AnonymDiskusjon Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Om friendzone er en fact? Det er vel mer en greie. Blir du friendzonet setter hun deg i "vennebåsen" fremfor en hun kan være sammen med. Har hørt at hvis man går for lenge uten å gjøre noe så stempler hun deg som venn, men dette gjelder vel ikke alle. Anonym poster: 378bc860107574ba5ae93f0a297d4434 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Med min ex som jeg snakker om over her gikk det fire år før det skjedde noe. Dog gikk det perioder der jeg ikke kunne se hun på sikkert over ett år. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Det går an å komme seg ut av friend zone 30% av tilfellene, er bare og være litt tutchy hele tiden. Litt, bare litt, og dra på fylla med henne. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Men det kan bli jæææævla kleint om du ikke er blant de 30%. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) 2 måneder nå. Alt jeg vil er å ha hun tilbake, mens hun bare vil være venner. Å bli friendzonet er ille nok, å bli det etter man har vært sammen med en person er kanskje enda verre. Har vært så mye frem og tilbake med hun siden da. Noen ganger har hun gitt meg håp om at det blir en fortsettelse, mens andre har det ikke vært aktuelt. Lørdag sa hun at det ikke bli noe, helt klart. Er så forbanna tungt. Var jenta jeg ville dele livet mitt med. Hvis du har gitt uttrykk for at du ønsker henne tilbake så blir du mindre attraktiv for henne. Dersom du hadde gitt faen så er det en mulighet for at du hadde hatt henne tilbake allerede. Maser du om å få jenta tilbake, mister du henne. Gir du faen og ikke er fult så tilgjengelig er det faktisk en mulighet for at hun kan finne deg attraktiv igjen. Når det gjelder friend zone så er det mer en bås man setter seg selv i eller enn at jentene gjør det. Det er ikke verre enn å smi mens jernet er varmt og komme seg raskt videre dersom utviklingen ikke blir som ønsket. Endret 23. januar 2013 av BadCat Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Tja, alle jentene jeg har vært genuint interessert i har jeg vært kun venner med i minst 1 år før det skjedde noe. Fikk da høre at de kun ville være venner, men etterhvert utviklet det seg videre likevel Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Hvis du har gitt uttrykk for at du ønsker henne tilbake så blir du mindre attraktiv for henne. Dersom du hadde gitt faen så er det en mulighet for at du hadde hatt henne tilbake allerede. Maser du om å få jenta tilbake, mister du henne. Gir du faen og ikke er fult så tilgjengelig er det faktisk en mulighet for at hun kan finne deg attraktiv igjen. Det er ikke umulig, men når du er så glad i ei jente er det vanskelig, i alle fall for meg, å ikke vise hva du vil. Andre kan nok greie det, ikke jeg. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Fortell henne at du ikke orker å bare være venn med henne, fordi du vil ha noe mer. Det er jo sant, er det ikke? Du har enten en fremtid hvor du prøver å vinne henne tilbake selv om dere bare er venner, eller en fremtid der du finner noen som faktisk vil ha mer. Choose your battles. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Jeg har jo samtidig lyst å være venn med hun, for hun er et fantastisk menneske. Får se hva som skjer tror jeg. Må bare prøve å få meg litt på andre tanker, selv om det ikke er så lett. Har jo en tur til utlandet med hun i april vi har planlagt og. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg har blitt dumpa 1 Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Vet akkurat hvordan det er... Sikkert ikke det du vil høre, men det går over til slutt! Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Vet akkurat hvordan det er... Sikkert ikke det du vil høre, men det går over til slutt! Håper det går over fortere enn til slutt! Nå er jeg helt brutt ned på alle måter.. At en gutt kunne bety så mye. Å være følsom skal ikke være lett, nei...... Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Det er sikkert ikke alle som har anledning til det, men jeg oppslukte meg totalt i det i rundt tre uker, og så gikk det bedre. Det aller første jeg gjorde da det skjedde var å melde meg inn på et treningssenter, bare for en mnd. Det hjalp å ha den lille greia der jeg kunne bruke noen timer på hver dag når det var som verst. Får ut mye følelser også 2 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Trener allerede en del, men takk for tipset, det er virkelig et godt et Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Håper det går over fortere enn til slutt! Nå er jeg helt brutt ned på alle måter.. At en gutt kunne bety så mye. Å være følsom skal ikke være lett, nei...... Know the feeling for å si det sånn. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Know the feeling for å si det sånn. :/ Så hva gjør vi? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Husker det gode og det onde, lar det bli en del av deg selv, og ser frem til nye, positive opplevelser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Meh. Kjærlighet er bare tull. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Føles sånn noen ganger gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå