Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2 måneder nå. Alt jeg vil er å ha hun tilbake, mens hun bare vil være venner. Å bli friendzonet er ille nok, å bli det etter man har vært sammen med en person er kanskje enda verre.

Har vært så mye frem og tilbake med hun siden da. Noen ganger har hun gitt meg håp om at det blir en fortsettelse, mens andre har det ikke vært aktuelt. Lørdag sa hun at det ikke bli noe, helt klart. Er så forbanna tungt. Var jenta jeg ville dele livet mitt med. :(

Hvis du har gitt uttrykk for at du ønsker henne tilbake så blir du mindre attraktiv for henne. Dersom du hadde gitt faen så er det en mulighet for at du hadde hatt henne tilbake allerede. Maser du om å få jenta tilbake, mister du henne. Gir du faen og ikke er fult så tilgjengelig er det faktisk en mulighet for at hun kan finne deg attraktiv igjen.

Når det gjelder friend zone så er det mer en bås man setter seg selv i eller enn at jentene gjør det. Det er ikke verre enn å smi mens jernet er varmt og komme seg raskt videre dersom utviklingen ikke blir som ønsket.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Hvis du har gitt uttrykk for at du ønsker henne tilbake så blir du mindre attraktiv for henne. Dersom du hadde gitt faen så er det en mulighet for at du hadde hatt henne tilbake allerede. Maser du om å få jenta tilbake, mister du henne. Gir du faen og ikke er fult så tilgjengelig er det faktisk en mulighet for at hun kan finne deg attraktiv igjen.

Det er ikke umulig, men når du er så glad i ei jente er det vanskelig, i alle fall for meg, å ikke vise hva du vil. Andre kan nok greie det, ikke jeg.

Lenke til kommentar

Fortell henne at du ikke orker å bare være venn med henne, fordi du vil ha noe mer. Det er jo sant, er det ikke? Du har enten en fremtid hvor du prøver å vinne henne tilbake selv om dere bare er venner, eller en fremtid der du finner noen som faktisk vil ha mer. Choose your battles.

Lenke til kommentar

Det er sikkert ikke alle som har anledning til det, men jeg oppslukte meg totalt i det i rundt tre uker, og så gikk det bedre. Det aller første jeg gjorde da det skjedde var å melde meg inn på et treningssenter, bare for en mnd. Det hjalp å ha den lille greia der jeg kunne bruke noen timer på hver dag når det var som verst. Får ut mye følelser også :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...