Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Dama hans nekter sex i flere måneder, er konstant grinete og distant, og du sier det er verdt å redde fordi å ende opp alene er trist? Forhold slutter, og være ulykkelig i ett forhold for å ikke være alene er selvdestruktiv og beta attitude. ALLE kan få seg noe annet hvis de gjør noen simple step, så å frykte en ensom tilværelse er isåfall selvforskyldt.

Endret av znuff
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har man ett normalt liv (vennekrets, skole, jobb ++) så vil man iløpet av ett år møte MASSE jenter, det trenger ikke å handle om fulle tøser på byen. Det er først når man slutter å lete at man ser hvor mange ålreite jenter som finnes rundt hvert hjørne, bare man tar kontakt.

Endret av znuff
Lenke til kommentar

Dama hans nekter sex i flere måneder, er konstant grinete og distant, og du sier det er verdt å redde fordi å ende opp alene er trist? Forhold slutter, og være ulykkelig i ett forhold for å ikke være alene er selvdestruktiv og beta attitude. ALLE kan få seg noe annet hvis de gjør noen simple step, så å frykte en ensom tilværelse er isåfall selvforskyldt.

HVEM KAN LEVE SÅNT ! GET THAT BITCH OUT OF YOUR LIFE!

Lenke til kommentar

Hei. Ser dere har litt blandede meninger her, men jeg tar dere som kommer med saklige råd mer seriøst enn "GET THAT BITCH OUT OF YOUR LIFE!". Det som gjør dette veldig vanskelig er at vi hadde det helt fantastisk før, på alle måter, men etter at jeg flyttet til der hun bor for å gå skole har vi så og si levd oppå hverandre 24/7, noe jeg vet ikke er sunt. Heldigvis så fikk begge jobb for noen uker siden (hun 10 til 16, jeg 14 til 20), så nå ser vi ikke hverandre like mye. Jeg håper virkerlig at det hjelper slik at vi kan finne tilbake til gnisten som vi hadde før.. Anonym poster: 4e48fd54c39bba2925c5e827f3f0d3c0

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde et rolig brudd med kjæresten for et par uker siden. Før jeg fikk denne kjæresten var det en jente jeg hadde et lite crush på i et halvt år, jeg prøvde meg på henne og feila totalt (trodde jeg). Fikk heller aldri gjort meg helt ferdig med henne følelsesmessig og trodde at jeg hadde blitt friendzonet sønder og sammen.

Derfor kom det som en stor overraskelse på meg da hun nylig kom til meg og fortalte at hun har hatt et crush på meg i over et år. Hun hadde blitt utrolig lei seg når jeg ble sammen med nevnte eks. Det viste seg at hun ikke hadde oppfattet at jeg prøvde meg på henne (jeg var ny i gamet :p ). Så nå har jeg gode utsikter til å få meg et forhold med en utrolig jente, som jeg kjenner godt. Det beste er at vi begge vet at den andre er interressert.

Livet smiler til meg akkurat nå :w00t:

Endret av grankongen
Lenke til kommentar

Hadde et rolig brudd med kjæresten for et par uker siden. Før jeg fikk denne kjæresten var det en jente jeg hadde et lite crush på i et halvt år, jeg prøvde meg på henne og feila totalt (trodde jeg). Fikk heller aldri gjort meg helt ferdig med henne følelsesmessig og trodde at jeg hadde blitt friendzonet sønder og sammen.

Derfor kom det som en stor overraskelse på meg da hun nylig kom til meg og fortalte at hun har hatt et crush på meg i over et år. Hun hadde blitt utrolig lei seg når jeg ble sammen med nevnte eks. Det viste seg at hun ikke hadde oppfattet at jeg prøvde meg på henne (jeg var ny i gamet :p ). Så nå har jeg gode utsikter til å få meg et forhold med en utrolig jente, som jeg kjenner godt. Det beste er at vi begge vet at den andre er interressert.

Livet smiler til meg akkurat nå :w00t:

Opplever noe av det samme nå.

Ble kjent med han ett halvår før jeg ble sammen med eks'en. Trodde ikke det kom til å bli noe mellom oss, ettersom jeg først lot det være pga en felles kompis hadde crush på meg.

Tenkte jeg spolerte sjansen min ved å ta hensyn til den andre kompisen, noe jeg tydligvis ikke gjorde. Var mer mangel på kommunikasjon, siden begge er vant med å ha kontroll.

Får se om jeg gjør noe mer med det akkurat nå, er ikke ikke sålenge siden jeg gikk ut av forholdet med eks'en. Den felles kompisen har dame og har det utrolig bra nå, så ser ikke noe galt i å hoppe i det. Flere som har prøvd å fått oss sammen allerede.

Lenke til kommentar

Jeg visste at han var interessert i fra dag ên, fikk bare bekreftet det av den felles kompisen dagen etterpå. Ganske sikker på at jeg ikke får et nei, ettersom han fremdeles er interessert. Bare jeg som har nerver for å hoppe inn i ett forhold.

Har ikke telling på hvor mange ganger jeg holdt på å backe ut med eks'en før vi ble sammen, eller når han kalte meg for dama si, det ble public ol.

Men, ja, som du sier det hadde vært mye enklere om jeg hadde blitt flinkere til å bare hoppe i det. Men liker ikke den tankegangen helt, ettersom jeg ikke vil hoppe fra et forhold til ett annet. Bruker heller tiden på å bli bedre kjent med hverandre, ha det moro og bare chille med den statusen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...