Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Har vært mer eller mindre singel i 8 måneder etter et 4 år langt forhold (er 21), ikke at jeg har dårlig tid, men faen ikke lett å treffe damer når du har vært så lenge utav gamet :D

Lenke til kommentar

Har vært mer eller mindre singel i 8 måneder etter et 4 år langt forhold (er 21), ikke at jeg har dårlig tid, men faen ikke lett å treffe damer når du har vært så lenge utav gamet :D

8 måneder? Jeg ha vært singel i 8 år :p Vanskelig å finne damer som er kompatible på interesser, musikk og tankesett. Dette er såpass viktig at det er uaktuelt med kompromiss.

Kom deg inn i gamet før toget går.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

8 måneder? Jeg ha vært singel i 8 år:p Vanskelig å finne damer som er kompatible på interesser og det er uaktuelt å ha dame som hører på popmusikk og er mainstream når jeg ikke er mainstream i tankesett og hører chiptunes, Goa Trance og metal. Kom deg inn i gamet før toget går.

Poenget hans var at han ikke har vært på sjekkern de siste 4-5 årene.

Lenke til kommentar

Ja, og han bør ut og sjekke snarest. Jeg kom for sent tilbake til gamet. Når man leter etter nåla i høystakken er det ikke gjort over natten å finne "den rette" og da vil man nødig laste bort tid på å være ute av gamet.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ja, og han bør ut og sjekke snarest. Jeg kom for sent tilbake til gamet. Når man leter etter nåla i høystakken er det ikke gjort over natten å finne "den rette" og da vil man nødig laste bort tid på å være ute av gamet.

Har forøvrig en plan og, kutte litt ned på alkoholen når jeg første er ute (ikke så sjamerende når du er drita) og prøve og feile litt(nytt for meg) :)

Forøvrig finnes det jo andre sjekkearenaer, men mellom jobb, trening, bikkja og overtid blir det lite til sånn slags ^^

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Hun avlyste. FML. Tillegg så ble jeg nettopp ferdig med TWD- E5, ble faen enda tristere. FML x2.

Edit: Er litt i rage-/caremode nå, men fuck it.

Er ganske lei av dette spillet nå, man har tålmodighet og forståelse til ting, men selvsagt til et punkt. Orker og gidder ikke holde på med dette lenger, neste gang går jeg bare all in og avslutter alt, på godt og vondt.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Hun avlyste. FML. Tillegg så ble jeg nettopp ferdig med TWD- E5, ble faen enda tristere. FML x2.

Edit: Er litt i rage-/caremode nå, men fuck it.

Er ganske lei av dette spillet nå, man har tålmodighet og forståelse til ting, men selvsagt til et punkt. Orker og gidder ikke holde på med dette lenger, neste gang går jeg bare all in og avslutter alt, på godt og vondt.

Ikke gi opp. Hvor mange ganger har det gått dårlig for deg? For meg er jeg oppe i over 20-30 ganger. Ganske trist tall sant? Jepp, Men med tanke på hvor mange ganger det har lykkes for meg (nå tenker jeg der jeg har fått noe ordentlig ut av et "forhold" med en jente, ikke alltid sex) så er jeg på det tredoble. Nå om dagen så vet jeg at hvis jeg vil ha en jente med på date etter første møte, så får jeg det til. Selvtillitten min har ganget seg med ti de siste to årene (om det var mulig, den er egentlig alt for høy) og det er grunnet nederlagene.

Jeg lover deg, du kommer til å ha det jævlig kjipt noen ganger. Andre ganger kommer det til å være bra, så blir det over uten at du får vite hvorfor (been there... SUCKS). Men etterhvert bygger du deg selv opp til å takle situasjonene såpass mye bedre at du vil finne deg i den situasjonen jeg er i i dag. Fornøyd med tilstanden, og hvis jeg vil ha kjæreste så får jeg det bare jeg prøver.

(Sorry for dårlig formulering. Som nevnt i en annen post i en annen tråd, jeg er på jobb og har mye å gjøre. Men vil ikke gå glipp av diskusjonene her, så prøver å bidra selv i en "redusert" tilstand).

Lenke til kommentar

Hehe, takk for det, føler meg mye bedre nå som jeg har fått det av systemet(både pratet med familien min og sjefen åpent om det, samt her) og jeg bryr meg ikke en døyt mer. Nå har jeg ikke oppdatert innlegget mitt i deppe-tråden, men hjelper faktisk å bare få alt ut, enten muntlig eller skriftlig.

Åh, har gått dårlig mange ganger her også, er kanskje oppe i 10-15 nå, men som du sier, man lærer litt etter hver gang. :) Viktigst å huske på at livet går videre, enten med eller uten disse folka, og man fortsetter å møte nye folk til det en dag skjer noe uventet/positivt.

Nå nevnte jeg i andre innlegget at alder har noe å si, men egentlig ikke. Når selv eldre menn (40<) finner seg snasne ungfrøkener, så er jo vi i vår gullalder, og med litt innsats og henging på riktige steder, kan vi finne oss noen verdige.

Nei, jeg gir ikke opp, tvert i mot. Er nå spenningen begynner nå som jeg er over dette. Starter smått med nettdating (Sukker-profilen er klar, trenger bare et bra bilde og aktivering) og tar det derfra. Er i min beste alder for faen, lar meg ikke stoppe av jente som er "syk" hver uke.

Fathers, lock up your daughters!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, takk for det, føler meg mye bedre nå som jeg har fått det av systemet(både pratet med familien min og sjefen åpent om det, samt her) og jeg bryr meg ikke en døyt mer. Nå har jeg ikke oppdatert innlegget mitt i deppe-tråden, men hjelper faktisk å bare få alt ut, enten muntlig eller skriftlig.

Åh, har gått dårlig mange ganger her også, er kanskje oppe i 10-15 nå, men som du sier, man lærer litt etter hver gang. :) Viktigst å huske på at livet går videre, enten med eller uten disse folka, og man fortsetter å møte nye folk til det en dag skjer noe uventet/positivt.

Nå nevnte jeg i andre innlegget at alder har noe å si, men egentlig ikke. Når selv eldre menn (40<) finner seg snasne ungfrøkener, så er jo vi i vår gullalder, og med litt innsats og henging på riktige steder, kan vi finne oss noen verdige.

Nei, jeg gir ikke opp, tvert i mot. Er nå spenningen begynner nå som jeg er over dette. Starter smått med nettdating (Sukker-profilen er klar, trenger bare et bra bilde og aktivering) og tar det derfra. Er i min beste alder for faen, lar meg ikke stoppe av jente som er "syk" hver uke.

Fathers, lock up your daughters!

Dette innlegget gjorde meg faktisk overraskende glad da jeg ikke har noe forhold til deg som bruker eller person. Stå på! Og husk, hvis du har noen spørsmål eller liknende er det bare å ta kontakt!

Nettdating, vett ikke helt hva jeg skal si om det :hmm:

Har inntrykk av det er skikkelig tabu i dagens samfunn?

Var det for en stund siden, men ettersom vi har utviklet oss som et samfunn (spesielt det siste året etter det jeg har erfart) er ikke nettdating lenger et like stort tabu. Jeg ville ikke gått rundt og skrytt av det akkurat, men jeg har ikke noe imot å fortelle jenter jeg møter eller venner/familie at jeg har en profil på nettdating sted eller at jeg møtte kjæresten min der (nå har jeg verken kjæreste eller nettdating profil, men det er av andre grunner).

Lenke til kommentar

Glad det gjorde inntrykk, var vel litt for.. optimistisk, energisk, e.l. da jeg ikke kommer på riktig synonym akkurat nå, men innlegget ditt gjorde også inntrykk nok til å skrive det slik.

Syns nettdating har blitt så vanlig som å gå til butikken og møte på forskjellige folk, særlig for oss som ikke er ute hver helg og driver aktivt i sosiale sammenhenger. Selvsagt før Internett var jo det eneste måte å møte nye folk på, at man faktisk kom seg ut av huset og gjorde mer ut av dagene. Syns fortsatt er beste måte å treffe folk på men Internett har jo skapt en del "snarveier". Om man vil holde det hemmelig eller ikke, er jo opp til hver enkelt. Familien min vet hvordan jeg er og særlig broren min har vært oppmuntrende til det. Rare med meg (og kanskje andre?) at jeg må ned i kløfter og dritt før jeg griper tak og drar meg opp igjen. :p Litt som å starte i bunnen av Grand Canyon og klatre opp til Mt. Everest...? :hmm:(Metaforisk sett så klart)

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...