Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Blah, nå trenger jeg en liten utblåsning med gjestebruker. Somewhat related til tOmma-s situasjon. Forholdet mitt er helt berg-og-dalbane nå. Når jeg tenker meg om har jeg vel følt det sånn i et par måneder. En dag tenker jeg "Dette går på ræva, eject eject." Et par dager senere er det liksom "Hva faen tenkte jeg på?"

 

Vi har vært sammen i bortimot 2 år og ting har blitt rutine, rutine og litt mer rutine. For å beskrive hva som er galt: Pen søker trygg. Hun er litt småfiksert på at vi skal være sammen hver eneste dag og dette går hovedsaklig ut på å lage middag og å se på TV. Det er som om vi kunne bodd sammen. Bortsett fra det at jeg føler at det ville vært veldig mye bedre. Da kunne vi gjort hver vår greie. Jeg kunne trent, lest en bok eller spilt spill og hun kunne sett på TV eller w/e, men vi hadde samtidig vært "sammen."

 

Noen ganger, når jeg er på vei hjem fra jobb kjennes det ut som om jeg skal til jobb nr. 2. Hjem, dusje, dra til henne. Det er ikke så sjelden jeg har lyst på "fri." Jeg har fortalt henne det meste av dette. Krise, tydeligvis. Hun tror at det betyr at jeg er lei av henne og at forholdet går i dass. Jeg føler det er motsatt. "Fridagene" gir meg ny lyst til å være med henne og jeg føler jeg blir ekstra glad i henne da. Jeg vet ikke om det er tilsiktet, men hun er for god til å gi meg dårlig samvittighet.

 

Jeg vil ikke at dette skal slutte. På et vis er hun en stor del av identitenen min. Det er pga henne jeg vil ta en ordentlig utdannelse, jeg har blitt ambisiøs. Ser positivt på fremtiden. Har dessuten falt litt ut med gamle venner og når folk ikke er hjemme på perm fra forcen er det liksom bare henne i livet mitt. Hvis en så stor bit av livet mitt skulle forsvinne vet jeg ikke hva jeg ville sittet igjen med. Tror jeg ville blitt helt giddalaus og anlagt en gi-faen-attitude. Takk til deg som leste gjennom dette virrvarret av motstridende signaler og tåpelige følelser.

Skjønner 100% hva du snakker om hær, hadde ikke dama mi vært utro mot meg hadde jeg enda vert i samme situasjonen. Men bryt rutinene !! for all del, det er det som må til, du er lei av at alt er det samme. men finn på noe nytt.

det hjelper :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, her er jeg igjen. Jeg er dritforelska i en jente, og tror at hun deler de samme føleslene. Jeg har snakket med henne 2 ganger mens jeg har fulgt henne hjem fra skolen, og begge vi to trives med det. Men tingen er; hvordan være sikker på at hun føler det samme som meg? Finnes det noen signaler jeg kan tyde, eller hva gjør jeg?

 

Og tingen er at dette er den første gangen jeg har "prøvd" meg på en jente :S, så jeg trenger hjelp...

Lenke til kommentar

Er dette dobbeltspill?...

 

 

 

Jeg har pratet med *dame2* i en måned eller noe og traff henne via blink.

Vi har bare pratet som andre jeg prater med på messenger og kanskje blir det kino på oss ikveld.

 

 

 

Etter at jeg kom i kontakt med *dame2* har jeg også blitt presentert for *dame1* som er ei superheit dame som jeg har lyst til å prøve å få noe mer ut av.

(men jeg er helt ny på dette så det går veldig treigt..hehe)

 

Har aldri møtt *dame2* før, og drar på kino med henne fordi jeg har lyst på flere venner.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Crap. Hva gjør man når man har følelser for to jenter -- og begge har følelser for deg?

 

Spør deg selv hvem du kan se for deg å tilbringe fremtiden med?

 

Takk, kan virke teit å ikke ha tenkt på akkurat det -- men etter å ha stilt meg selv spørsmålet ble alt klart. :)

Aner jeg en lokal rosesermoni? ;)

Lenke til kommentar
Er dette dobbeltspill?...

 

 

 

Jeg har pratet med ** i en måned eller noe og traff henne via blink.

Vi har bare pratet som andre jeg prater med på messenger og kanskje blir det kino på oss ikveld.

 

 

 

Etter at jeg kom i kontakt med ** har jeg også blitt presentert for ** som er ei superheit dame som jeg har lyst til å prøve å få noe mer ut av.

(men jeg er helt ny på dette så det går veldig treigt..hehe)

 

Har aldri møtt ** før, og drar på kino med henne fordi jeg har lyst på flere venner.

 

Er det noen likheter mellom de da? (hvis jeg forsto riktig at du møtte begge på blink) TRor du at hun første tester deg? Eller..?

Endret av Lise04
Lenke til kommentar
Er det noen likheter mellom de da? (hvis jeg forsto riktig at du møtte begge på blink) TRor du at hun første tester deg? Eller..?

 

Neinei, de vet ikke om hverandre, men jeg bare lurer på om det jeg gjør er litt ..."feil"(i form av stikke på kino med *dame2* mens jeg ellers prøver å få til noe med *dame1*)

 

Som nevnt, så ønsker jeg *dame2* som en venn, som jeg f.eks. kan stikke på kino med(burde vel poengtere dette senere ikveld når vi stikker på kino).

 

 

*dame1* traff jeg ikke på blink, ble presentert for henne av et vennepar.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Jeg trenger råd jeg også..

Her sitter jeg og gjør oppgaver til eksamen, med noen pauser da, fordi jeg blir så sliten i hodet...

Så får jeg melding av kjæresten min "kan du hente meg?". Det tar meg 15 min i snøføre å kjøre dit, og jeg skal ha en pause når robinson starter. Gledet meg til det i hele dag. Så svarer jeg "få mamman din til å kjøre deg" fordi han er på besøk til henne. Så skriver han "de er opptatt, har du virkelig ikke tid??". og rett etterpå en ny melding "siden du er kjæresten min lurte jeg på om du kunne hente meg, så jeg slipper å ta bussen..." Da ringer jeg og sier "beklager men jeg kan ikke slippe alt jeg har i hendene for å hente deg" og han blir skikkelig teit og sir ting som gjør at jeg "ikke har noe valg" på en måte.. At jeg får dårlig samvittighet bare fordi jeg ikke gjør som han sier.. Det er så forbanna teit. Han har det fra moren sin.. Hun også spør han om å gjøre diverse tjenester og så føler han at han MÅ si ja. Så¨når han kommer hjem i kveld kommer han til å være sur hele kvelden.. Så.....fordømt....lei

Lenke til kommentar
og han blir skikkelig teit og sir ting som gjør at jeg "ikke har noe valg" på en måte.. At jeg får dårlig samvittighet bare fordi jeg ikke gjør som han sier.. Det er så forbanna teit. Han har det fra moren sin.. Hun også spør han om å gjøre diverse tjenester og så føler han at han MÅ si ja. Så¨når han kommer hjem i kveld kommer han til å være sur hele kvelden.. Så.....fordømt....lei
Høres ut som en kjip person spør du meg.. Hvis ei dame hadde oppført seg sånn mot meg over lang tid (dvs, et par episoder får man tåle, men hvis han er sånn så blir det frustrerende) hadde jeg konfrontert henne med det; jeg er ikke interessert i å ta imot sånn dritt.
Lenke til kommentar
Jeg er ikke det :) Og ja, det er egentlig litt digg.

Det kunne jeg veddet en kroppsdel på. Jeg derimot er sikkelig forelsket, og det gjør meg sikkelig nervøs, jeg sitter hele tiden med en isklump i magen untatt når jeg snakker med henne. Og tror at hun har det noenlunde slik. Men for en lykkerus jeg er i, etter å ha snakket med henne. Da er det ingenting som kan irritere meg... :)

 

Begynner å bli sentimental jeg, det er nok ikke bra... Men sånn er det når man er fortapt som meg...

 

Edit:

 

Leif var her...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...