henrikrox Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Jepp. Føler meg veldig heldig om dagen. Lov å si at det føles litt urettferdig? fordi? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Flytt til Bergen, Lykkelita, så kan vi rette opp i det. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 fordi? Fordi jeg aldri klarer å finne meg noen, og jeg fortjener faktisk å få noen Flytt til Bergen, Lykkelita, så kan vi rette opp i det. Hehe, joah.. Men Beeeeeeeergen, hmmm Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Fordi jeg aldri klarer å finne meg noen, og jeg fortjener faktisk å få noen Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men får gi deg standardsvaret, at det er mange fisk i havet. Og hvorfor fortjener du å få noen mer enn andre? Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg er 22. Var du som sa du egentlig ikke fortjente det, jeg har aldri vært dust med noen Og fortjener ikke alle å finne seg noen? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg er 22. Var du som sa du egentlig ikke fortjente det, jeg har aldri vært dust med noen Og fortjener ikke alle å finne seg noen? Hitler gjør ikke! 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Det er vel som regel slik at man møter noen når det er ganske uventet. Hadde egentlig bytta ut mange jentetanker med skole og jobb etter sommeren, forventa ikke å møte ei på en rimelig liten vennefest. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Det er vel som regel slik at man møter noen når det er ganske uventet. Hadde egentlig bytta ut mange jentetanker med skole og jobb etter sommeren, forventa ikke å møte ei på en rimelig liten vennefest. Da det er morsomt, og som du sier det skjer som regel når du minst venter det. Hvis du stresser for å få deg dame/type blir det ikke så bra. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Det er vel som regel slik at man møter noen når det er ganske uventet. Pfff. Det der er BS. Jeg har ikke venta å møte noen i årevis. Det virker ikke! 8 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 å snakke med jenter pleier visst å hjelpe da. ikke bare stirre i bordplata. 4 Lenke til kommentar
Elektro-Lars Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg har et lite spørsmål til dere som er litt mer erfarne enn meg. Jeg er en 19 år gammel gutt, og har aldri hatt kjæreste. (Var også ukysset fremtil jeg var 18. Fylla, vet dere. Hehe. Og ja, jeg er også da jomfru.) Nå har det seg slik at jeg fokuserer og tenker veldig mye på dette, i og med at jeg ikke vil bli alt for gammel for å erfare dette. Jeg kan jo fortelle såpass at jeg har alltid trudd at det har hatt noe med utseendet å gjøre. Jeg har ikke akkurat superlav-BMI, er vel overvektig, og har også trudd at dette har veldig mye skyld i dette. Nå har det seg slik at jeg har hørt så mange ganger at utseendet ègentlig ikke har noe å si, men så har jeg jo som veldig mange andre gutter hørt at "du har en kjempefin personlighet", "den jenta som får deg kommer til å være kjempeheldig" osv komme fra jenter, uten at dette har noen innvirkning på min relasjon med disse jentene. Dette hørest litt ut som meg (bortsett fra at jeg bare er 15, nesten 16), jeg fikk faktisk mitt første (og eneste) kyss etter å ha hørt den der "du har en kjempefin personlighet", men så skal det jo sies at dama som ga meg det første kysset var ikke akkurat edru Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Skjer når man minst venter det ja. Er rart å tenke på at fordi jeg tilfeldigvis slang inn et innlegg i en random tråd her på forumet i fjor, er jeg nå sammen med verdens mest awesome jente. 4 Lenke til kommentar
Coglione Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Heldiggris, jeg er nylig blitt singel. Likevel har jeg det uforskammet bra, og det skremmer meg nesten! Selv om livet er totalt uten romantisk kjærlighet, så er det altså helt herlig. Hvem skulle tro det? Jaja, kjærlighetens veier er uransakelige! Lenke til kommentar
Elektro-Lars Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Gratulerer til deg da, TMB, selv prøver jeg å få ei jente til å slutte å være sur på meg etter en veldig dårlig vits og en enda dårligere "venn"... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) å snakke med jenter pleier visst å hjelpe da. ikke bare stirre i bordplata. Pøh. Jeg snakker da med jenter gjennom hobbyene mine og på jobb. Men jeg er ikke med i DNT. Det er sikkert det jeg gjør galt. Endret 23. september 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Hmmm, fra Wikipedia: NTF kan være en forkortelse for følgende: Norges Takseringsforbund Norsk tegneserieforum Norsk tinnitusforbund Norsk Toppfotball Norges Taekwon-Do Forbund Norsk Thyreoideaforbund Lenke til kommentar
Elektro-Lars Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Den Norske Turistforening? 5 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Det er vel som regel slik at man møter noen når det er ganske uventet. Hadde egentlig bytta ut mange jentetanker med skole og jobb etter sommeren, forventa ikke å møte ei på en rimelig liten vennefest. Da det er morsomt, og som du sier det skjer som regel når du minst venter det. Yeah, liten tur hjemmom og vips så kom man med mer på lasset en man forventet i retur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå