Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel som regel slik at man møter noen når det er ganske uventet.

Hadde egentlig bytta ut mange jentetanker med skole og jobb etter sommeren, forventa ikke å møte ei på en rimelig liten vennefest.

Da det er morsomt, og som du sier det skjer som regel når du minst venter det.

Hvis du stresser for å få deg dame/type blir det ikke så bra.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har et lite spørsmål til dere som er litt mer erfarne enn meg.

Jeg er en 19 år gammel gutt, og har aldri hatt kjæreste. (Var også ukysset fremtil jeg var 18. Fylla, vet dere. Hehe. Og ja, jeg er også da jomfru.)

Nå har det seg slik at jeg fokuserer og tenker veldig mye på dette, i og med at jeg ikke vil bli alt for gammel for å erfare dette. Jeg kan jo fortelle såpass at jeg har alltid trudd at det har hatt noe med utseendet å gjøre. Jeg har ikke akkurat superlav-BMI, er vel overvektig, og har også trudd at dette har veldig mye skyld i dette.

Nå har det seg slik at jeg har hørt mange ganger at utseendet ègentlig ikke har noe å si, men så har jeg jo som veldig mange andre gutter hørt at "du har en kjempefin personlighet", "den jenta som får deg kommer til å være kjempeheldig" osv komme fra jenter, uten at dette har noen innvirkning på min relasjon med disse jentene.

Dette hørest litt ut som meg (bortsett fra at jeg bare er 15, nesten 16), jeg fikk faktisk mitt første (og eneste) kyss etter å ha hørt den der "du har en kjempefin personlighet", men så skal det jo sies at dama som ga meg det første kysset var ikke akkurat edru :p

Lenke til kommentar

Det er vel som regel slik at man møter noen når det er ganske uventet.

Hadde egentlig bytta ut mange jentetanker med skole og jobb etter sommeren, forventa ikke å møte ei på en rimelig liten vennefest.

Da det er morsomt, og som du sier det skjer som regel når du minst venter det.

Yeah, liten tur hjemmom og vips så kom man med mer på lasset en man forventet i retur.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...