mushi Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 For to måneder siden møtte jeg en fantastisk fyr på en utefest. Han var et år mindre enn meg. Det begynte å styrtregne, og begge to begynte å fryse voldsomt. Vi holdt varmen sammen, og fant kjemien fort. Vi småflørtet midt ute i regnet og endte opp med at vi klinte. Vi sto der ute i muligens over en time, fordi ingen ville dra. Til slutt måtte han dra fordi skyssen gikk. Han hadde virkelig ikke lyst til å dra, og noe av det siste han spurte om var om jeg lovte å holde kontakten, noe jeg bekreftet. Det var akkurat som man ser på film. Vel... ukene har gått, og vi har ikke snakket siden. Er dessverre redd for at begge er for feige. La han til på facebook dagen etterpå, men det er det eneste. Har tenkt på han nesten hver dag siden, men er redd det bare ble med den ene dagen. Jeg klandrer meg selv for at jeg ikke tok kontakt med en gang etterpå, føler det blir dumt og kleint om jeg først gjør det to måneder etter... Åh, jeg vet liksom ikke, og det irriterer meg. Begynner snart på skolen også, og da vil jeg sikkert se han i gangen igjen. Aner liksom ikke helt hva jeg skal gjøre, har på følelsen at det ikke blir noe uansett. Og om han så ville noe mer, hadde han vel tatt kontakt? Likevel slår tanken meg, at han sikkert tenker det samme som meg... Anonym poster: 84926efa4e94863f577135cbc272edda Anonym poster: 84926efa4e94863f577135cbc272edda Jeg hadde sendt han noen setninger på face som sa noe av det du har sagt her nå. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Hvordan gikk daten? ^_^ Vi måtte avlyse. Både hun og jeg ville fått rimelig dårlig tid og alt hadde bare føltes hastet, så vi prøver igjen neste helg isteden Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Kom hjem nå fra besøk hos dama. det er i danmark så nå ser vi ikke hverandre før enten i høst en gang eller januar Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Å så deilig. Men så dumt på samme tid.. Nei, nei nei. Hva gjør jeg nå? Tror jeg begynner å få følelser for en som vil være utilgjengelig frem til jul, minst. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Avstandsforhold er og blir kjipt. Men det er også kjipt å ikke utvikle følelser når man vil. Men men, hjertet lystrer ikke alltid hjernen. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Avstandsforhold er og blir kjipt. Men det er også kjipt å ikke utvikle følelser når man vil. Men men, hjertet lystrer ikke alltid hjernen. Mm. Avstandforhold er også uaktuelt.. Er vel best å glemme hele greia. Og evt ta det opp igjen dersom muligheten byr seg. Problemet er bare å klare å glemme.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Det går over etterhvert. Hvis du gjør deg selv opptatt så mye du kan, og unngår å tenke på han, vil det gå over. Om du derimot tenker på han hele tiden, ender du opp med å bli gal. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Slimda er singel og i Oslo. Tenk på ham i stedet! 1 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Hehehe, kanskje jeg skal gjøre det! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Han jobber med en av Norges rikeste menn og. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Fint du bruker setningene vi diskuterte igår. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Jippi, da er problemet løst på rekordtid Men ja, det å tenke på noen andre/finne seg noen andre kan sikkert hjelpe. Lettest hadde det vært å bare skru av hjernen litt, men det har jeg enda ikke funnet ut hvordan man gjør.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Å skru av hjernen syns jeg er kjempelett. Finn meg noe interessant å lese, så er jeg borte i timesvis. Er jeg trøtt/sliten, er det enda enklere, da "forsvinner" jeg i drømmeland uten å faktisk sove. Faktisk svært distraherende til tider... Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Å skru av hjernen syns jeg er kjempelett. Finn meg noe interessant å lese, så er jeg borte i timesvis. Er jeg trøtt/sliten, er det enda enklere, da "forsvinner" jeg i drømmeland uten å faktisk sove. Faktisk svært distraherende til tider... Vet du hva, det er stemmer faktisk på meg også. Tenkte meg ikke om.. Hmmm, det skal nok gå bra ja Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Om det ikke går, ta kontakt da. Jeg er alltid åpen for en "kaffe/brus" etter arbeidstid i uka som kommer. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Fint du bruker setningene vi diskuterte igår. Tester din visdom i praksis, Sensei. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Og der var man satt ut av spill av en jente. Det går nok dårlig med skolearbeidet denne uka. 2 Lenke til kommentar
Aileronroll Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Tok en kaffe med en jente her på Søndag. Følte igrunn at det gikk bra, samtalen fløt bra, vi hadde stort sett øyekontakt, og hun lo masse. Vi ble sittende ganske lenge å snakke (mange timer), men hun satt konstant og fiklet med reimen på vesken sin, noe som satte meg litt ut. Hun virket rett og slett nervøs... Det gjorde at jeg ikke helt fikk meg til å "eskalere" det i frykt for å trå helt feil. Jeg ANER virkelig ikke om det gikk bra eller dårlig... Er det i det hele tatt noe "positivt" å hente ut av at hun virket nervøs? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 overanalyserer du ikke ekstremt nå? spør hu ut på kino eller en gåtur ellerno. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå