Raven_Heart Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Litt kommentarer fra sidelinja ... *snip* På innsiden er jeg dødsdesperat. Men det syntes heldigvis ikke på utsiden. Å jo, det gjør det i aller høyeste grad. Tankene dine "lekker" ut i omverden via ting du ikke har noen som helst kontroll over, så som kroppsspråk, stemmeleie, ordvalg etc. Du kan kanskje lure noen som ikke kjenner deg en liten stund, men før eller senere kommer tankene dine og biter deg i ræva. *snip* Er 21. Jeg tror nok ikke å vise det hjelper på en måte. Hun vet hva jeg kan, hvem jeg er. Og jeg er allerede i overkant snill fra før av. Så og jeg så skulle ta hu med på en skikkelig fancy date eller noe slikt så hadde det nok ikke hjulpet noe. Hun er nok desverre ikke interessert i å prøve en gang. Anonym poster: 76498491bc4d7d3ebee66c0ae4273b7e Det finnes mange måter å vise dette på, og "fancy date" er blant de verste. Du kan vise det blant annet ved øyekontakt, berøring, utfordre henne, bedrive kameratslig småerting, vise at du er attraktiv overfor andre damer og ikke trenger henne for å fylle ett eller annet grumsete hull i sjelen din. Det betyr antagelig en hel masse jobbing med deg selv, for å få snudd om tankene litt, hevet selvtilliten et par hakk og trent de sosiale musklene dine. Forøvrig, "snill" i seg selv er ingen dårlig kvalitet. "Snill fordi du prøver å oppnå noe" er det som skremmer vekk damene. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Joda, jeg har nok ikke alltid et bra kroppsspråk eller ordvalg. Men ikke fordi jeg er desperat. Tror jeg..? Mer det at jeg faktisk er dårlig på det. Selvtillit og slikt. Jeg tror det er omtrent 2 personer som vet hvordan jeg faktisk føler. Vi erter hverandre hele tiden vi. Og jeg maserer henne ganske ofte. Noen ganger sover vi sammen (ikke noe mer). I dag prøvde jeg meg faktisk da, men det funka dårlig. Vi har gjort det før. Men det angrer hun på virker det som. Jeg blir stadig bedre sosialt for tiden iallefall. Jeg er snill av natur, mot alt og alle. Uansett om det er for å oppnå noe eller ikke. Anonym poster: 76498491bc4d7d3ebee66c0ae4273b7e Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) nevermind. Endret 20. mai 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 hvorfor er det ingen som trur meg? er jeg så stygg? Du er så dårlig til å svare på dette om kjæreste på Skype Grattis!!! Hvordan skjedde det? har du spørt om det der? det hakke jeg sett ikke sånn kjempespennende historie men blei kjent med hu via no felles samling med folk på skolen en dag, prata litt osv osv. så stakk vi ein tur på kino, hang litt mer osv. standard saker vel. hu bor i første etasje i blokka her så en kveld prata jeg med a mens hu satt i vinduskarmen. endte opp med et heit kyss også tok vi det derifra egentlig 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Her kommer en noget lang post. Vet ikke helt hvordan jeg skal begynne, så jeg får ta alt fra begynnelsen. Det jeg lurer på med denne posten er hvordan jeg skal tolke ting… Det hele begynte en kveld hos en kamerat hos meg, hans yngre bror og venner var der. Ble selvfølgelig mye damesnakk, og han ene snakka om hu jenta her. Enkel å få til sengs....... Ja vet, helt feil intensjoner men slik var det nå. Så da tok jeg en vei jeg aldri har prøvd før, legge til på Facebook å ta det fra der. Jeg blir godtatt og hun er med på å bli med ut, så lenge hun får ta med bestevenninna. ”Hmm, det var jo enkelt” Jeg er slik som alltid klarer å holde samtaler gående, så det var null stress. Første møtet gikk bra. Ikke awkward i det hele tatt til ikke å ha sett hverandre før, kun noen felles venner. Ikke mye jeg måtte si heller, hun stod for pratinga. Jeg tar kontakt 5 dager etterpå og lurer på om hun har planer for fredagen. Det var hun med på. Vi var hjemme hos meg og satt bare å snakket hele kvelden. Hun er jo kjempeinteressant, klarer ikke se på henne som et objekt. Jeg vil heller se hvordan dette utvikler seg videre. På hjemveien sier jeg at hun kan få bli med meg på fest på lørdagen, noe hun er med på. Lørdagen ender med at jeg må hente familie på flyplass, så jeg glemmer jo det helt ut. Jeg fikk en melding sent på kvelden om det var gøy på festen. Hun har tydeligvis tenkt på det. Jeg beklager meg osv all that crap. Hater selv når folk ikke sier ifra. Vi planlegger derfor å henge neste helg, men da er det hun som avlyser. Hun skal sitte barnevakt. Helt greit, tar hun igjen nå? ”Jeg er med senere hvis de ikke er så sene hjemme ”, ja for jeg sitter jo å venter på deg. Lå ute et bilde på instagram med hun og en eller annen liten baby så det virket jo riktig det da. Så blir det neste lørdag. Hun sniker seg ut. Vi er ute til 5 om morgenen og har det virkelig gøy. Hun ville jo ikke hjem. Etter dette er det hun som begynte å ta kontakt. Våknet opp til melding at hun hadde hatt det gøy osv. Videre fått random telefonsamtaler og smser. Så kommer 16 mai. Hun og bestevenninna skal være med meg på fest. Ender med at bestevenninna ikke vil. ”Riktig…” men jeg får en sms rett etter jeg har snakket med henne om at hun vil være med meg senere hvis jeg er edru. Jeg drikker nesten aldri, og jeg hadde bilen med meg. Så når folk stakk på byen så stakk jeg å hentet henne. Ble god stemning som hadde endt med vårt første kyss om ikke jeg hadde vært så utrolig pysete. Selvtilliten min ramler ganske mye når ting begynner å gå litt mer seriøst. ”Hvorfor skal jeg kysse henne, hvorfor liker hun MEG?” Hun er både høyere enn meg og ”out of my league”… så da ble jeg veldig usikker på meg selv. Hun ringte meg dagen etterpå og lurte på om jeg kunne kjøre henne. Hun skulle hente noe penger som en skyldte henne. Hater å være ”taxi”, føler alltid det er slikt folk blir brukt, så jeg sier som regel alltid nei. Men ikke denne gang… Jeg henter henne, bestevenninna er med. Vi sitter som ”spanere”. Bestevenninna forteller meg at han hun møter har presset henne til ufrivillig sex en gang, og derfor måtte vi være på vakt der. Han ville ha henne hjem til seg, men hun er redd for voldekt. Jeg ble jo litt satt ut av informasjonen, og jeg har senere fått hørre dette av henne også. Jeg bryr meg, men jeg er hva søren? Er jeg VENN?? Samme dag som jeg hadde kjørt henne skulle jeg være med til bestevenninna. Det ble avlyst da hun har hjemmetid og det ble for sent. Hun spurte om vi skulle henge etterpå, men da var jeg så trøtt at jeg orket ikke og sa vi fikk ta det i morgen heller. Hun hadde ringt meg kl 2 om kvelden (da sov jeg). Hun hadde ringt å spurt om jeg ville hente henne (hun bor 5 minutter fra venninna). Hun hadde sneket seg bort der heller etter hjemmetiden sin. Jeg er ikke noe taxi. Selvfølgelig så kan det være fordi hun ville være med meg, men jeg vil ikke være naiv heller. Så kommer vi til gårsdagen. Da fikk jeg en melding i 19 tiden hvor hun lurte på hva jeg ”skulle nå?”… til en kamerat, men vi kan henge senere? Ja, helt fint det. Her har plutselig ting begynt å bli litt annerledes, virker mye mer ”to the point” i det hun skriver, blitt mer seriøs av seg. Ikke like ”leken”. Hun ringer meg i 22-tiden og rabbler om forskjellige ting, om hun og venninna ikke rakk bussen osv. Jeg snakker meg bort fra det, jeg er ikke taxi. I 12 tiden skal jeg hjem, da er hun enda hos venninna (bor tilfeldigvis i samme nabolag som kameraten min. Jeg kjører hjem. I 1-tiden får jeg melding om vi ikke skulle ta oss en tur ikveld? ”Det kan vi godt, kommer du opp til parkeringsplassen der bilen står parkert hos kameraten min?” Egentlig var jeg jo hjemme. Hun må gå noen minutter for å komme til denne plassen. Da fikk jeg bare svar at hun var egentlig litt sliten og bare gikk hjem. Hun ville ikke ha MEG nok til å gå 3 minutter? Jeg vet ikke hva jeg ønsker å få ut av denne posten egentlig. Måtte bare få se ting foran meg. Hun har jo sagt ja så mange ganger når hun har kunnet si nei… vet ikke hva jeg skal tro. Anonym poster: 708757fa1b22ab195dc2807fc6063036 Anonym poster: 708757fa1b22ab195dc2807fc6063036 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 1 mnd til bryllupsreisen. Jeg begynner å få reisefeber. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 For meg høres ut det ut som om du er godt på vei inn i vennesonen ass. Skulle ha eskalert for leengee siden :-) Vanskelig å si om det går ann å snu på det nå, kommer helt ann på personen og dere.. Men det jeg klarer å tolke fra posten din er vennesone-materiale, sorry! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Joda, jeg har nok ikke alltid et bra kroppsspråk eller ordvalg. Men ikke fordi jeg er desperat. Tror jeg..? Mer det at jeg faktisk er dårlig på det. Selvtillit og slikt. Jeg tror det er omtrent 2 personer som vet hvordan jeg faktisk føler. Vi erter hverandre hele tiden vi. Og jeg maserer henne ganske ofte. Noen ganger sover vi sammen (ikke noe mer). I dag prøvde jeg meg faktisk da, men det funka dårlig. Vi har gjort det før. Men det angrer hun på virker det som. Jeg blir stadig bedre sosialt for tiden iallefall. Jeg er snill av natur, mot alt og alle. Uansett om det er for å oppnå noe eller ikke. Anonym poster: 76498491bc4d7d3ebee66c0ae4273b7e Fortsettelse... Så idag snakka vi ordentlig ut om det. Og det er ingenting mellom oss. Hun føler ingenting. Noe som er forbanna synd fordi jeg greier ikke fortsette som før. Jeg greier ikke å ha et så tett forhold til henne, og vite at det blir med venner. Og nå er jeg totalt - totalt - knust. Dette er min bestevennine. Min så og si eneste venn. Iallefall som jeg gjør ting sammen med. Og nå mister jeg iallefall deler av det. Verden faller sammen under føttene mine. Skoleplanene kommer til å gå til helvette. Det er et lite helvette på jobben for tiden, som gjør at jeg ikke har så lyst til å være der mer. Jeg mister det lille jeg har hatt. Hele jævla dritten. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre av meg mer. Jeg er knust. Og før dere spør om psykolog og sånt - har prøvd å få det. Men er ikke alvorlig nok tydligvis. Og de private er umulig å få tak i... Og jeg går på noe anti-deprisiva. Jeg er knust... Anonym poster: 76498491bc4d7d3ebee66c0ae4273b7e Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Trøbbel i paradis, gitt... Ble endelig sammen med ei jeg passer utrolig godt med nå for litt over en måned siden. Var god venn med henne før, på barneskolen faktisk. Skled fra hverandre på ungdomsskolen, og hun fant meg plutselig igjen nå i en alder av 22. Møttes noen ganger hos hverandre først, med litt vin og snakking og kos. Alt vennskapelig ment. Jeg kjente en "vibe" fra henne, men jeg har blitt brent før og ville ikke ødelegge et mulig godt vennskap. Vi var jo enige om alt. Hun ble plutselig sammen med en kar fra stedet hun nettopp hadde flytta fra, og vi snakket ikke stort mer. Jeg tok det som at hun hadde gitt opp å prøve seg, siden hun ikke tok noe kontakt lenger og virket noe uinteressert i samtaler. To måneder går, og hun tar kontakt igjen, en to ukers tid etter det ble slutt med karen. Hun vil møtes igjen. To vinkvelder senere lå vi plutselig under dyna sammen, og har holdt sammen siden da, nå en seks ukers tid. Men problemet hendte etter bare to uker... Hun skulle absolutt ha meg med til en fuktig lørdagskveld hos noen venner av henne. Noen timer ut i kvelden finner jeg henne i ansiktet på en annen kar der, som hun ikke kjente fra før. Slått ut, og rimelig brisen (full) bare setter jeg meg og tenker litt hos resten av gjengen. Ender med at bestevenninnen hennes konfronterer henne, helvete bryter løs og dama slår igjen døra og går en lang mil hjem midt på natta. Jeg ender opp med å gjøre det samme etter jeg har spydd fra meg på dass. Vi tok en prat dagen etter. Hun hadde vært i flere forhold hvor mannfolka var overbeskyttende, og hun ville nå ha et åpent forhold så hun slapp å føle seg innesperret, og for å kunne eksperimentere litt på siden. Jeg har aldri vært noen fan av å dele på kjæresten, ei heller har jeg noe behov for å tafse på andre enn henne, men der og da var jeg bare så glad for å ha noen å dele livet med at jeg gikk med på å fortsette i et åpent forhold. Hun er bifil, så jeg tenkte vel at hun liksom ville ha lov til å prøve seg litt med jenter om sjansen bød seg, men når hun såpass lett kliner til med nykjente menn på fest blir jeg jo klart litt tvilsom. Nå er jeg neimen ikke sikker lenger. Jeg føler ikke at jeg kan stole på henne. Føler ikke at jeg strekker til. Som om jeg bare er her for kosens skyld, mens hun liksom skal gå andre steder for de seksuelle behovene. Og det gjør jo rimelig vondt å tenke sånn. Men jeg kommer vel ingen vei med å bare skrive det her. Det er bare godt å få tankene litt ut av hodet en stund. Jeg får vel ta en prat med henne om det her i morgen, så får det gå som det går. Beklager for veggen av tekst forøvrig, om noen orket å lese gjennom hele. Endret 21. mai 2012 av Saft Suse 2 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Får slå meg sammen med AD ovenfor. Livet i et nøtteskall: falle for en god venninne der vi vet det ikke skulle være dating i bildet. Nå spørs det om jeg vil klare å knekke den nøtten i tusen biter. Irriterende med livet at man må leve slik med den personen man går veldig godt sammen med. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 For meg høres ut det ut som om du er godt på vei inn i vennesonen ass. Skulle ha eskalert for leengee siden :-) Vanskelig å si om det går ann å snu på det nå, kommer helt ann på personen og dere.. Men det jeg klarer å tolke fra posten din er vennesone-materiale, sorry! Vet ikke om jeg skal vente å se om hun tar kontakt eller se om hun blir med på noe mer "datete"... Anonym poster: 708757fa1b22ab195dc2807fc6063036 Anonym poster: 708757fa1b22ab195dc2807fc6063036 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Hvordan ville dere reagert hvis kjæresten din går rundt og fortsatt tenker på eksen sin, som døde for 3 år siden? Nei, dem var ikke sammen når personen døde. Dem slo opp 2 år før selveste dødsfallet. Anonym poster: 1f5b887064794c36e1ee7459891c142a Lenke til kommentar
Seal Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Ville tenkt at det er helt normalt å sørge nå nære bare blir revet bort fra oss. Hadde hun ikke sørget derimot... 1 Lenke til kommentar
Leif-Reidar Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hmm, jeg avslo ei jente for en måned siden, hun har nå skaffet seg kjæreste og vil tydelig vise dette.. Jeg føler at det nesten er litt ekkelt, de kan stille seg ved siden av meg i ens ærende for å stå og kysse, imens de stirrer på meg.. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal opptre, føler at det blir litt kleint..? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Huff, hva man ikke gjør for jenter og komme seg ut av friendzona.... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Hmm, jeg avslo ei jente for en måned siden, hun har nå skaffet seg kjæreste og vil tydelig vise dette.. Jeg føler at det nesten er litt ekkelt, de kan stille seg ved siden av meg i ens ærende for å stå og kysse, imens de stirrer på meg.. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal opptre, føler at det blir litt kleint..? "Jeg ville ikke ha deg forrige måned, du er ikke mer attraktiv med tinge til en annen ned i halsen. Har en av dere en snodig exhibisjonistisk fetish, eller er det noe annet du er ute etter?" Endret 30. mai 2012 av NgZ Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Meh. Jeg graver min egen grav i forholdet. En blanding av å være sein ut i kjærlighetslivet, og det at jeg har ingenting å ta meg til om dagen, som ender i kjedsomhet og dermed mye tenking og overanalysering, gjør meg overivrig på forholdet. Helvete altså. Må gi meg med det her. 1 Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Bare 28 dager til tre-ukers USA-ferie med den flott kjæresten min! Gleder meg som et lite barn! Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Fikk et telefonnummer hos ei jeg rota med i går, er det ok å ringe i morgen? Merker jeg er blitt rusty på dette under all eksamenslesinga! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå