Pubé Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Snakker vi "Shot down in flames" eller hva? Til meg right? Uansett er jeg usikker på hva det vil si. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hvordan sjekker man opp jenter som jobber på utested egentlig? Heftig venskelig vil jeg tro + at hun har vel hørt alt før. Riktignok er hun ikke bartender da, bare rydder etc. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Snakker vi "Shot down in flames" eller hva? Til meg right? Uansett er jeg usikker på hva det vil si. AC/DC - Shot Down in Flames Out on the town, lookin' for a woman,Gonna gimmie good love Anybody wanna hang out with me, And maybe burn me up? She was standin' alone over by the jukebox, Like she's something to sell I said, "Baby, what's the goin' price?" She told me to go to Hell! Kort fortalt. Du gjorde et fremstøt, og ble brutalt avvist. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Vel, jeg er rett og slett ikke typen så det går bra. Noen ganger skulle jeg ønske jeg drakk bort alle smådeprisjonene og hadde med ei fremmed hjem fra byen hver helg. Men jeg er rett og slett ikke typen. Jeg vil ha et fast forhold, og jeg vil ha det nå. Men det er en annen sak. hvis du ikke prøver kommer du ingen vei og å drikke bort problemene gjør ting definitivt ikke bedre. det at du begynner å bli mer interisert i et forhold enn masse ONS viser vel kun at u begynner å bli litt voksen i hodet. forrige helg var jeg på fest og ble ganske mye fullere enn jeg burde. på festen var det en jente som var både utrolig søt og skikkelig pen som jeg snakket en del med før jeg ble helt håpløs. jeg så for meg at jeg hadde blitt såpass full at jeg hadde ødelagt for meg selv men nå har jeg avtalt date med henne neste uke. Kort fortalt. Du gjorde et fremstøt, og ble brutalt avvist. det viktigste er at man prøver seg. blir en avvisetslipper en iallefall å gå rundt å ergre seg overat en ikke prøvde seg... og hvis det går bra er jo det veldig bra. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Vel, jeg er rett og slett ikke typen så det går bra. Noen ganger skulle jeg ønske jeg drakk bort alle smådeprisjonene og hadde med ei fremmed hjem fra byen hver helg. Men jeg er rett og slett ikke typen. Jeg vil ha et fast forhold, og jeg vil ha det nå. Men det er en annen sak. hvis du ikke prøver kommer du ingen vei og å drikke bort problemene gjør ting definitivt ikke bedre. det at du begynner å bli mer interisert i et forhold enn masse ONS viser vel kun at u begynner å bli litt voksen i hodet. Nei, jeg vet at drikking og hor ikke gjør ting bedre, så det er vel derfor jeg ikke gjør det. Men noen ganger - skulle jeg nesten ønske jeg gjorde det. Bare for å glemme ting for en liten stund. Jeg har forresten alltid ønsket et forhold, ikke ONS og lignende. Jeg er vel kanskje litt "gammeldags" når det kommer til forhold. Hvordan tingene i forholdet fordeles, samt at jeg hadde håpet på et eneste (iallefall få) forhold i løpet av livet. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Avvist ja, men ikke akkurat brutalt. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Damer er dyre sier jeg Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hvordan sjekker man opp jenter som jobber på utested egentlig? Heftig venskelig vil jeg tro + at hun har vel hørt alt før. Riktignok er hun ikke bartender da, bare rydder etc. Som en som selv rydder på et utested kan jeg i hvert fall fortelle deg at å være full gjør at du havner midt i køen av andre fulle mannfolk som svermer rundt henne. Vær heller høflig, kanskje hjelp henne med noe, de er de gjestene jeg husker best, i hvert fall. For dem er det svært få av. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Takk, er ikke akkurat sikkert jeg ser henne igjen uansett Utveklslet et par blikk og ett smil, og jeg var ikke full. So far so good. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Hvorfor kommer jeg aldri over eksen? Det har snart gått ett år, men jeg klarer ikke la være å tenke på henne... Nå som hun dater en annen er det ekstra vanskelig, jeg kunne så gjerne ønske at jeg kunne slippe disse vonde følelsene å leve ett normalt liv, men det er ikke lett... Postet av anonym: 47871e0dbbc78bda85c8d95429f7d898 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Prøv å date noen andre selv. Dra ut på fester/byen, ha det gøy, bli kjent med nye folk. På den måten får du andre ting å tenke på, og du finner nok en annen som er mye bedre! Tro meg, et finnes alltid en for deg, selv der du aldri kunne tenke deg å lete. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg vet ikke helt om dette går under kjærlighet, men. Jeg jobber med en fyr som jeg liker veldig godt, som er tre år eldre enn meg. Jeg vet ikke helt om jeg har lyst på noe forhold, og ikke egentlig med han, men jeg kunne veldig tenke meg å ligge med ham. Vi preker jo en god del, tilbringer ganske mye tid sammen i sammenheng med jobben, og jeg har nå kjent han i over ett år. Hvordan skal jeg få det til å skje noe? Eller er dette helt umoralskt og feil, og ikke noe jeg burde prøve på i det hele tatt? Postet av anonym: 38c4f4c4f470f5645a7679e92a9b1550 Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Haha, fuck this shit, singellivet lenge leve!.. Klarer noen å bevise det motsatte skal de få en like på hver post jeg ser av de! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Haha, fuck this shit, singellivet lenge leve!.. Klarer noen å bevise det motsatte skal de få en like på hver post jeg ser av de! Det å ha en sjelevenn er langt bedre enn å være singel. Skulle ikke tro at det trenges forklaring. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Haha, fuck this shit, singellivet lenge leve!.. Klarer noen å bevise det motsatte skal de få en like på hver post jeg ser av de! Pupper. 4 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Nå er pupper mulig selv om man er singel da. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Ikke på et like gjevnt og trutt som i et forhold. Med mindre man er farlig overvektig (eller jente) Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Har tilgang til pupper hele tiden, jeg. Funker fint. Og om man er gutt er det nok av dem som finner seg en random dame hver helg, så det er ikke noe stort problem. Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Haha, fuck this shit, singellivet lenge leve!.. Klarer noen å bevise det motsatte skal de få en like på hver post jeg ser av de! Det å ha en sjelevenn er langt bedre enn å være singel. Skulle ikke tro at det trenges forklaring. Finnes ikke noen sjelevenn for en som meg, har aldri møtt noen som tenker på samme måte.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Har tilgang til pupper hele tiden, jeg. Funker fint. Og om man er gutt er det nok av dem som finner seg en random dame hver helg, så det er ikke noe stort problem. Joda, en random dame hver helg er sikkert kult det, men stiller meg i tvil om det kan nå opp til samme nivå som et fast forhold over like lang tid. Finnes ikke noen sjelevenn for en som meg, har aldri møtt noen som tenker på samme måte.. Trenger ikke å tenke likt for å være sjelevenn. Sjelevenn er forresten bare noe jeg sier, da det ikke finnes "den rette". Du må bare være på riktig mentalt stadie hvor det å stifte en familie føles riktig. Og "stifte familie" betyr ikke nødvendigvis å ploppe ut unger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå