Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okey, to spørsmål ikveld. :)

 

Så jeg har levd hele livet mitt som singel. Men en natt da, så "glapp" det litt for meg og jeg hadde sex med en vennine. Noe jeg strengt tatt angrer litt på. Ikke verdens undergang, men jeg var egentlig litt stolt av å være jomfru så lenge jeg var singel. Så når jeg ser etter kvinnfolk ville det vært veldig galt å lyve om at jeg ikke har hatt sex? Om jeg hadde hatt sex med flere, så hadde på en måte vært anerledes, men det "stor" forkjell på null ganger og én gang. Hvordan hadde du eventuelt reagert om du fant ut at jeg hadde løyet om det?

 

Høres det veldig feil ut å si "Jeg har ingen intensjoner om å gå til sengs med deg med mindre du ser muligheten for å dele seng med meg resten av livet"? :p

 

Er forresten 22. :)

 

Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4

Lenke til kommentar

Okey, to spørsmål ikveld. :)

 

Så jeg har levd hele livet mitt som singel. Men en natt da, så "glapp" det litt for meg og jeg hadde sex med en vennine. Noe jeg strengt tatt angrer litt på. Ikke verdens undergang, men jeg var egentlig litt stolt av å være jomfru så lenge jeg var singel. Så når jeg ser etter kvinnfolk ville det vært veldig galt å lyve om at jeg ikke har hatt sex? Om jeg hadde hatt sex med flere, så hadde på en måte vært anerledes, men det "stor" forkjell på null ganger og én gang. Hvordan hadde du eventuelt reagert om du fant ut at jeg hadde løyet om det?

 

Høres det veldig feil ut å si "Jeg har ingen intensjoner om å gå til sengs med deg med mindre du ser muligheten for å dele seng med meg resten av livet"? :p

 

Er forresten 22. :)

 

Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4

Det "glapp" for deg og du endte opp med å ha sex med ei venninne.

 

Alright. Hva er galt med å ha hatt sex? Det er kjempegalt å si at du er jomfru når du ikke er det, slik som all annen løgn.

Og ja, det ser feil ut når du sier det der. Du kommer nok til å skremme vettet av de fleste med noe sånt.

 

Er det veldig viktig for deg å "spare" deg til "The one"? Sitter du og håper du en dag møter "den rette" som gjør alt bare "klikker sammen" som i en Hollywoodfilm?

Nei, nyt heller friheten til å ha sex med andre jenter mens du kan, det er ikke i det minste skadelig.

 

Forresten, hva er galt med venninnen du hadde sex med? Kan jo bli sammen med henne vel?

Lenke til kommentar

Tja, altså det jeg mener er at det er noe som ikke burde ha skjedd da.. Siden det har ødelagt ting litt mellom oss selvom vi fortsatt er kjempegode venner. Og jeg foreslo, dum som jeg var, at vi kunne fortsette å gjøre dette her. Hvorfor ikke liksom... To single, relativt ensomme personer og som kjener hverandre godt nå slik at det er trygt. Det ble glatt avslag på den! Vi er venner og vi fant veldig fort ut at vi ikke passer sammen. Så vi har aldri hatt noen følelser for hverandre.

 

Skal foresten sies at jeg ikke fikk orgasme... Jeg var nok litt nervøs og tankene var litt andre steder... For henne var det ikke første gangen, så hun fikk. Nei det er ikke noe galt i å ha sex. Ja, det er løgn.. Men.. Ja...

 

Nei, det har aldri vært noe viktig for meg. Sex har aldri vært et tema for meg egentlig. Det er ikke "så viktig". Det er ikke derfor jeg vil finne meg en jente. Og jeg kommer ikke til å sex med jenter selvom jeg er singel. Jeg er rett og slett ikke typen.

 

Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4

Lenke til kommentar

Vel, jeg er ganske så dumsnill så jeg hadde nok akseptert det. Hvis forklaringen om HVORFOR det ble løyet om var som dette. Fordi man ikke var så veldig stolt av det.

 

Men ja... jeg tror egentlig ikke jeg hadde tenkt å lyve om dette. Jeg hater løgner, men noen ganger så tar man jo hvite løgner. Men dette er vel kanskje litt i grenseland for meg da...

 

Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4

Lenke til kommentar

Vel, jeg er rett og slett ikke typen så det går bra. Noen ganger skulle jeg ønske jeg drakk bort alle smådeprisjonene og hadde med ei fremmed hjem fra byen hver helg. Men jeg er rett og slett ikke typen. Jeg vil ha et fast forhold, og jeg vil ha det nå. Men det er en annen sak. :)

 

Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4

Du er akkurat den typen du selv ønsker å være. Om du virkelig ønsker å ha det gøy med en jente hver helg, så gjør en innsats og prøv... Ikke skyld på at du "ikke er typen". Du kan være en annen type om du ønsker det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...