Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akk... Jeg er så forelsket. Har vært sengeliggendes siden mandag kveld. Og jeg ikke sett damen siden søndag. Vi har nå vært sammen i snart 8 mnd, og vi er drit forelsket i henne fortsatt.

Skikkelig sånn, savner henne allerede og hun gikk for 30 min siden.

 

Er så utrolig deilig følelse. Når du vet hva hun føler om deg, og det er akkurat det samme som du føler for henne.

Lenke til kommentar
og vi er drit forelsket i henne fortsatt.

 

mulig jeg henger meg opp i detaljer her, men er det ett tilfelle av flere personligheter? eller rett og slett bare ett tilfelle av leif?

 

 

Hehe, det er ikke flere personligheter. Begynte å skrive noe annet, men visket det ut. Klarte tydeligvis ikke viske ut alt som sto der :)

Lenke til kommentar

Heisann :)

 

En kamerat hadde nettop slått opp med dama for en uke siden, vet ikke helt hvorfor, men i hvert fall gikk vi i byen sammen og møtte eksen hans sammen med ei venninne. Kameraten min og eksen gikk en tur for å prate så jeg sto igjen med venninna og vi prata en stund. Liker henne ganske godt og har inntrykk av at hun liker meg også, og kompisen min (som faktisk er blitt sammen med eksen igjen) og dama hans vil gjerne at jeg og venninna skal bli sammen hehe..

 

Så venninna har lagt meg til på MSN og vi prater endel, men er litt redd for at det ikke blir noe mer.. Har vært borti lignende noen ganger før, men da har det ikke blitt noe mer enten pga. at vi bor for langt unna hverandre eller at jeg ikke var så interessert. Men hun her passer perfekt, hun er søt og bor ikke så altfor langt unna.

 

Det jeg lurer på er hva jeg skal gjøre nå, greit å starte med å invitere på kino? Bør vel gjøre noe snart, er liksom vanskelig å finne mye å prate om på MSN etter en stund når jeg ikke kjenner hu så godt. Har ganske begrenset erfaring med forhold med jenter annet enn å være venner. Jeg er 16 og hun blir 15 om noen uker forresten.

Lenke til kommentar
Crap. Hva gjør man når man har følelser for to jenter -- og begge har følelser for deg?
Hva slags følelser har du for dem da? Du kan jo fint ha et åpent forhold med 2 jenter, det går greit. Men hvis en av dem vil ha et forpliktende forhold må du kaste deg selv inn i dilemmaet om hvem av dem du vil satse på.

 

Men Demille hadde et godt forslag for å varme dem opp til å ha et åpent forhold :)

 

Kjenner de to jentene hverandre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...