DJ_Dark Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Herregud så sakte tiden går når man savner noen.. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Herregud så sakte tiden går når man savner noen.. 8993463[/snapback] uff, opplevd det selv, det går fryktelig sent Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Om 4 dager kommer hun hjem, om 5 dager kommer hun hit. Virker som en evighet! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Om 4 dager kommer hun hjem, om 5 dager kommer hun hit. Virker som en evighet! 8993509[/snapback] åhh det er fælt, har du ikke noe du kan gjøre i mellomtida? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2007 Om 4 dager kommer hun hjem, om 5 dager kommer hun hit. Virker som en evighet! 8993509[/snapback] det blir desto deiligere når dere endelig treffes igjen. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 åhh det er fælt, har du ikke noe du kan gjøre i mellomtida? 8993553[/snapback] Jeg spiller WoW liksom, men det blir jo litt mye av det liksom. Har hatt en kompis her de siste dagene for å få tiden til å gå raskere og det blir desto deiligere når dere endelig treffes igjen. 8993562[/snapback] Sant det. Gleder meg jeg. Lenke til kommentar
reds Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Tre dager. Fredag tar jeg toget mot Hamar og kjærleiken. Lenke til kommentar
Gjest anonymgutt17 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hei, jeg har blitt helt betatt av ei jente som går på skolen min. Det eneste problemet er vi ikke kjenner hverandre, og har knapt nok snakket sammen. Jeg er helt låst på hva jeg skal gjøre for å kunne nærme meg henne for å si det sånn. Hvis jeg først bare får litt kontakt, så klarer jeg meg derfra, men det er bare det å få ordentlig kontakt med henne da. Ser henne aldri noe særlig utenfor skolen da hun bor i nabobyen, så jeg føler det er veldig vanskelig å få noe kontakt utenom skolen da. Noen tips? Tenker på henne hele tiden, så er på tide å gjøre noe.. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Liten update fra meg ---> Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har fått vite at hun jeg er interessert i skal jobbe på en klesbutikk en uke i sommerferien, vet ikke hvilken, men det må jeg vel finne ut av.Ideen er da å gå inn der med en jente venn av meg også småsnakke med ho, også når samtalen går bra skal jeg spørre om nummeret hennes. Da gir jeg henne mobilen min og ber hun bare skrive det inn der. Bakgrunnsbildet er da av mine to niëser (jeg er onkel) Ekstra kudos for det. Har en annen jente som virker veldig interessert i meg, hun er på ferie nå. Før hun reiste sendte hun melding og sa at 3 uker borte fra meg var alt for masse, og at hun kom til å savna å snakke med meg osv. [masse "<3"] Hun har også sendt meldinger fra der hun er (utlandet) og spørt om jeg kan komme på msn og slikt. Sier hun gleder seg til hun kommer tilbake. Hun er ikke like kul, pen og populær som hun andre jeg prøver meg på, men fortsatt over standard. Skal jeg gå for hun(#2), eller skal jeg streve med å få kontakt med hun andre (#1) som jeg ikke er sikker på om er interessert i meg lenger ? 8997821[/snapback] Siden når ble en persons popularitet, kulhet og utseende avgjørende for om man skal "gå for henne" eller ikke. Misforstå meg rett, jeg mener overhodet ikke at det ikke betyr noe, men, om du finner #2 mer interessant, hyggelig og greiere, virker jo hun til å være en bra..eh..ting, da hun - etter hva du forklarer - virker interessert i deg. Men hey. Bare hva jeg tenker. Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Åhhhh! sterke følelser blusser seg opp, håper innderlig det er gjennsidig. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Har dere noen felles venner f.eks. ? Liten update fra meg ---> Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har fått vite at hun jeg er interessert i skal jobbe på en klesbutikk en uke i sommerferien, vet ikke hvilken, men det må jeg vel finne ut av.Ideen er da å gå inn der med en jente venn av meg også småsnakke med ho, også når samtalen går bra skal jeg spørre om nummeret hennes. Da gir jeg henne mobilen min og ber hun bare skrive det inn der. Bakgrunnsbildet er da av mine to niëser (jeg er onkel) Ekstra kudos for det. Har en annen jente som virker veldig interessert i meg, hun er på ferie nå. Før hun reiste sendte hun melding og sa at 3 uker borte fra meg var alt for masse, og at hun kom til å savna å snakke med meg osv. [masse "<3"] Hun har også sendt meldinger fra der hun er (utlandet) og spørt om jeg kan komme på msn og slikt. Sier hun gleder seg til hun kommer tilbake. Hun er ikke like kul, pen og populær som hun andre jeg prøver meg på, men fortsatt over standard. Skal jeg gå for hun(#2), eller skal jeg streve med å få kontakt med hun andre (#1) som jeg ikke er sikker på om er interessert i meg lenger ? 8997821[/snapback] Drit i begge to til du er i stand til å forstå verdien av å gjengjelde følelser. Dersom du bare er ute etter sex så vær i så tilfelle helt åpen på det. "What's the name of the game." Når du kan analysere to unge kvinner så kynisk, så tyder det på at du ikke er følelsesmessig involvert i noen av dem, men ser på dem mer eller mindre som en vare. I stedet for at du knuser hjertet på noen som har oppriktige følelser for deg, så skaff deg heller en t-skjorte der det står "Jeg vil ha noen å p***e med!" Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Flott å rote seg borti folk med asosial personlighetsforstyrrelse Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Sommerfugler i magen! To dager igjen til jeg blir Fru! Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Sommerfugler i magen! To dager igjen til jeg blir Fru! 9006642[/snapback] Og mine hjerteligste gratulasjoner! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Kan gratulere jeg og, nå som jeg husker det! Gratulerer Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Sommerfugler i magen! To dager igjen til jeg blir Fru! 9006642[/snapback] Hvorfor løper du ikke rundt og slår Trond i hodet med en kjevle for alt han gjør galt? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Fordi jeg er på jobb, og han er hjemme Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Fordi jeg er på jobb, og han er hjemme 9007533[/snapback] WTF, gifter du deg samme dag som min nevø? Han gifter seg den 7 Juli? Så moro Endret 5. juli 2007 av Databamse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå