Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et spesielt "forhold" til en mye yngre jente. Hun er 15, jeg er i 20-årene og jeg har halvveis kjent henne og familien i alle år. Etter at jeg ved en tilfeldighet ble veldig godt kjent med henne etter en hendelse for ca. 8 år siden har hun på en måte vært "min" jente.

 

Jeg har flyttet bort for å studere og er bare hjemme i bygda i ferier, slik som nå i jula. Jenta det er snakk om, moren og broren kommer av og til innom om kveldene når jeg er hjemme, og mens de er her sitter jenta ofte på fanget mitt, vi holder rundt og klemmer på hverandre og holder hender. Vi har ingen problemer med å gjøre dette forran annen familie, vi har alltid vært slik. Har knapt sett henne det siste året, men hun satte seg på fanget mitt og la armen rundt meg på eget initiativ da de kom innom på lille julaften, og slik satt hun i flere timer. Samme sak 1. juledag.

 

1. juledag sendte hun sms med bestevenninnen sin da hun var her og jeg fikk se noen av meldingene. Jeg var tydeligvis samtaleemnet og i en av meldingene jeg så skrev bestevenninnen at jeg måtte få ræva i gir og kysse henne. Ga jenta et lite kyss på kinnet da hun/de dro for kvelden.

 

Spurte henne ca. kl 13 i dag om hun ville komme innom i kveld og se på film. Hun er hos sin far, men om han ikke hadde noen planer for de og hun hadde tid skulle hun komme innom. Kl 20 sendte jeg en sms og spurte om hun kom, men fikk i retur at hun hadde reist til noen venner i nabobygda. Vet ikke hvordan hun havnet der, men enten reiste hun på eget initiativ eller så er hun med sin mor som er venninne med moren til de hun er hos.

 

Det jeg lurer på er: Hvilke tanker om og følelser for meg kan denne jenta ha?

 

Innlegget ble visst litt lenger enn jeg så for meg det skulle bli. Håper noen kan komme med synspunkter.

 

Postet av anonym: 66d9e14ae460317ff14dd887f40a482e

Lenke til kommentar

Jeg er veldig kosete og synes det er fantastisk å ha henne i armene mine. Jeg er ikke interessert i et forhold med henne, men håper vi kan fortsette slik som nå. Det jeg er redd for er om hun tror jeg er ute etter noe mer med henne, jeg vil selvsagt ikke såre henne.

 

Om Blåbær har rett passer det meg ypperlig.

 

Postet av anonym: 66d9e14ae460317ff14dd887f40a482e

Lenke til kommentar

Hadde det vært meg, hadde jeg vært truende til å ha lyst på noe mer. I alle fall sånn som jeg husker jeg var i den tiden.

- jente i 20-årene

 

Postet av anonym: f4b33039f14089d390b50b7b8767003e

 

Hva bør jeg gjøre? Fortsette som nå og håpe det går bra? :/

 

Postet av anonym: 66d9e14ae460317ff14dd887f40a482e

Man leker ikke med småjenters følelser.
Lenke til kommentar

Hadde det vært meg, hadde jeg vært truende til å ha lyst på noe mer. I alle fall sånn som jeg husker jeg var i den tiden.

- jente i 20-årene

 

Postet av anonym: f4b33039f14089d390b50b7b8767003e

 

Hva bør jeg gjøre? Fortsette som nå og håpe det går bra? :/

 

Postet av anonym: 66d9e14ae460317ff14dd887f40a482e

Vær ærlig om dine intensjoner.

Lenke til kommentar

Jeg er forelsket I en eldre mann, ganske mye eldre :blush: Han er ikke interesert på den måten i meg, men vi tuller på en måte som kan oppfattes som flørting av andre, og som ble oppfattet som flørting av meg. Han er som en 20-åring i oppførselen, selv om han er dobbel så gammel.

Han snakket med meg om det, måten vi oppførte oss rundt hverandre med spøking og slikt. Han skjønte at det var noe på gang, uten at jeg trengte å si noe. Jeg er så glad for at han oppklarte det såpass tidlig.

Jeg liker han veldig godt enda :blush:, men jeg klarer å komme meg videre. Jeg falt hardt for han, men jeg er på vei opp på beina igjen, fordi jeg fikk vite at han ikke mente noe med all den tullinga. Vi er gode venner, men ikke noe mer :)

Er glad for at jeg møtte han da, fordi jeg har blitt så mye mer trygg på meg selv og så fryktelig mye mer voksen enn det jeg var før :) Føler meg som en 25-åring, selv om jeg bare er 18 atm :) vel, 18 1/2. :p

 

Postet av anonym: 9e07d27c0934ff2c5d47bdd6d49f28a3

Lenke til kommentar

En 25åring bruker ikke så mye smilyes, en 25åring er i full jobb og tenker på å enten å stifte familie eller å satse på karriere, en 25åring har sannsynlig egen bolig eller leier hvis vedkommende bor i by. Jeg tipper at du ikke passer inn under noen av kategoriene. Pul han, og gå videre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

En 25åring bruker ikke så mye smilyes, en 25åring er i full jobb og tenker på å enten å stifte familie eller å satse på karriere, en 25åring har sannsynlig egen bolig eller leier hvis vedkommende bor i by. Jeg tipper at du ikke passer inn under noen av kategoriene. Pul han, og gå videre.

Å eie bolig, stifte familie, og satse på karriere trenger ikke akkurat nødvendigvis å være et tegn på å være voksen. Jeg vil heller si at det å gjøre noe annet enn normen, er mer voksent enn å blindt følge samfunnets forventninger av deg.

Lenke til kommentar

En 25åring bruker ikke så mye smilyes, en 25åring er i full jobb og tenker på å enten å stifte familie eller å satse på karriere, en 25åring har sannsynlig egen bolig eller leier hvis vedkommende bor i by. Jeg tipper at du ikke passer inn under noen av kategoriene. Pul han, og gå videre.

 

 

For å være ærlig, jeg er i jobb, leier leilighet. Jeg bor i en by, over 4 timer unna familie og kjente. Du er ikke veldig flink til å tippe. Å stifte famile er det jeg har mest lyst til av alt. Jeg værken fester noe særlig lenger, og jeg tar mye mer ansvar for meg selv og mine omgivelser enn det du trolig gjør. Så burn.

 

Postet av anonym: 9e07d27c0934ff2c5d47bdd6d49f28a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...