Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jenta jeg var betatt/på nippet til forelsket i rotet med en kompis av meg i kveld. Jeg prøvde å vise litt interesse over en periode nå, og jeg følte at dette var gjensidig, men det gikk tydeligvis rett vest for meg, IGJEN.

Takk til henne, og faen ta at jeg har brukt tiden min til å tenke på henne, og flørte med henne i stedet for andre jenter når vi har vært ute sammen. Hun er vertfall ute av bildet nå!

Vet ikke helt hvorfor jeg skrev dette, men måtte bare få det ut et sted.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hei

Jeg har en venninne som jeg er interressert i og "betatt" i som jeg gjerne vil noe mer med, men jeg har store vanskeligheter for å tolke om det er muligheter for at hun vil noe mer eller ikke. Noen dager vil hun være med meg og ber meg med hjem til hun for å se film og slikt, og andre dager så virker det nesten som at hun prøver å unngå meg. Men, hun ringer meg ganske så ofte på natten (3-4 tiden) når hun er på byen, men jeg er aldri våken da hvis jeg er hjemme. Vi er begge to veldig sjenerte personer, så jeg lurer litt på hva jeg egentlig burde gjøre.

Postet av anonym: 667ae4fa8a6cc866817546286344eccb

Lenke til kommentar

Skunkish skrev: Da har jenta jeg var betatt/på nippet til forelsket i rotet med en kompis av meg i kveld. Jeg prøvde å vise litt interesse over en periode nå, og jeg følte at dette var gjensidig, men det gikk tydeligvis rett vest for meg, IGJEN.

Da veit du at du neste gang må FÅ UT FINGEREN, og eskalere raskere.

Anonym skrev:

Hei

Jeg har en venninne som jeg er interressert i og "betatt" i som jeg gjerne vil noe mer med, men jeg har store vanskeligheter for å tolke om det er muligheter for at hun vil noe mer eller ikke. Noen dager vil hun være med meg og ber meg med hjem til hun for å se film og slikt, og andre dager så virker det nesten som at hun prøver å unngå meg. Men, hun ringer meg ganske så ofte på natten (3-4 tiden) når hun er på byen, men jeg er aldri våken da hvis jeg er hjemme. Vi er begge to veldig sjenerte personer, så jeg lurer litt på hva jeg egentlig burde gjøre.

Du burde tenke godt gjennom om du vil gå gjennom ungdomstida og være veldig sjenert. Hvis du vil det, så blir det sannsynligvis heller ikke noe på deg.

Du skriver du har "store vanskeligheter for å tolke om det er muligheter for at hun vil noe mer eller ikke".

Herregud, bli en mann da og finn det ut! Du kan sikkert prøve å tolke det helt til hun finner seg en annen. Hun forventer at du skal ta initiativ!

(Til info var jeg veldig sjenert selv i ungdommen og prøver bare å si at dere lever bare en gang karer. Håper dere slipper å sitte som meg å nikke gjenkjennende til historiene deres om 15 år. Gjør noe med det og ikke vær så jævla pusekatter!)

Lenke til kommentar

Ok, guise. Hvordan skal jeg få overtalt avstandskjæresten min til å gidde å ta toget for å hente meg på fredag? Altså, jeg er den som reiser til han cirka 99 prosent av gangene, og det er helt ok, fordi jeg bor med mormor, og han bor alene. Men, denne ene gangen hvor jeg ikke har lyst til å reise til ham alene (av diverse årsaker), gidder han ikke å ta toget halvannen time for å møte meg.

Så hvilke triks og taktikker kan dere foreslå slik at jeg kan overtale denne hjemmekjære og litt late mannen?

Lenke til kommentar

Så hvilke triks og taktikker kan dere foreslå slik at jeg kan overtale denne hjemmekjære og litt late mannen?

Skaff mormoren din en date, så dere kan være alene :p Det er alt jeg har å si.

Hadde nettopp mitt første alenemøte med jenta jeg liker. Virkelig herlig, og i tillegg har TV3 vært så sjenereøse og valgt "The Holiday" for kvelden! Ikke dumt! Vi fikk snakket litt, noe vi trengte å gjøre face to face. Er nemlig i en liten knipe hvor jeg har to bestevenninner som liker meg, og de vil ikke ødelegge for hverandre. Så inntil hun ene slutter å like meg, er det ikke stort vi kan gjøre. Offentlig.

Lenke til kommentar

I dag ble jeg konfrontert med en situasjon jeg ikke har vært i før:

Jeg har bodd sammen med typen i et halvt år ca., og han har ikke runket siden vi flyttet sammen. Dette vet jeg fordi vi er 100% ærlige med hverandre. Kall meg naiv om dere vil, men det er en veldig sterk tillit mellom oss. Men i dag... jeg kom hjem fra butikken, og etter jeg hadde satt meg ned, begynte vi å snakke om ting og tang... en av de tingene var sex. Og han kom til å nevne at han ble kåt mens jeg var vekke, og, eh.. runket.

Jeg vet at menn gjør dette, at det er naturlig, men det kom veldig uventet på meg, og overraskende nok følte jeg meg såret. Mest pga. at jeg kun var 5 minutter borte og han kunne ha ventet, men også litt fordi det føles som jeg ikke er nok (vi hadde faktisk sex rett før jeg dro) for ham. Jeg vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal takle situasjonen.

Postet av anonym: 6cda08a3dd9a74401c665f257f7d9177

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...