kanin333 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 *Melde seg frivillig* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 iPhone 3gs <3 Med knust skjerm. Men tilbake til tema i denne tråden. Arrangere forumtreff snart? Mine to tidligere kjærester er fra forumet, så forundrer meg ikke om jeg finner min neste her også. Jeg er hypp på forumtreff, både med og uten formål. Er ledig nesten alle dager/helger frem til jul. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Men tilbake til tema i denne tråden. Arrangere forumtreff snart? Mine to tidligere kjærester er fra forumet, så forundrer meg ikke om jeg finner min neste her også. Jeg kjenner begge, får jeg premie da? Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Men tilbake til tema i denne tråden. Arrangere forumtreff snart? Mine to tidligere kjærester er fra forumet, så forundrer meg ikke om jeg finner min neste her også. Jeg kjenner begge, får jeg premie da? Jeg kjenner deg, får jeg (deg i) premie da? Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Gratis iPhone til jenta som blir min!* * Må bli godkjent av meg først selvsagt Gratis iPhone, hmmm. Hehe... Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Gratis iPhone til jenta som blir min!* * Må bli godkjent av meg først selvsagt Kjønnsdiskriminering! Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Kjønnsdiskriminering er unngåelig. Jeg vil også bli gravid! :'( Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Dere enormt taktløse, altså. Det nytter jo ikke å sitte her og si at man gir seg bort gratis til hvem som helst. Gjør heller som meg; vær sint og kverulant, så kommer PM-ene til å rase inn. Det var i hvert fall derfor sussebassen min tok kontakt. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Haha, ja det er jo også en måte å gjøre det på. Men, nei, jeg får vel vente til den rette dukker opp (eller sender PM ) Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hvor stor er egentlig sjansen for at den rette sender PM? Er ikke den like stor som andre tilnmærminger, rent teoretisk? Tilfeldigheter er scary shit! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Starter ikke alle de beste forholdene og vennskapene med en skikkelig dikusjon, gjerne på grensen til krangel? Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Etter egne erfaringer starter de enten slik, eller i det perfekte umiddelbart. Har enda ikke erfart noen gråsone sånn sett. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Da burde mine sjangser til å finne noen her inne være rimelig store. (tror ikke dette akkurat er tilfelle da.) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Feilpostet? Men stedenfor å vente på den rette gjennom en PM, så ta heller kontakt om det er en spesiell dere er litt nyskjerrig på. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Diskusjon.no som konkurrent for sukker.no og Møteplassen? Interessant. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Diskusjon.no som konkurrent for sukker.no og Møteplassen? Interessant. Forum-love er særdeles utbredt, og det gjelder ikke bare her. Lenke til kommentar
Tiwindor Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 6 månader saman, og eg følar allereie at forholdet held på å rakne. Eg anar ikkje kva eg skal gjere. Følar meg lost. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hvorfor føler du at det rakner? Fra din eller partnerens side? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå