Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gledesutbrudd! Jeg er så glad for tiden :D Selv om gutten jeg datet ikke var interessert, selv om han jeg møtte på byen ikke tok kontakt, selv om mange ting går mot meg, så er jeg glad. Det er så deilig. Jeg nyter livet igjen :new_woot:

Ha en fin lørdagskveld alle sammen :)

woow, jeg har fått en populær post, kuuuult!!! :D

Til jul ønsker jeg meg en kjekk, søt og snill gutt, en kjæreste ;)

Til jul ønsker jeg meg ei kjekk, søt og snill jente, en kjæreste ;)

Endret litt på innlegget jeg. :whistle:

Hehe, jeg ser det. :) Fyfy, neida. Er vel lov å ønske seg det vel?

Lenke til kommentar

Selvsagt er det lov å ønske seg en gutt. Grunnen til at jeg endret det, var fordi det ikke passet hva jeg ønsket meg. :whistle:

Haha, skjønte jo det da :p

Redigert, skulle skrive dette også:

Det er lov selv om jeg ikke kommer til å få det? Ja må vel være det, uten ønsker/drømmer får man dem ikke oppfylt heller, sant? :)

Endret av Lykketroll2
Lenke til kommentar

Hehe, hvordan kan du vite det?

Er noe med at det ikke er så mye tid igjen da.. Kjenner jeg meg selv rett får jeg meg ikke en kjæreste over natten. Selv om det hadde vært den perfekte gaven :love:

Er noe med at det ikke er så mye tid igjen da.. Kjenner jeg meg selv rett får jeg meg ikke en kjæreste over natten. Selv om det hadde vært den perfekte gaven :love:

Hvordan det er med deg et jeg ikke da. Kanskje er du heldig :)

Lenke til kommentar

Evig optimist. :p

Minusen med å få kjæreste som julegave, er at julegaver vanligvis ikke har pustehull... :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg kan være julegaven!! :D For da får jeg jo kjæreste da også. 50 kg julegave må gå bra ? :)

50 kilo er null stress. Bare sørg for at julegavepakken er solid nok,samt markert "kjærestematerialer, forsiktig".

Jeg vil også ha..! Ingenting jeg vil ha mer til jul enn kjæreste. Hadde lett bytta en kjæreste til jul mot gaver resten av livet. :)

Jeg ønsker allerede ikke gaver i det hele tatt... Hva kan jeg bytte mot kjæreste? :p

Lenke til kommentar

Jeg har kjæreste, jeg. Deiligste følelsen i verden. Litt over tre måneder siden vi møttes nå. Kjennes som et helt liv... Jeg svever fortsatt på en rosa sky :love:

Ikke kom her og gjør oss single enda mer misunnelig, dårlig gjort :p hehe. neida.

Men så heldig du er. Du må nyte det :)

Måtte det snart bli min tur :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...