Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Fordi hun gikk aktivt inn for å ødelegge forholdet vårt. Jeg har vært sint på ham også, men det er tilgitt nå. Han gjorde det jo ikke flere ganger etter innrømmelsen. Men hun, derimot, hun ga seg ikke.

Greit nok at hun er singel og kan gjøre hva hun vil, men jeg syns nå det er svært respektløst å holde på sånn. Hun hadde en slags makt over ham som jeg ikke kunne overstyre. Jeg vet at han ikke vil ha noen andre, men hun fikk ham til å tro at.. vel, det spiller ingen rolle egentlig. Hatet mitt for henne er basert på måten hun oppførte seg på, og at hun ikke ga seg, selv ikke etter å ha fått beskjed fra ham om å la ham være. Unødvendig å holde på sånn.

Postet av anonym: 6cda08a3dd9a74401c665f257f7d9177

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er enig, men det er ut ifra det du skriver. Sånn som han fremstår i innlegget så "lar" HAN henne få fortsette å prøve seg, og har tydeligvis ikke sagt de nødvendige tingene for å kvitte seg med henne gang på gang.

Jeg tror at om jeg hadde fått en person inn i livet mitt som forsøkte å ødelegge forholdet mitt, så hadde jeg gått grundig til verks for å sørge for at det ikke skjedde. Siste skritt hadde hvertfall vært å spørre om lov til å besøke denne personen (!!).

Om han har blokkert på alle mulige fronter osv. nå og dette er noe som er fullstendig over, så er det vel bare for deg også å unngå all kontakt, rett og slett ignorere henne ut av livene deres :) For nå er det kun dine egne tanker som er igjen og fyrer opp under hatet ditt.

Lenke til kommentar

Jeg rotet posten litt til. Han var ikke klar over det som hun bedrev med meg. Nøyaktig hva som foregikk i hodet hans da han snakket med henne og var som trollbundet av en eller annen grunn vet jeg ikke, og vil ikke vite det heller. Jeg var sint på ham lenge før jeg tilga ham, og føler at han har sont sin straff (prisen for det han gjorde var en kald front mellom oss i noen måneder, og det gikk virkelig innpå ham). Jeg er enig i at det var tankeløst av ham, men alle gjør feil. HUN kunne ha latt være å prøve seg på en som allerede var i et lykkelig forhold når hun var fullt klar over hvor mye han betydde for meg.

Det med besøket var etter det som skjedde, men før han prøvde å få henne til å slutte å plage ham. Det var etter at vi var kommet sammen igjen, og du kan tro jeg ble sjokkert over at han i det hele tatt kunne foreslå noe slikt. Men det var ikke lenge etterpå at han blokkerte ethvert forsøk fra henne. Og uansett hvor tankeløs eller ansvarsløs han virker, så ser jeg slik på det: han begikk en feil, slikt skjer. Og forholdet vårt er såpass sterkt at det tåler en støyt. Det er også det eneste virkelige negative som har skjedd mellom oss. Han har gitt uttrykk for at han angrer flere ganger. Anger pluss den kalde skulderen er straff nok. Jeg vet at han angrer, og jeg vet at han ville tatt det tilbake om han kunne.

Bottom line is, Det er over mellom meg og henne og ham og henne og jeg har lagt selve handlingen bak meg. Er bare hatet jeg ikke klarer å gi slipp på.

Lenke til kommentar

Kjærligheten er morsom. For en uke siden visste jeg ikke helt hvor jeg var, og hvem jeg likte. Og nå, ut av det blå rett før helga, så finner jeg soulmaten min. Det er i det hele tatt skummelt hvor like vi er, og vi kom overrens med en gang liksom! Vi begge kommer fra samme kommune også, men har liksom aldri tatt meg bryet å bli kjent med henne, før nå! Jeg svever på skyer for dagen :) Dette er et stk. bra dame som liker samme musikk som meg, har samme meninger om det meste, og som jeg kan snakke veldig mye med. Is this destiny, eller bare en god porsjon flaks?

Lenke til kommentar

Bottom line is, Det er over mellom meg og henne og ham og henne og jeg har lagt selve handlingen bak meg. Er bare hatet jeg ikke klarer å gi slipp på.

Som alle andre har sagt. Fyren er ikke til å stole på. Hadde han villet, hadde han kastet ho andre "på dør" og stengt for all kontakt. Hun er singel og villig, han har kjæreste. Det er han som gjør noe galt, ikke hun. Men for all del, ikke skyld på partneren din. :)

Is this destiny, eller bare en god porsjon flaks?

Skjebne finnes ikke, så det er nok bare god gammeldags "kjærlighet gjør blind".

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kjærligheten er morsom. For en uke siden visste jeg ikke helt hvor jeg var, og hvem jeg likte. Og nå, ut av det blå rett før helga, så finner jeg soulmaten min. Det er i det hele tatt skummelt hvor like vi er, og vi kom overrens med en gang liksom! Vi begge kommer fra samme kommune også, men har liksom aldri tatt meg bryet å bli kjent med henne, før nå! Jeg svever på skyer for dagen :) Dette er et stk. bra dame som liker samme musikk som meg, har samme meninger om det meste, og som jeg kan snakke veldig mye med. Is this destiny, eller bare en god porsjon flaks?

Jeg vet hva du snakker om, hadde det på samme måte med kjæresten, og nå er jeg lykkeligere enn noen sinne. Jeg personlig tror på skjebnen, men det er nå bare min mening.

Lenke til kommentar

Som alle andre har sagt. Fyren er ikke til å stole på. Hadde han villet, hadde han kastet ho andre "på dør" og stengt for all kontakt. Hun er singel og villig, han har kjæreste. Det er han som gjør noe galt, ikke hun. Men for all del, ikke skyld på partneren din. :)

Enig med Slimda. Kjærlighet gjør blind. Tro meg, du kommer til å angre på dette senere. Du kan være så sur du vil på henne, men i bunn og grunn er det kjæresten din som har gjort noe galt. Bedre å innse det nå enn senere når hele forholdet går til helvete.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan noen bare komme med noen motiverende ord, eller videoer etc? Skal nemlig gjøre det vanskelige å gå opp til jenta jeg liker. Alene, manne meg opp og endelig få noe mellom beina. Da tenker jeg altså på en samtale med henne, men kan bli litt vanskelig siden vi ikke kjenner hverandre så godt. Så litt motivasjon ville vært greit! Skal sies at vi har snakket litt på face før, og sa hei til henne idag blant annet.

Men vil gjerne ha litt motivasjon og hvis dere har det generelle råd! :D

Postet av anonym: e5c6943261bce531e2e9ab20fa7c100b

Lenke til kommentar

Gækk, nesten irriterende å være trist og rådvill når ting iogforseg går bra. Har endelig klart å hoppe ut av vennefella med ei jeg har vært gæren for i flere år og ting går sakte men sikkert fremover. Hun vet i alle fall hvordan jeg føler og er generelt happy rundt situasjonen, selv om det muligens går tregt framover. Eneste utfordringen er at hun har litt mentale problemer, sliter litt med angst og depresjoner og sånt, men det ødelegger ikke for hvordan jeg føler etc.

Så har vi Jente nummer to, aldri snakka noe særlig med henne, hun er ex'en til en litt douchebag venn av meg (rundbrenner i alle fall, ikke noe imot han som kompis) og pga det så hadde jeg liksom ikke tenkt noe særlig på henne. Men så ble det plutselig en god del kosing og snakking på en fest her forleden, ikke noe svære greier, men jeg blir liksom veldig fort betatt av sånt, heh. Helga etter dette sa det pang med Jente nummer 1 og da slo jeg fra meg tanken, men nå i det siste så har hun begynt å ta veldig mye kontakt. Vi snakket aldri sammen før så jeg regner med det er en viss interesse...

Gah, vet ikke helt hvor jeg vil med dette, bare litt godt å lufte ting for meg selv i alle fall.

Lenke til kommentar

Kan noen bare komme med noen motiverende ord, eller videoer etc? Skal nemlig gjøre det vanskelige å gå opp til jenta jeg liker. Alene, manne meg opp og endelig få noe mellom beina. Da tenker jeg altså på en samtale med henne, men kan bli litt vanskelig siden vi ikke kjenner hverandre så godt. Så litt motivasjon ville vært greit! Skal sies at vi har snakket litt på face før, og sa hei til henne idag blant annet.

http://www.youtube.com/results?search_query=Inspirational+Speech&oq=Inspirational+Speech&aq=f&aqi=g4&aql=&gs_sm=e&gs_upl=33937l33937l0l35186l1l1l0l0l0l0l192l192l0.1l1l0

Lenke til kommentar

Gah, vet ikke helt hvor jeg vil med dette, bare litt godt å lufte ting for meg selv i alle fall.

Har disse jentene felles venner? Hvis nei, da kan du tøye strikken ganske langt før du finner ut av hvem du vil ha.

At jente nr.2 tar kontakt betyr forresten ikke automatisk at hun vil ha deg.

Et råd jeg kan gi deg dog er å være forsiktig med de som har mye ballast. Det kan gjøre ting vanskeligere enn de trenger å være.

Endret av Nedward
Lenke til kommentar

Har disse jentene felles venner? Hvis nei, da kan du tøye strikken ganske langt før du finner ut av hvem du vil ha.

At jente nr.2 tar kontakt betyr forresten ikke automatisk at hun vil ha deg.

Et råd jeg kan gi deg dog er å være forsiktig med de som har mye ballast. Det kan gjøre ting vanskeligere enn de trenger å være.

Nei, ikke samme vennekrets, nei. Skjønner jo at det ikke automatisk betyr at hun vil ha meg, men man har jo noen anelser. Men takk for svar!

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/results?search_query=Inspirational+Speech&oq=Inspirational+Speech&aq=f&aqi=g4&aql=&gs_sm=e&gs_upl=33937l33937l0l35186l1l1l0l0l0l0l192l192l0.1l1l0

Tusen takk! Føler meg uovervinnelig nå! Dette SKAL jeg klare!

(hadde tenkt å gjøre det idag, men tentamen kom i veien)

Lenke til kommentar

Har som sagt bestemt meg for å snakke med henne imorgen. Uansett om hun er alene eller med en annen. Har alltid før tenkt at det bare blir kleint, men jeg innså nå at jeg ikke turte. Men sånn er jeg ikke lenger, i morgen skal jeg gjøre det, jeg skal ikke gjøre det, men jeg skal også klare. Vet ikke hvorfor jeg skriver dette, men er vel bare for å lufte tankene.

Ønsk meg lykke til da :thumbs:

Lenke til kommentar

Go for it! Klarer du å opprettholde den innstillingen og holdningen når du står i det, og ose av selvsikkerhet, så tidobler det sjansene dine :)

Uansett, om det går skeis har du gjort ditt, og er en erfaring rikere. Dessuten kommer du et skritt videre either way, det er win-win! :thumbup:

Lenke til kommentar

Go for it! Klarer du å opprettholde den innstillingen og holdningen når du står i det, og ose av selvsikkerhet, så tidobler det sjansene dine :)

Uansett, om det går skeis har du gjort ditt, og er en erfaring rikere. Dessuten kommer du et skritt videre either way, det er win-win! :thumbup:

Ja det skal jeg! Men så er det disse tentamene og forberedelsesdagene, de ødelegger alt.. Får prøve å være kjapp i gangen imorgen før tentamen da(har hatt tentamen og forbredelses dag(fri) hver dag i uka). Uansett så skal vi på fest sammen på lørdag da. Men fikk uansett gitt et lite blunk og hei til henne på tirsdag da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...