Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er visst ikke moren til kjæresten min så veldig glad for at vi ser hverandre så "ofte" - I dette tilfellet er ofte sånn ca. hver tredje uke.. :ermm:

 

Alltid morsomt når sånne definisjoner er så polariserte. Det betyr i bunn og grunn at hun ikke liker deg.

 

 

Haha. Jeg har ingen luksusproblemer om dagen egentlig. For en gangs skyld.

Lenke til kommentar
Og hvordan er det et avvik fra alle andre mødre?
De fleste mødre prøver å holde sånne ting litt inne i seg. De sier ihvertfall ikke at de synes man skal avbestille enten turen den 7. desember, eller turen i slutten av juleferien fordi det er "mye" å se hverandre så "ofte". Tror jeg da.

 

Moren min er ikke sånn i det hele tatt, hun lurer på om vi vil sove på gamlerommet mitt hvis vi kommer innom til nyttår, "for der er det jo dobbeltseng". Jeg vet ikke hvordan andre mødre er.

Lenke til kommentar
Mødre kjefter, fedre skyter.

 

Husk alltid å ha skuddsikker vest når man skal besøke kjærestens foreldre.

Faren hennes virket faktisk veldig hyggelig. Nå fikk jeg bare å vidt hilst på da. Moren virket vel i og for seg grei nok, men det kan hende det var et feilaktig førsteinntrykk.

 

Sindre_Nyberg: Alder, går hun i klassen din, felles kjente osv.? Om alle kaller deg nerd så har du antakeligvis ikke så veldig høy sosial status, noe som kan være et hinder (helt avhengig av hva slags person hun er).,

 

red@Thewiz: Du kunne slengt med et råd eller to når du først skulle belære ham da. :p

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Bah, jenten jeg liker er singel nå, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Hun ser på oss bare som gode venner, og det er vi, vi har mye kontakt og snakker mye sammen (sms/msn/tlf/IRL). Hun vet at jeg likte henne før, men ikke at jeg fremdeles gjør det, og jeg aner ikke hvordan jeg kan få noe til å skje nå. Til informasjon går vi på forskjellige skoler, men bor ikke så veldig langt fra hverandre (15/20 min sykkeltur). Jeg blir bare gal av å tenke på dette nå. ^^

Ok lille frøken. Du har sjangs. Det som er greia her er at jenta skjønner hva du føler hvis du gjør forskjellige ting. Jeg aner ikke hvordan tone dere har når dere snakker, men om du inviterer henne alene hjem til deg for å se en film (eller noe) alene tror jeg hun fatter poenget. Det vil si, hvis dere er veldig gode venner duger ikke dette.

Bare prøv å bruk tid med henne på tomannshånd og se om hun liker deg. :)

 

 

Btw. Jeg har fått kjæreste nå, og er pokker meg fornøyd. :)

Lenke til kommentar

:no:

er dere her?

 

Dette er ingen chat, kjære deg. Dette er et forum, det er en veldig stor forskjell på det. Man skal ikke forvente øyeblikkelige svar, men vente på svar.

 

Ok :dontgetit: det skjønte jeg ikke før nå :D

 

Mødre kjefter, fedre skyter.

 

Husk alltid å ha skuddsikker vest når man skal besøke kjærestens foreldre.

Faren hennes virket faktisk veldig hyggelig. Nå fikk jeg bare å vidt hilst på da. Moren virket vel i og for seg grei nok, men det kan hende det var et feilaktig førsteinntrykk.

 

Sindre_Nyberg: Alder, går hun i klassen din, felles kjente osv.? Om alle kaller deg nerd så har du antakeligvis ikke så veldig høy sosial status, noe som kan være et hinder (helt avhengig av hva slags person hun er).,

Ja hun går i klassen min. Men hvis og bli kalt nerd er et hinder.. hva må jeg gjøre for ikke å bli kalt nerd?

 

Takk for tipset tomat-ulf! Jeg skal prøve og invitere henne ;)

Lenke til kommentar

Å bli kvitt nerdestempelet er jævlig tidkrevende, men det er bare å begynne å jobbe med det nå. Det går fint an å være flink på skolen og enda ikke bli sett på som en nerd. Det du må gjøre er å skaffe deg høyere sosial status som noen her har sagt. Les den tråden PUA har startet om sjekking, det står en god del der om hvordan du forbedrer deg selv som person i andres øyne (og i egen person).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...