Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 The Game er en utdatert (Det har skjedd mye siden 04) sjekketeknikkbok med manus og fremgangsmåter for å så og si manipulere jenter til å like deg. Det som er så bra nå, er at alle jenter avslører om du har lest The Game eller ikke. Jeg har ikke lest The Game, men jeg brukte noen råd oppsummert fra boken en gang. Det første jenta spurte om når jeg prøvde meg var: ''Har du lest The Game, eller?''. Og dagen etter gikk ryktene om at jeg var en The Game-gutt... 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg trenger litt hjelp med kjærligheten her. Jeg så en jente for ca. 2 år siden. Og siden da har det vel ikke gått en dag uten at jeg har tenkt på henne. Problemet er vel at jeg ikke er sikker på at jeg forelska eller ikke. Jeg har drømt om henne 4 ganger og 2 gangen jeg drømte om henne, kjente jeg at hjertet pumpa mer enn normalt når jeg sover. For å si det sånn, så har jeg ikke møtt henne ansikt til ansikt. For de fleste vil kjærlighetsproblemet mitt være helt sinsykt. Noen som kan hjelpe meg med dette uvirkelige problemet sett fra de fleste normale folks øyne? Postet av anonym: 732c760a7de4ee1f63570f2a2642a7ce Hvis det vi snakker om her er av internasjonalt se-og-hør-kaliber, altså om du er forelska i Jessica Alba, Pamela eller Hermoine, tror jeg du gjør deg selv en tjeneste ved å bli kvitt dette. Om det er slik situasjonen er, er vel håpet om å i det hele tatt få kontakt mindre enn å vinne i lotto. Om du likevel skal prøve deg, har jeg inntrykk av at Twitter er den offentlige kanalen hvor kjendisene oftest er personligrepresentert, mens de på FB, post, mail osv nok har folk som leser og siler. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvis det bare hadde vært så lett så. Kan vel si at det er Lady Gaga som er i kikkerten. Hun har jo tross alt fått meg til å se lysere på livet, inspirert meg til å si at "drømmen min er ikke bare en drøm som aldri kan bli en realitet så lenge jeg tror på den fullt ut" og fått meg vekk fra de tankene om at jeg ikke vil leve lenger. Postet av anonym: 732c760a7de4ee1f63570f2a2642a7ce Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Prøver her jeg... Jeg var på ei side på facebook som er for single som leter etter noen. På søndag skrev jeg at jeg ville ha brev fra damer og ventet ei stund,da dukket det opp ei melding fra ei hyggelig jente. Vi snakket/chattet sammen ei god stund. Jeg spurte om de vanlige ting som f.eks bosted,jobb,osv.. Dagen etter kom jeg sent på facebook ,så sendte melding om hvordan dagen hennes hadde vært. Så i dag hadde hun svart meg og jeg startet å chatte med henne etter jobb. Men jeg synes ikke samtalen ble slik jeg trodde,jeg slet med å holde samtalen i gang ,og hun bare stort sett svarte meg,og ikke spurte så mye. Hun bor ca.11 mil unna meg da,så vet ikke helt hva hun tenker om det. Men hun sa at det var trivelig å skrive med meg da. Jeg er ikke så flink med dette å snakke med mennesker jeg ikke kjenner ,så blir litt rådløs om hva en skal snakke om,spørre om osv. Noen som har noen tips? Skal jeg bare vente til hun tar kontakt neste gang,eller skal jeg starte samtale hver gang/dag? Takker for tips... Postet av anonym: f6358b5a0f674f3aa12726cb68f1fe2a Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hun er ikke interresert. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hun er ikke interresert. Lurer på når du bli lei av å trolle jeg, vi andre har gått lei av deg for en stund siden. 5 Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Okey... nytt dilemma her igjen.. Jeg møtte en jente forrige helg, som jeg følte at jeg fikk fin kontakt med, og som var utrolig søt. Hun hadde visst også sagt til venninnen sin at hun syns jeg var søt. Jeg kunne virkelig tenke meg å prøve meg på henne, og skal prøve å få møtt henne igjen neste helg. Her kommer problemet; Det er en annen jente jeg har vist litt interesse ovenfor en periode, og jeg skulle egentlig på date med henne for litt siden, men den ble avlyst. Nå vil hun møtes igjen, men syns faktisk interessen min ovenfor henne har begynt å dabbe litt av, da det har stått relativt stille med henne over for lange perioder.. Hva syns dere jeg skal gjøre? Møte nr 2, da jeg syns det virker som hun er interessert, eller la det ligge, og heller prøve meg på hun jeg traff forrige helg? Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 En date av tradisjonell betydning er jo relativt harmløst, hvorfor ikke en date med begge før du går videre med én av dem? Lettere å gjøre et valt når du kjenner dem bedre vet du! Her anser jeg en tradisjonell date som å bli bedre kjent over en kaffe/drink/middag, noe "de gamle" som jeg er tilhenger av. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg har allerede vært på én date med hun som virker interessert. Men det er bare det at det er ett eller annet jeg liker ved hun jeg møtte forrige helg, jeg er utrolig sulten på å treffe henne igjen. Det virker jo som interessen er like gjensidig, om jeg drar på en date til med hun jeg har vært på date med før. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hun ene har det gått for lang tid imellom, så hun ser på deg som en venn nå. Sats på hun andre. Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hun ene har det gått for lang tid imellom, så hun ser på deg som en venn nå. Sats på hun andre. Du og den vennesonen. Gå å ta deg en bolle! 4 Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hadde faktisk tenkt til å legge til i innlegget at jeg svar fra deg absolutt ikke er å foretrekke, da jeg har fått inntrykk av at du ikke vet en dritt.. Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) @Skunkish: Håper du sikter til forumets selutnevnte sjekkeguru Luiz, ellers er jeg oppriktig såret Endret 26. oktober 2011 av Marius5051 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 @Skunkish: Håper du sikter til forumets selutnevnte sjekkeguru Luiz, ellers er jeg oppriktig såret regner med han referer til Lûïz Ângêl Zâpïcô. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hun ene har det gått for lang tid imellom, så hun ser på deg som en venn nå. Sats på hun andre. Du og den vennesonen. Gå å ta deg en bolle! Enig. Men søren, nå fikk jeg lyst på boller. OnT: Feirer ett-års-anniversary (kommer ikke på det norske ordet) med forloveden om noen dager, gleder meg! Noen tips til hva en kan finne på når man ikke er gjort av penger? Noe romantisk altså. Har et par idéer, men hadde ikke hatt noe imot å høre flere. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Oversatt til Norsk så er det: 1.-Års-Jubileum. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 @Skunkish: Håper du sikter til forumets selutnevnte sjekkeguru Luiz, ellers er jeg oppriktig såret Of course, sikter til selveste Don juan (Luiz)! Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Oversatt til Norsk så er det: 1.-Års-Jubileum. Ett-års-jubileum* 1 Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Noen tips til hva en kan finne på når man ikke er gjort av penger? Nå er det veldig forskjellig hva man setter pris på, men å sette istand et godt måltid, gjerne noe litt mer eksotisk enn pepperbiff og pommes, evt. noe du vet vedkommende er spesiellt glad i. Pent dekket bord, en god middag og en god flaske vin som passer til blir alltid godt mottatt her i gården. Men nå er jeg og min frøken over gjennomsnittlig opptatt av denne sjanger'n! Billig er det iallfall, mat må man jo ha uansett Piknik er faktisk også undervurdert, men den sesongen er godt forbi nå. Ellers er weekendturer til eksempelvis Praha, Dublin og andre byer ganske rimelige om man bestiller i god tid (altså, et tips til senere). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå