Lykke-lita Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Jeg har ikke sagt jeg kan ha sex alle, og det tror jeg heller ikke, uansett hvor god jeg måtte være. Da leste jeg det feil, du skrev at i teorien kan man ha sex med alle jenter... Endret 22. oktober 2011 av Lykketroll2 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Da leste jeg det feil, du skrev at i teorien kan man ha sex med alle jenter... Teori og praksis er to helt forskjellige ting Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hvis du har rotet det skikkelig til med noen, hva gjør du? hva gjør du ikke? Kan noen gi meg råd. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har sviktet en jeg bryr meg mye om, ord kan ikke gjøre det bra igjen :/ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Da vil man ikke ha sex med dem, og de blir venner, motsatt vei av den berømte "vennefellen". Ehm, dette er jo selve definisjonen på "vennefellen". Vennefellen går jo heller på at man blir venn, og at jenten DERFOR ikke vil ha sex med dem. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Vennefellen går jo heller på at man blir venn, og at jenten DERFOR ikke vil ha sex med dem. Vennefellen går ut på at jenta bare vil være en venn, og ikke noe mer enn en venn. 3 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hvis du har rotet det skikkelig til med noen, hva gjør du? hva gjør du ikke? Kan noen gi meg råd. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har sviktet en jeg bryr meg mye om, ord kan ikke gjøre det bra igjen :/ Nå må du roe deg ned Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Nå må du roe deg ned Lett for deg å si det Endret 22. oktober 2011 av Lykketroll2 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Lett for deg å si det Vi vil uansett aldri være enige ^^ Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Lett for deg å si det Vi vil uansett aldri være enige ^^ Hehe, ikke? Hva er vi uenige om Jeg ville bare ha råd om hvordan jeg kan rette opp feil jeg har gjort med en veldig god kompis jeg... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Lett for deg å si det Vi vil uansett aldri være enige ^^ Hehe, ikke? Hva er vi uenige om Jeg ville bare ha råd om hvordan jeg kan rette opp feil jeg har gjort med en veldig god kompis jeg... Den store kjærlighetstråden v3 2 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hehe, ikke? Hva er vi uenige om Jeg ville bare ha råd om hvordan jeg kan rette opp feil jeg har gjort med en veldig god kompis jeg... <3 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 <3 Nå plager du meg logaritmemannen:P 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg trenger litt hjelp med kjærligheten her. Jeg så en jente for ca. 2 år siden. Og siden da har det vel ikke gått en dag uten at jeg har tenkt på henne. Problemet er vel at jeg ikke er sikker på at jeg forelska eller ikke. Jeg har drømt om henne 4 ganger og 2 gangen jeg drømte om henne, kjente jeg at hjertet pumpa mer enn normalt når jeg sover. For å si det sånn, så har jeg ikke møtt henne ansikt til ansikt. For de fleste vil kjærlighetsproblemet mitt være helt sinsykt. Noen som kan hjelpe meg med dette uvirkelige problemet sett fra de fleste normale folks øyne? Postet av anonym: 732c760a7de4ee1f63570f2a2642a7ce Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Nå er ikke jeg akkurat den som har mest erfaring innenfor kjærligheten, men for meg høres ut som du er helt vilt betatt her.. Jeg syns værtfall at du skal prøve å få kontakt med henne Er ikke noe som å verre enn å gå rundt å dagdrømme om at noe kunne skjedd mellom dere, men så står det helt stille. I verste fall blir du avvist, men da har du i det minste prøvd, og slipper å gå rundt å tenke på hva som kunne skjedd! Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Flørting på gang! Hehe, flørting i den store kjærlighetstråden er vel bra Jeg trenger litt hjelp med kjærligheten her.... Postet av anonym: 732c760a7de4ee1f63570f2a2642a7ce Hei du. Det høres ut som du er betatt av henne ja. Men siden du ikke har møtt ho vet du ikke hvordan hun virkelig er, så det kan være litt ekkelt. Den eneste måten du kan finne ut av dette på er å kontakte henne, så prøv det. Hvis du ikke klarer det vil det gå over med tiden, og du vil blir betatt av andre jenter senere. Lykke til Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ja, det er det da... Hun er vel en som ikke akkurat er jenta i gata, men mer som kjendisen i verden. Og det er ikke bare bare å kontakte henne da. Har noen kompiser som muligens har en mistanke om at jeg liker henne mer enn snittet og jeg har trolig oppfattet det slik at de syns det er en smule sinsykt ved tanke på hvem hun er. Postet av anonym: 732c760a7de4ee1f63570f2a2642a7ce Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Du vile blitt overasket over hvor mange av den typen som synes det er flott å bli behandlet som et vanlig menneske av en gutt, uten noe ekstra dilll-dall. Mange av dem ha fåt mer enn nok av folk som må drikke drita fulle for å tørre å kontakt, og at de enste edru guttene som nærmer seg har tilbragt vel mange timer med nesa i The Game. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Det er vel ett pluss siden jeg aldri har eller vil røyke, snuse og drekke. hvis jeg samler alt av alkohol jeg har dukket, så får man plass til det med 2 shotglass. Jeg har vel aldri hørt om "The Game". Postet av anonym: 732c760a7de4ee1f63570f2a2642a7ce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå