Bonna86 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Ingenting å si "herregud" for, siden vi alle er forskjellige, med ulike grenser. Det var faktisk ikke berøring på rumpa eller lignende jeg mente. Men selv "uskyldig" berøring er ihvertfall for meg no-no. Det er kun greit, for min del ihvertfall, hvis jeg føler en fortrolighet, og det skapes ikke gjennom kun én date, ikke for mitt vedkommende ihvertfall. Og ja, jeg kjenner flere jenter som føler det på akkurat samme måte. Endret 6. oktober 2011 av yvonne2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Herregud, det er jo ikke snakk om å dra hånda nedover ryggen og på rumpa.uskyldig berøring. sikker? er sikkert mange som prøver seg på det allerede første gangen en er på date. som nevnt er det kjemien og hvor konfortable en er med hverandre som avgjør hvor naturlig fysisk kontakt blir. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ingenting å si "herregud" for, siden vi alle er forskjellige, med ulike grenser. Det var faktisk ikke berøring på rumpa eller lignende jeg mente. Men selv "uskyldig" berøring er ihvertfall for meg no-no. Det er kun greit, for min del ihvertfall, hvis jeg føler en fortrolighet, og det skapes ikke gjennom kun én date, ikke for mitt vedkommende ihvertfall. Og ja, jeg kjenner flere jenter som føler det på akkurat samme måte. Greit at du nevner at det ikke ville fungert på deg, men da er du heller unntaket enn hovedregelen Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Greit at du nevner at det ikke ville fungert på deg, men da er du heller unntaket enn hovedregelen Ikke nødvendigvis, hvis du leste hva jeg skrev så kjenner jeg mange som har det som meg, men det er ikke nødvendigvis noe man alltid prater høyt om til menn. Det er jo gjerne forventet at dette er noe vi må akspetere, det ser man jo bare utifra svarene i denne tråden. Uansett, selv om jeg hadde vært unntaket fra hovedregelen så kan man ikke ta slikt for gitt. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Greit at du nevner at det ikke ville fungert på deg, men da er du heller unntaket enn hovedregelen Ikke nødvendigvis, hvis du leste hva jeg skrev så kjenner jeg mange som har det som meg, men det er ikke nødvendigvis noe man alltid prater høyt om til menn. Det er jo gjerne forventet at dette er noe vi må akspetere, det ser man jo bare utifra svarene i denne tråden. Uansett, selv om jeg hadde vært unntaket fra hovedregelen så kan man ikke ta slikt for gitt. Det er nok ikke mange hvis du ser på hele den kvinnelige befolkning, men uansett greit å huske at noen føler det sånn Jeg er helt overbevist om at man må være tidlig ute med berøring hvis det skal lede noen vei, med de aller fleste. Da må man samtidig risikere at noen ting man gjør funker dårlig på et mindretall og at man mister dem, hvis man ikke er veldig dyktig på å lese andre mennesker. Endret 6. oktober 2011 av LHUS Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det er nok ikke mange hvis du ser på hele den kvinnelige befolkning, men uansett greit å huske at noen føler det sånn Jeg er likevel helt overbevist om at man må være tidlig ute med berøring hvis det skal lede noen vei, med de aller fleste. Da må man samtidig risikere at noen ting man gjør funker dårlig på et mindretall og at man mister dem, hvis man ikke er veldig dyktig på å lese andre mennesker. Nå har ikke jeg hevdet at det gjelder hele den kvinnelige befolkning, men alle er forskjellige, det er mitt poeng, og jeg tror du ville blitt overrasket over hvor mange som faktisk mener dette. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Herregud, det er jo ikke snakk om å dra hånda nedover ryggen og på rumpa.uskyldig berøring. sikker? er sikkert mange som prøver seg på det allerede første gangen en er på date. som nevnt er det kjemien og hvor konfortable en er med hverandre som avgjør hvor naturlig fysisk kontakt blir. Nå tenkte jeg mer på hva som er "riktig" berøring. Hvis jeg hadde blitt befølt på første date, hadde det blitt den siste daten. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Wow, du må vite alt om dating, fortell litt mere da! Du må jo ha mange års erfaring! Er du direkte uenig i det han sier? Fordi dette er hans tredje bruker, hvor han har lagd enormt med tråder, og slikt. Hvor han spør om hjelp til alt mulig jente-relatert. Derfor er han ikke den rette til å gi noen råd. (er det engang lov med dobbeltbruker) ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Fordi dette er hans tredje bruker, hvor han har lagd enormt med tråder, og slikt. Hvor han spør om hjelp til alt mulig jente-relatert. Derfor er han ikke den rette til å gi noen råd. (er det engang lov med dobbeltbruker) ? Du svarer ikke på spørsmålet mitt. Dessuten skal ikke hans tidligere handlinger ha noe å si for hvilken type svar han får. Hvilke regler han har eller ikke har brutt er en sak mellom han og oss, ikke dere. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Om han sprer drit og forsøpler, eller har tidligere, et forum andre brukere tilbringer mye tid på (og tildels legger ned en del insats for å bidra på) har det selvfølgelig noe å si for hvordan han blir møtt. Det er åpenbart. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Når jeg leser alle disse innleggene om dating er jeg glad jeg ikke trengte å tenke på det med kjæresten min. Vi slapp hele dating-greien, vi. Hos oss "klikket" det liksom så og si ved første blikk. Snart vært sammen i et år, og fremdeles like forelsket som om det skulle vært første dagen vi møttes. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg er ihvertfall uenig. Kroppskontakt første date hadde skremt meg vekk, og jeg er veldig glad for at min mann klarte å lese signalene såpass at han ventet med slikt til ihvertfall andre date. Kroppskontakt er overhodet ikke passende for alle. MEN, det er klart, én ting er klem, det fikk også jeg første date, da vi sa ha det, men jeg regner med at man tenker på kroppskontakt her som noe litt "mer" enn det, dvs, berøring etc med hender utover det vennskapelige. Flørting er erting er lik kroppskontakt... Jeg tenker ikke som å dra henne i håret eller slå henne på rævva, men å smådulte borti henne, holde hånden hennes en tiendel mer enn vanlig når vi hilser, og ellers ''vennskapelig'' kroppskontakt. Vi mennesker vokser opp med å bli tatt på og bli kost med, det er revolusjon, slikt liker vi bare. Det å holde rundt en person på første date er like mye kroppskontakt som å dytte litt ertende borti hun hvis dere har det gøy. Kroppskontakt er kroppskontakt. 4 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg er ihvertfall uenig. Kroppskontakt første date hadde skremt meg vekk, og jeg er veldig glad for at min mann klarte å lese signalene såpass at han ventet med slikt til ihvertfall andre date. Kroppskontakt er overhodet ikke passende for alle. MEN, det er klart, én ting er klem, det fikk også jeg første date, da vi sa ha det, men jeg regner med at man tenker på kroppskontakt her som noe litt "mer" enn det, dvs, berøring etc med hender utover det vennskapelige. Flørting er erting er lik kroppskontakt... Jeg tenker ikke som å dra henne i håret eller slå henne på rævva, men å smådulte borti henne, holde hånden hennes en tiendel mer enn vanlig når vi hilser, og ellers ''vennskapelig'' kroppskontakt. Vi mennesker vokser opp med å bli tatt på og bli kost med, det er revolusjon, slikt liker vi bare. Det å holde rundt en person på første date er like mye kroppskontakt som å dytte litt ertende borti hun hvis dere har det gøy. Kroppskontakt er kroppskontakt. Flørting kan være kroppskontakt, men behover ikke å være det. I såfall er det fryktelig rart at jeg klarte å være på date med min mann, hvor vi begge flørtet med hverandre og samtidig ikke brukte kroppskontakt. Flørting kan være kroppskontakt, men det kan også være blikkene man sender hverandre, hvordan man snakker, hvordan man viser interesse på rett og slett. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ja, det er jeg enig i. Men man må ha en del kroppskontakt samt å være litt ''mystisk'' for å skape spenning, og da tenker jeg på seksuell spenning, og ikke bare romantisk spenning. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Lûïz Ângêl Zâpïcô er du jomfru? 6 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Vi mennesker vokser opp med å bli tatt på og bli kost med, det er revolusjon, slikt liker vi bare. Jaha? Dette kjenner ikke jeg noe til... Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ja, det er jeg enig i. Men man må ha en del kroppskontakt samt å være litt ''mystisk'' for å skape spenning, og da tenker jeg på seksuell spenning, og ikke bare romantisk spenning. Vel, med det ene kommer gjerne det andre, og noen foretrekker den romantiske flørtingen først, hvis jeg kan si det slik. Å gå rett på seksuell flørting første-date er ikke alltid en slager. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Du tar selvfølgelig feil, han kan sine saker. Han har nemmelig lest en bok om dette. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Et poeng har han nå likevel. Det er ikke akkurat vanlig med en første date uten berøring. (Og da mener jeg ikke tafsin, selvfølgelig.) I de aller fleste tilfeller vil en date uten vøre en mislykket date. Klart, kjemien må stemme, men om den ikke gjør det, er det jo óg en mislykket date. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 For min del mener jeg at berøring er viktig å ha med på første date. Da snakker jeg ikke om berøring av hofter, rumpe eller bryster. Dersom stemningen er der, og begge er komfortable med hverandre kan det å ha armen på skulderen til jenta, forsiktig stryk på ryggen eller et stryk på kinnet i noen korte sekunder være helt greit. Et kyss på kinnet istedenfor den tradisjonelle klemmen avslutningsvis kan også gjøre det hele litt ekstra. Iallefall er sjansen for å havne i vennefellen lavere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå