AnonymDiskusjon Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det er en jente jeg falt for i starten av sommeren. Jeg snakket med henne en god del over nett etter jeg traff henne, og vi hadde én date.. Jeg følte at daten gikk veldig bra, selvom vi ikke kysset eller lingende. Hun viste dog alle tegnene som tyder på interesse. Da jeg inviterte henne ut på en andre date senere, avtale vi dag, og ble enige om å snakkes nærmere angående tidspunkt. Hun tok ikke tlf da jeg ringte, og unnskyldte seg med at hun var litt opptatt... Jeg tok tegnet, og har ikke snakket med henne siden (ca én mnd siden). Problemet er at jeg ikke klarer å glemme henne, jeg tenker på henne stadig vekk, og ønsker at det kunne blitt noe mer mellom oss. Hvis dere hadde vært i mine sko, ville dere prøvd igjen, eller trukket dere unna? Føler liksom det er så needy å ikke gi seg, men hun er den første jenta jeg virkelig har hatt følelser for. Jeg holder også litt på med en jente nå, men følelsene mine er ikke i nærheten av hva jeg følte for hun første Postet av anonym: a89c9da33189cc01d21cbd7b58c10161 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Prøv å få tankene på noen andre. Etterhvert er hun glemt (helt eller delvis). Har det gått en måned uten noe kontakt er det nok så og si intet håp. Det tar tid, men sånn er det bare. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Glemte å legge til at når vi hadde kontakt og snakket gjevnlig, måtte alltid jeg ta intiativet.. Så jeg håpet på at hun kanskje bare var av typen som ikke tar intiativ? Eller er krigen tapt? Postet av anonym: a89c9da33189cc01d21cbd7b58c10161 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg var i akkurat samme båt. Når det har gått en måned uten noe kontakt så er det med 99% sansynligvis over desverre. Og jeg er fortsatt bitter for at hun ikke sa rett ut at hun ikke ville date/treffe meg mer, men heller bare latet som ingenting. Endte med at jeg fjernet henne fra Facebook da det svei litt inni meg hver gang jeg så en statusoppdatering - særlig hvis det var noe som dette: "Kjeder meg"... Stadig er jeg innom og ser kjapt på profilen hennes. Prøver å le litt ondskapsfullt inni meg hver gang hun kjeder seg. Joda, det jeg skriver at jeg gjør her er noe barnslig, men det var min måte å takle det på. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Faen, akkurat sånn jeg føler det! Stikker inni meg hver gang jeg ser en statusoppdateringer eller noe. Kjenner hjertet mitt banker når jeg ser profilbildet hennes.. Kjerring! Postet av anonym: a89c9da33189cc01d21cbd7b58c10161 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Vel, da har vi opplevd det samme. Move on. Om du ikke vil fjerne henne på facebook så kan du jo skjule innleggene hennes så slipper du å bli påmint hele tiden. Prøv å la vær å tenke på henne. Du vil ikke klare det helt på en stund, men jo mindre jo bedre. Prøv å finne en annen jente, det er den raskeste og beste måten. Så fort du finner en interessant en, så vil du nok glemme nåværende helt. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Men jeg føler at det noe jeg gjør galt med det jenter... Jeg har jo holdt litt på med en jente, etter hun jeg nettopp snakket om. Hun virket veldig interessert, da hun tok intiativ hele tiden. Deretter var vi ute på date, og etter har hun nesten sluttet helt å ta intiativ. Virker som jeg gir så rævva inntrykk på første date at jenter styrer unna! Noen som har noen tips? Jeg smiler mye, holder samtalen igang, prøver å holde øyekontakt lenge (dog ikke sykelig lenge) og på hun siste prøvde jeg meg også litt fysisk (holdt rundt henne). Postet av anonym: a89c9da33189cc01d21cbd7b58c10161 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det var sånn med hun jeg traff også. Veldig flink til å ta minst like mye iniativ FØR daten. Var faktisk henne som la til meg på facebook - jeg kjente hun ikke engang. Men en felles venn "anbefalte" meg til henne. Noen videre tips har jeg ikke, da jeg sliter med å knekke koden selv. Men hva gjorde dere foressten på denne daten? Det kan jo ha noe å si, uavhengig av hvordan du oppførte deg. Men lykke til oss begge. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hahaha, møtt samme dama eller?? Vi tok oss en kopp med kaffe og prata i et par timer, så følte egentlig at det var en koselig date.. Men ja, lykke til, til oss begge to Postet av anonym: a89c9da33189cc01d21cbd7b58c10161 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Samme type dame om ikke annet. Hun har type nå, så er nok ikke samme. Hørtes ikke som det var noe "feil" med daten iallefall - men det kan jo være alt fra en liten detalj til noe stort som får jentene til å freake ut - hehe. Ta med deg samme erfaring som jeg gjorde iallefall - når noen er interessert i deg og den følelsen ikke er gjensidig, så si ifra. Ikke lat som ingenting. Jeg brukte en hel dag på å finne ut hvordan jeg skulle formulere meg, og det sårer uansett men det beste er å si det. Nå er det bare å prøve på nytt med en ny en (for oss begge). Selv er jeg ulykklig singel nå og er på leting, men det er ikke så enkelt når en i utgangspunktet er ganske sjenert... Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 På date MÅ man flørte, man MÅ bruke kroppskontakt. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 På date MÅ man flørte, man MÅ bruke kroppskontakt. Gå vekk. Jeg hadde besøk av en veldig god vennine i går, og jeg tror nesten jeg begynner å få følelser for henne Det var hun som spurte om å komme på besøk fordi hun skulle på et arrangement i nærheten av der jeg bor så hun skulle stikke innom etter det. Hun kom selv om hun ble å avlyse det arrangementet og det var visst ikke helt enkelt å komme seg hit heller. Jeg tror nesten jeg må se på det som et hint? Hun er egentlig out of my league og jeg tror jeg er friendzona herifra til helvete 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 På date MÅ man flørte, man MÅ bruke kroppskontakt. Wow, du må vite alt om dating, fortell litt mere da! Du må jo ha mange års erfaring! Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 På date så må det være spenning, du må flørte. Det er så mange som sier at de likte gutten og følte at det var noe på gang, men det var ingen spenning eller seksuell tiltrekning i det. Flørter man ikke eller har kroppskontakt, så signaliserer man så sterkt at man vil være i vennefellen som overhodet mulig. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Wow, du må vite alt om dating, fortell litt mere da! Du må jo ha mange års erfaring! Er du direkte uenig i det han sier? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Er du direkte uenig i det han sier? jeg er litt uenig iallefall. tidlig i datingfasen må en finne en balansegang når det gjelder fysisk kontakt med den en dater. det er nemmelig ikke alle som feks liker å bli tatt på i tide og utide. edit. rettet en leif. Endret 6. oktober 2011 av ilpostino waits for Alice Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Jeg er ihvertfall uenig. Kroppskontakt første date hadde skremt meg vekk, og jeg er veldig glad for at min mann klarte å lese signalene såpass at han ventet med slikt til ihvertfall andre date. Kroppskontakt er overhodet ikke passende for alle. MEN, det er klart, én ting er klem, det fikk også jeg første date, da vi sa ha det, men jeg regner med at man tenker på kroppskontakt her som noe litt "mer" enn det, dvs, berøring etc med hender utover det vennskapelige. Endret 6. oktober 2011 av yvonne2 Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Har inntrykk av at det ikke er så mange som liker det. Det er bra å vise sin interesse og å flørte, men å presse fram for mye kroppskontakt i starten er som regel uheldig. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Absolutt, man må rett og slett se det an. Selv er jeg en veldig privat person, hvis folk tråkker seg inn i min intimsone føles det ekstremt ubehagelig, og da ville jeg også faktisk revurdert hele mannen (hvis jeg var på date). Endret 6. oktober 2011 av yvonne2 Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Herregud, det er jo ikke snakk om å dra hånda nedover ryggen og på rumpa.. Man må rett og slett lese personen, i forhold til når det er riktig setting. Hele poenget er jo å vise interesse, ikke å holde hender over bordet på første date, men å for eksempel legge hånden lett på korsryggen, for å lede jenta inn døra først. Helt naturlig og kjennes godt. Veldig uskyldig berøring. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå