Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hvor godt kjenner du henne fra før? Kjenner henne fra før? Ikke noe, bare snakket med hun. Det er jo det som er så bra, jeg er IKKE i vennefellen. Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg er redd for at dette skal gå for fort. Jeg må i grunn motsi meg selv, jeg vil at det skal gå fort, men jeg vet at dersom det går for fort så er sjansen for at ting brenner seg stor. Alt for enkelt. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg har tenkt til å invitere en jente ut på en andre date nå Det eneste jeg lurer på er når jeg burde kysse henne. Hadde faktisk tenkt til å gjøre det på første date, men feiga ut.. Så, når i daten tar det jeg best ut (litt kjipt om jeg prøver for tidlig i daten, og det blir en "klein" stemning over det). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Det enkleste er å si "når det passer". 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 ikke stress med at du føler du "må" kline med henne. det pleier å komme ganske naturlig når det passer. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ingenting er som å bli dullet med når man har lungebetennelse. Is og The IT-Crowd. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg vil også bli dullet med. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg vil også bli dullet med. Er vel ikke mange ukene til sjæresten kommer hjem nå? Jeg blir dullet med jevnlig for tiden, jeg. Er ganske digg Fast følge for første gang på over tre år. Syk følelse, i grunn Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Er vel ikke mange ukene til sjæresten kommer hjem nå? Altfor lenge. Blitt utsatt. Jeg blir dullet med jevnlig for tiden, jeg. Er ganske digg Fast følge for første gang på over tre år. Syk følelse, i grunn Så kos! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Er vel ikke mange ukene til sjæresten kommer hjem nå? Altfor lenge. Blitt utsatt. Uffda, så kjipt Jeg blir dullet med jevnlig for tiden, jeg. Er ganske digg Fast følge for første gang på over tre år. Syk følelse, i grunn Så kos! Jaa! Åh, jeg er så lykkelig at bare, har nesten ikke gått opp for meg. Lenke til kommentar
Lulupus Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Snart kan jeg skimte med at vi har vært sammen i to år Har det så inderlig bra for tiden med dette herlige vesenet! :-D Nyforelska som aldri før, selv etter to år? CHECK <3 Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er jeg spesiell om jeg ikke vet hva det vil si å bli dullet med? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg må være verdens rarester person. Likte en jente i en god periode over 2 måneder før det plutselig sa stopp for meg. Hun var som alle andre jenter plutselig, og jeg kjente ingen følelser for henne i det hele tatt. Jeg kunne egentlig ikke bry meg mindre om henne og hva vi hadde opplevd. Men så helt plutselig, så kom følelsene tilbake. Det tok ikke mer enn en helg. Postet av anonym: 1ba89dc42d553ff69fa71e569bcdaa15 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er jeg spesiell om jeg ikke vet hva det vil si å bli dullet med? Ja. 2 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Er jeg spesiell om jeg ikke vet hva det vil si å bli dullet med? Nei. 2 Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Kunne noen vennligst forklart hva det vil si? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ordbøkene sier jo sitt... Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 At det er et ord i ordboka hadde jeg aldri trodd! Faktisk aldri hørt det før! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Du er definitiv spesiell om du aldri har hørt det før. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå