Faaensoldemor Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) For å dele litt mer av mitt nesten ikke-eksisterende kjærlighetsliv så kan jeg fortelle at hun jenta som er sammen med en annen forvirrer meg enda mer. I dag var første gang jeg så henne på en uke, og vi var på tur på skolen. Hun insisterte på å være med på min gruppe, og hadde en unnsyldning for det. Så lot hun meg låne vottene mine, og da hun begynte å fryse på hendene ville hun ikke ha de tilbake, hun ville varme de på halsen min.. Også ville hun sitte ved siden av meg når vi spiste, hun ler av alle vitsene mine (også de som ikke JEG syns er morsomme engang), og når vi var på hjemveien og jeg stoppet på busstoppet ville hun at vi skulle gå enda lengre (vi var 4 stykker). Hun er en superawesome jente, men jeg kan jo ikke gjøre noe når hun er opptatt? Endret 21. september 2011 av FishMassacre Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hun er en superawesome jente, men jeg kan jo ikke gjøre noe når hun er opptatt? Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hun er en superawesome jente, men jeg kan jo ikke gjøre noe når hun er opptatt? Du kan jo det, så lenge DU ikke er opptatt. Men jeg ville jo kanskje ikke synes hun var så veldig awesome hvis hun hoppet til køys med deg. Vil du være sammen med noen du ikke kan stole på? Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hun er en superawesome jente, men jeg kan jo ikke gjøre noe når hun er opptatt? Du kan jo det, så lenge DU ikke er opptatt. Men jeg ville jo kanskje ikke synes hun var så veldig awesome hvis hun hoppet til køys med deg. Vil du være sammen med noen du ikke kan stole på? Ja, det er nettopp det. Hvorfor skulle hun være noe mer trofast mot meg enn mot han? Men det kan jo hende hun ikke er så interessert i han andre lengre. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Sammen med? Må ting alltid være så seriøse da...? Casual relationship ville jeg sagt er måten å starte sånnt forhold på, så får man se om hun er til å stole på allikevel etterhvert Endret 21. september 2011 av multisync Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Det virket som om jeg og en jente hadde noe på gang, ved mindre antenne mine er helt på villspor viste hun interesse for meg ved å smile mye til meg, berøre meg en del når vi prater, ler og flørter og oppsøker min oppmerksomhet ofte. Men nå har en annen gutt kommet inn i bildet og hun virker mye mer interessert i han og det virker som hun har blitt mindre på meg. FML Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Du gjorde ikke noe fremstøt når du hadde sjansen og hun ble lei deg og gikk videre. Er det din eller hennes feil det her? FML sier du, du klarte å gjøre det selv. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg tok intiativ, jo. Jeg sa jo at jeg følte vi hadde noe på gang helt til han kom inn i bildet. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Sammen med? Må ting alltid være så seriøse da...? Casual relationship ville jeg sagt er måten å starte sånnt forhold på, så får man se om hun er til å stole på allikevel etterhvert Hvis jeg husker rett har multisync lyst på kjæreste. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Meh... jeg ville tatt det jeg hadde fått jeg. Føler ikke noe kjempebehov for å nødvendigvis binde meg totalt, så lenge man har noen å holde på med nå og da. Edit: Wait, du snakker kanskje om FishMassacre? Endret 21. september 2011 av multisync Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ja, det gikk litt raskt der. Scrollet bare nedover mens jeg skrev innlegget or å dobbeltsjekke nicket, og bommet på riktig innlegg. Vanskelig å se når man ikke ser avataren i skrivemodus. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) GUTTER! hjelp! Har funnet den beste julegaven ever til typen, nemlig dra til England å se Chelsea spille. Dette hadde vært den ultimate gaven faktisk, og så kunne jeg ha fått shoppet litt også, hehe. MEN, hvordan finner man biletter? Er det dyrt? Er helt nuuuub på dette fotballgreiene.. Endret 22. september 2011 av Nymph Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Denne linken skulle vel hjelpe deg http://www.chelseafc.com/page/Buy_Tickets_Online/0,,10268,00.html Lenke til kommentar
MrBrightside Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Nå er jeg ruset, nå! Endelig har omsider jenta jeg har hatt hakeslepp over i ganske nøyaktig litt over et år kommet hjem fra en noen måneders sammenhengende reise. Endelig! Vi har hatt et godt blikk for hverandre helt siden vi møttes for første gang, men vi ble ikke skikkelig kjent før ut på vårparten. Da ble det med på-gang prosessen, for vi ble etterhvert enige om at det rett og slett ikke funket på det tidspunktet. Det har derimot vært hinting hele veien fra begge både på vårparten - og ila sommeren - at vi kan prøve når høsten kommer. Dvs nå. Nå er hun omsider tilbake, begge er fortsatt singel og vi møttes for første gang tilfeldig for noen dager siden. Det var en ganske uvanlig 'hei!'-situasjon. Sjelden noen har vært så glad for å se meg. Jeg er interessert som bare fy (doh), og med mindre de sosiale antennene mine er skutt i fillebiter så er hun fortsatt interessert i meg. Det 'vet' jeg. Jeg har tross alt sett det før på hun og jeg kan bare ikke ta feil av smilet hun gir, måten hun snakker til meg og ikke minst oppfører seg rundt meg. Vel, tanken slo meg med en gang. 'Her må jeg slå til - nå.' Initiativet har jeg allerede tatt og vi har avtalt å finne oss en dag til bare oss-tid. Nå er jeg bare så fryktelig redd for å kløne ting til. Jeg 'vet' jeg allerede har foten innenfor, men jeg aner ikke om jeg husker å ta av meg skoene før jeg går inn. Jeg er redd for at dette skal gå for fort. Jeg må i grunn motsi meg selv, jeg vil at det skal gå fort, men jeg vet at dersom det går for fort så er sjansen for at ting brenner seg stor. Jeg føler meg som ei jente nå. Ikke at jeg vet hvordan jenter føler seg, men jeg analyserer faktisk hva jeg skal putte i den møkka-sms'en. Ikke bra. No offense for analogien forresten. Samtale går finfint, som det alltid har gjort - internhumoren er der fortsatt. Jeg er bare så fryktelig redd for at jeg kløner dette til nå, fordi jeg vil dette for mye. Ila sommeren har jeg hatt en del sommerflørts, men den følelsen jeg har nå er helt sinnsyk! Alle følelsene som var der i våres, og savnet som tonet seg ned ila sommeren er - bam - tilbake! Som et slag i brystet. Jeg aner egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette. Jeg er bare så helvetes glad. Og jeg har fått noen tips, litt trøst og noen råd her og der i denne tråden tidligere - så kanskje jeg skriver dette for deres skyld. Hvem vet. Det er tross alt den samme jenta alle postene i denne tråden handler om. Dette må gå. Men jeg vil ikke tenke slik. Jeg vil heller tenke at det får gå som det går. Jeg er nok desperat i ordets positive betydning - over henne. Jeg vet jeg må ta initiativ nå, for ellers vet jeg at hun glipper. Ikke at jeg er usikker på hva hun ser i meg, jeg er ganske sikker på meg selv i forhold til det - men hun er hun. Hun er der. Hun er den type person du, som regel, får øye på først når du går inn i et rom. Ufattelig smart, morsom og pen. Og samtidig ser jeg noe i hun som jeg ikke klarer å sette ord på. Det er bare hun. Hun er i sin beste alder, midten av tjueårene. Jeg forøvrig et par små år yngre. Smilet mitt holder på å sprenge - som du sikkert forstår nå (om ikke, FYI). Jeg er bare så helvetes glad. Wish me luck! 2 Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Denne linken skulle vel hjelpe deg http://www.chelseafc.com/page/Buy_Tickets_Online/0,,10268,00.html jippi! Takk Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg har bestemt at jeg skal på en date med en jente jeg liker, hun vet jeg ikke om liker meg. Men jeg vil, og skal be henne. Hjelp! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Hvor godt kjenner du henne fra før? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jupp, lykke til med å gjennomføre det. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg har bestemt at jeg skal på en date med en jente jeg liker, hun vet jeg ikke om liker meg. Men jeg vil, og skal be henne. Hjelp! Innbiller meg at det er greit om du blir litt kjent med henne først (om du ikke kjenner henne fra før av..). Hvis du kjenner henne fra før av, så kan du vel bare spørre om hun vil ta en kopp kaffe elns med deg? På daten kan du jo vise litt interesse (har fått inntrykk av at jenter har lettere for å oppfatte interesse fra andre part, enn oss gutter). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå