Slimda Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Kanskje du har en mannstiltrekkende bakdel, siden de er så glade i å kræsje i deg? 2 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Mulig, mulig. Synd for dem at jeg ikke spiller på dèt laget. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Har blitt påkjørt bakfra to ganger allerede men begge tilfeller var det menn. Sier at alle gode ting er 3 og satser på kvinnelig neste gang. Flaks du ikke har truffet på meg enda da. Er flink til å kjøre i ting Eller kanskje det er uflaks at du ikke har gjort det.... Jeg er jo jente. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Nå bruker jeg bilen ganske sjelden da, bare for å besøke søsken iblant og til Moss i helgene, og unngår rushtider. Send meg reg.nummeret ditt så skal jeg se for deg. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Bruker bilen sjeldent selv, så der er vel grunnen til at vi ikke har kjørt i hverandre enda. Hehe. Men konklusjonen er vel GJØR NOE. Hjelper lite å sitte hjemme å vente på drømmegutten/drømmejenta.. Når jeg tenker meg om, dette burde jeg nok tenke mer på selv også. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Nå bruker jeg bilen ganske sjelden da, bare for å besøke søsken iblant og til Moss i helgene, og unngår rushtider. Send meg reg.nummeret ditt så skal jeg se for deg. Ut på sjekkern *brom brom* Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jepp, konklusjonen er logisk den. Gitt opp kjærligheten på et punkt egentlig, men det er annen sak. Pausen er over, back to work. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 The love of my life har nå etter 2 år sagt ganske rett ut at hun ikke vil prate med meg av en grunn som er ukjent for meg. I tillegg stalkes jeg av to som jeg ikke finner interessante på noen områder. Også tror jeg det er en jente i klassen som flørter med meg, men hun er sammen med en annen. Wtf to do? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hm, orgie? :---D 6 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 The love of my life har nå etter 2 år sagt ganske rett ut at hun ikke vil prate med meg av en grunn som er ukjent for meg. I tillegg stalkes jeg av to som jeg ikke finner interessante på noen områder. Også tror jeg det er en jente i klassen som flørter med meg, men hun er sammen med en annen. Wtf to do? Luksusproblem. Dropp første jente. Flørt med jentene som stalker deg for selvtillit og øvelse (evt. pimp dem til noen som kan trenge dem/vil ha dem) Flørt/rot med hu siste som har type. Slutt og rot med hu siste hvis du etterhvert finner deg ei som du kan ha noe mer stabilt med. Muligens litt kynisk, men det er slik verden funker, og jeg ville gjort det på denne måten. Ikke at det noen gang ser ut til at kommer til å skje, står alt for sille her i gården. 2 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Det som er skrevet over er en vei å gå. En annen vei er å ta det lugnt. Prøv å snakke med "life of your life" og avklar hva som er grunnen og løs problemet. Avvis de stalkerne på en ikke-sårende måte. Siste jenta kan tenke du er søt og god nok til å ha som backup i tilfelle det skjærer seg med typen. Syns ikke noe om å ødelegge forhold, så kan hun være noe å satse på, bør hun slå opp med typen først. Ingen liker utro personer og hvis dere får noe på gang før hun er ledig, er sjansene der for at hun kan gjøre det samme med deg. Lykke til. 1 Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Hun som har stalka meg lengst tror jeg har gitt opp nå etter at jeg har vært veldig avvisende i månedsvis. Tror hun er ganske treg på å ta et hint. Hun andre som stalker meg som også går i klassen min har plutselig begynt å henge seg på kompisen min. Vet ikke om det var han hun siktet på hele tiden og prøvde å få kontakt med han gjennom meg, eller om hun vil gjøre meg sjalu ved å gå etter han. Yay for meg uansett. Hun som har type var jeg først litt flørtende med når vi først møttes, men trakk meg kraftig tilbake når jeg fant ut at hun ikke var singel. Men nå er det hun som har vært pågående. Hun er kul. Og hot. Men jeg tror jeg skal se det an litt til. Har lite lyst til å ødelegge et forhold. Fyren er eldre enn meg og det ser ut som om han kan banke livskiten ut av meg. Lenke til kommentar
Linnn9 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Borte.. Endret 20. desember 2011 av Linnn9 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Jeg ville heller prøvd meg på ham når han,og du, er relativt edru, var jeg deg. Prøver du deg på ham (og lykkes) når dere begge er gode og fulle (les; drita), kan det fort bli mer pinlig enn noe annet i etterkant. Men det spørs, som altid, både på personene som er involvert, og universets uendelige uutgrunnelighet. Sånne vennestunts egner seg IMHO best på vors enten hos ham eller deg. Så kan dere bli igjen hjemme mens resten drar ut, hvis det klaffer. Og hvis alt feilr, kan du håpe at dere begge blir for fulle på byen til å huske alt for mye etterpå. Klart, har du virkelig guts, inviterer du ham på middag/filmkveld/etc alene. Da har du f. meg woman-balls. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Hey, jeg skulle ønske jenter kunne tatt første skritt noen genger. Personlig hadde jeg ikke tatt det ille opp hvis du hadde prøvd deg selv om du ikke er min type og jeg bare ville hatt deg som venninne. Riktignok er det en fordel å gå inn for det ordentlig, så dere for avklart det ganske tidlig så du ikke bare er den irriterende jenta som hele tiden flørter men han ikke har noen interresse i. Godta heller et ordentlig avslag og ta det greit, fortsett å være venner. (eller ikke bli avslått and do your thing) Hvis han er litt sjenert kan det muligens hjelpe med litt alkohol, kanskje han tør litt mer da. Men ta gjerne å gå litt privat isåfall, så ikke mange andre står og ser på, da blir ting bare vansligre, selv med alkohol innabords. Endret 17. september 2011 av multisync Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Jenta tok kontakt med meg først, og hun er ganske pen. Hva skal jeg gjøre? Det er ikke ofte jenter tar initiativ til samtale med en fremmed... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Ikke mase om det samme flere steder på forumet. Du har allerede en tråd om samme problemstillingen, ta det der. Lenke til kommentar
Linnn9 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) borte... Endret 20. desember 2011 av Linnn9 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Spørr om dere skal ha sex. Neida; En sakte opptrapping. Fysisk kontakt, mye klemming og kosing. Trapp så sakte oppover. Avslutt f.eks en klem med et kyss på kinnet. Kjør på. Da vil du nok se om han svarer positivt eller negativt til kontakten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå