AnonymDiskusjon Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Må vel være lov til å syntes litt synd på seg selv på en dag som dette? Og selvsagt tar jeg steg framover. For et år siden hadde jeg ikke tørt å spørre en jente om dating. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 En dag som dette, fordi damen var for stygg. Muligens du heller burde jekke ned kravene dine. Hva er det du tar meg for da!? Det jeg mener med "en dag som dette" er det at jeg at jeg mistet ei jeg likte og som likte meg tilbake, men hvor desverre ikke utseende stemte helt. Og det faktum at jeg måtte si til henne at jeg ikke "kunne" prate med henne mer - noe jeg syntes er helt forjævlig siden jeg selv syntes det er noe dritt å høre. Og det høres jo ut som jeg ser etter en supermodell. Det gjør jeg ikke. Men jeg har da visse krav, både til utseende og personliget. Og det må jeg ha lov til å ha. Skal jeg bare gå for ei som ikke gjør meg glad da? Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Du depper og klager fordi en jente var ikke fin nok for deg. At du ikke har hatt hell i kjærligheten var altså din feil men allikevel gjør du deg til offer i denne saken. Høres ikke helt normalt ut. Jeg ser ikke hvorfor du skulle ha en grunn til å deppe og surmule, ei heller å gjøre deg en til offer. Dette patetisk forsøket virker ikke. Endret 12. september 2011 av Blåbær 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg kan da vel ikke noe for at jeg ikke tente på akkurat denne jenta? Jeg depper over kjærligheten generelt, ikke akkurat denne saken. Jeg depper fordi jeg trodde jeg endelig hadde funnet en for meg, men som ikke var det. Nå vet ikke jeg om du har noen, men kom ikke her å si at du kunne blitt sammen med hvem som helst så lenge du føler personlighet og verdiene stemmer helt for deg. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Da skal damen være virkelig ille. Men jeg driver ikke på med nettsjekking, chattet litt tidligere på chat tjenester men var jo bare tull der. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Vel, da har jeg tydligvis litt høyere krav enn deg, og det må da være lov? Man er ikke et forferdlig menneste fordet. Og bare for å ha det sagt; hun var ikke stygg/feit. OK, litt stor men... stygg var hun ikke. Og hun fortjener heller en som liker henne for det hun er, ikke en som ville tenkt hva hun kunne å vært. Jeg vil ikke ha en superhot ei som jeg ikke har noe til felles med. Jeg vil ikke ha ei som ikke ser bra ut som jeg har vanvittig mye til felles med. Det må være noe av begge delene. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg er meget fornøyd med samboeren min, både utseendemessing og på alle andre plan. Ellers takk. Men lykke til, du ser ut til å trenge det. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg har inntrykk av at de aller fleste har hatt eller er i et forhold når man er såpass gammel. Jeg har inntrykk av at de færreste på 20 har vært i et forhold, hvis vi ser helt bort ifra fjaseforhold. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Nå vet ikke jeg om du har noen, men kom ikke her å si at du kunne blitt sammen med hvem som helst så lenge du føler personlighet og verdiene stemmer helt for deg. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Det at jeg har mye til felles med jenta i form av personlighet og verdier gjør at jeg blir veldig tolerant til f.eks utseende. Heller en normalt utseende jente som jeg har mye til felles med, enn en supermodell som jeg ikke deler noen felles interesser med :---D 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg er meget fornøyd med samboeren min, både utseendemessing og på alle andre plan. Ellers takk. Men lykke til, du ser ut til å trenge det. Nettopp. Du er fornøyd med henne utseendemessig og personlighet/verdier. Det hadde ikke jeg blitt med denne jenta. Jeg har inntrykk av at de aller fleste har hatt eller er i et forhold når man er såpass gammel. Jeg har inntrykk av at de færreste på 20 har vært i et forhold, hvis vi ser helt bort ifra fjaseforhold. De fleste jeg kjenner på min alder er eller har vært i et forhold nå. Men om det er så mange av de som ender med å leve resten av livet sammen vet jeg ikke. Men det er vel heller uvanlig å finne den rette i denne alderen, den er jeg med på. Og akkurat nå skulle jeg heller ønske jeg var i et "fjaseforhold" enn ingen forhold. Jeg har ikke tenkt slik tidligere men jeg gjør det nå. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Hansemann: Men hvorfor ikke prøve på begge deler? Endret 12. september 2011 av Kammizez 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg er meget fornøyd med samboeren min, både utseendemessing og på alle andre plan. Ellers takk. Men lykke til, du ser ut til å trenge det. Nettopp. Du er fornøyd med henne utseendemessig og personlighet/verdier. Det hadde ikke jeg blitt med denne jenta. Jeg er sikker på at om du hadde gitt henne sjansen så ville du tenkt noe annet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Nettopp. Du er fornøyd med henne utseendemessig og personlighet/verdier. Det hadde ikke jeg blitt med denne jenta. har jeg forstått deg riktig når du nå snakker om ei du har kun sett på bilder? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Nå vet ikke jeg om du har noen, men kom ikke her å si at du kunne blitt sammen med hvem som helst så lenge du føler personlighet og verdiene stemmer helt for deg. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Det at jeg har mye til felles med jenta i form av personlighet og verdier gjør at jeg blir veldig tolerant til f.eks utseende. Heller en normalt utseende jente som jeg har mye til felles med, enn en supermodell som jeg ikke deler noen felles interesser med :---D Ja, det er det jeg sier/mener også. Personlighet/verdier er viktigere enn utseende, men likevel så har man noen "krav" til utseende likevel. Mine er ikke høye forsåvidt. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg er meget fornøyd med samboeren min, både utseendemessing og på alle andre plan. Ellers takk. Men lykke til, du ser ut til å trenge det. Nettopp. Du er fornøyd med henne utseendemessig og personlighet/verdier. Det hadde ikke jeg blitt med denne jenta. Jeg er sikker på at om du hadde gitt henne sjansen så ville du tenkt noe annet. Mulig, men lite sansynlig. Nettopp. Du er fornøyd med henne utseendemessig og personlighet/verdier. Det hadde ikke jeg blitt med denne jenta. har jeg forstått deg riktig når du nå snakker om ei du har kun sett på bilder? Forrige gang så jeg ei i virkligheten. Denne gangen er det snakk om kun bilder. Hun viste meg ett bilde, men jeg greide etterhvert å finne flere - hvor det da viser seg at det bildet hun viste meg ikke stemmer så overens med "virkligheten". Huff, jeg føler dette ble en fæl diskusjon... Jeg er ikke fan av å dømme folk basert på bilder, men enkelte ganger så ser man det bare. Og dere får meg til å høres ut som en som kun bryr seg om det ytre, og det er veldig feil. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Nettopp. Du er fornøyd med henne utseendemessig og personlighet/verdier. Det hadde ikke jeg blitt med denne jenta. Du kan du vel ikke si for sikkert. Du har jo ikke møtt henne engang. Du sier selv at du aldri har vært i et forhold, så hvordan kan du da være så skråsikker på akkurat hvordan du vil ha partneren din? Huff, jeg føler dette ble en fæl diskusjon... Jeg er ikke fan av å dømme folk basert på bilder, men enkelte ganger så ser man det bare. Og dere får meg til å høres ut som en som kun bryr seg om det ytre, og det er veldig feil. Det er du som får deg selv til å høres ut som en som legger meget stor vekt på utseendet. Endret 13. september 2011 av bazukh Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Forrige gang så jeg ei i virkligheten. Denne gangen er det snakk om kun bilder. Hun viste meg ett bilde, men jeg greide etterhvert å finne flere - hvor det da viser seg at det bildet hun viste meg ikke stemmer så overens med "virkligheten". sorry men det er stor forskjell på å se bilder av en person og å oppleve de i levende live. du får et bedre inntrykk av kjemien, hvordan personen er, fakter, stemmeleie, etc. hvis du likte å taste med henne synes jeg du i det minste bør møte henne. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Nettopp. Du er fornøyd med henne utseendemessig og personlighet/verdier. Det hadde ikke jeg blitt med denne jenta. Du kan du vel ikke si for sikkert. Du har jo ikke møtt henne engang. Du sier selv at du aldri har vært i et forhold, så hvordan kan du da være så skråsikker på akkurat hvordan du vil ha partneren din? Noen ganger så kan man se på bilder om man liker utseende eller ikke. Klart det er anerledes å se personen i virkligheten, noe jeg egentlig burde gjort kanskje, men likevel så føler jeg at jeg så det jeg trengte på flere bilder. Og jeg føler at ved å møte henne så ville ting blitt verre. Altså enda vondere å si at denne personen ikke var noe for meg. Og hvem vet hvor lang tid det ville tatt? Vi hadde nå prata i over 6 uker og jeg har så vidt fått fornavnet. Det er greit å være redd/usikker og slikt, det vet jeg alt om, men jeg følte at det ble mer et spill etterhvert og det liker jeg ikke. Huff, jeg føler dette ble en fæl diskusjon... Jeg er ikke fan av å dømme folk basert på bilder, men enkelte ganger så ser man det bare. Og dere får meg til å høres ut som en som kun bryr seg om det ytre, og det er veldig feil. Det er du som får deg selv til å høres ut som en som legger meget stor vekt på utseendet. Det eneste jeg prøver å si er at utseende også teller. Tro meg, skulle ønske det ikke var sånn. Da hadde jeg sansynligvis fått "napp" selv. Og med det mener jeg at mine indre kvaliteter er mye bedre enn de ytre. Forrige gang så jeg ei i virkligheten. Denne gangen er det snakk om kun bilder. Hun viste meg ett bilde, men jeg greide etterhvert å finne flere - hvor det da viser seg at det bildet hun viste meg ikke stemmer så overens med "virkligheten". sorry men det er stor forskjell på å se bilder av en person og å oppleve de i levende live. du får et bedre inntrykk av kjemien, hvordan personen er, fakter, stemmeleie, etc. hvis du likte å taste med henne synes jeg du i det minste bør møte henne. Som sagt over; Noen ganger så ser man det bare. Jada, det er feigt og teit men likevel så kunne jeg se at dette var ikke den jeg leita etter. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) En ganske søt historie. A love tap Skulle gjerne hatt en embed-funksjon som kunne vise andre videoer direkte og ikke bare Youtube. Endret 14. september 2011 av Myst Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 En ganske søt historie. Var det Satser på at noen kjører i meg jeg da, hehe. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Har blitt påkjørt bakfra to ganger allerede men begge tilfeller var det menn. Sier at alle gode ting er 3 og satser på kvinnelig neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå