Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Er vel ikke store forskjellen på å bli betatt og forelsket? Men det hele kommer vel ann på personlighet og erfaring (med kjærester). For å ta meg selv så er jeg ganske sjenert så internetdating er nok min største sjanse for å finne ei. Jeg har dårlig erfaring med dating i den virklige.

Så til det med nettdating: Joda, man kan lett bli betatt/forelsket over nettet. Men de 5 første minuttene i virkligheten avgjør nok mer enn alt det som er blitt sagt foran en Pc-skjerm. Spesielt når det kommer til utseende.

Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har noen tips til å "glemme" første jente jeg har vært betatt av? Jeg fikk interesse for henne i slutten av juni, og kun i løpet av noen dager utviklet det seg til at jeg tenkte på henne hver bidige dag, siden dagen jeg traff henne har det ikke gått én dag uten at jeg har tenkt på henne. Problemet er at vi var på én date, som jeg følte gikk veldig bra ( mye latter, smil, hadde øyekontakt lengre enn vanlig, litt fysisk kontakt og positive tilbakemeldinger fra henne når vi skilte lag), men tydeligvis var jeg på villspor da... Da hun ikke engang gadd å følge opp neste date (selvom vi hadde laget en avtale en uke eller to etterpå). Vi snakket litt etter det over nettet, men da hun aldri tok initiativet, følte jeg meg ikke velkommen i hennes liv, og valgte å holde meg unna. Kan også legge til at det ALLTID var jeg som måtte starte initiativet for at en samtale skulle oppstå over nett.

Problemet er at nå i ettertid tenker jeg fortsatt på henne hver dag, og jeg merker at jeg ikke er like glad som person nå lenger, som jeg var da jeg følte at hun var litt interessert.

Hvordan glemme sin første flamme?? :(

Postet av anonym: a89c9da33189cc01d21cbd7b58c10161

Lenke til kommentar

Rett og slett finne en ny flamme... Så enkelt, men så vanskelig.

____

Men faen ass.. Jeg har prata med ei jente på nettet i over 6 uker nå. Hun har likt å være veldig mysisk så det er så vidt jeg har greid å lure frem fornavnet. Men etter intens detektiv-arbeid fant jeg hun endelig på facebook blant annet i går kveld. Hvor jeg endelig fikk sett mer enn det ene bildet jeg hadde sett til nå. Og jeg ble skuffa. Jeg trodde jeg hadde hadde prata med ei lita, søt berte på 166, mens det viser seg at den berta er relativt stor. Eller ikke stor, men ganske anerledes fra det jeg trodde da. Nå er jeg pokker meg lei. Dette er den andre på rad. Og nå vet jeg faen ikke hva jeg skal si til henne. Og jeg er så inni h****** lei av å være singel. Er så drittlei av å lete. Jeg føler jeg er snill med resten av verden, men likevel får jeg den motstaden når jeg prøver å finne den ene tingen jeg ønsker.

Lenke til kommentar

Jesus kristus mann. Det er greit å ha preferanser som går på akkurat hva man vil, også på størrelse. Men å begynne å whine og være helt knust fordi jenta du snakket med ikke var akkurat den jenta du hadde sett for deg inni hodet ditt, uten at hun var diger eller noe, det er å dra det litt for langt. I alle fall om du skal kunne whine om at verden går deg imot.

Det er en mellomting mellom at verden gir deg dritt og at du får servert yndlingsmiddagen din på gullfat.

Endret av Nie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så dere mener dere kunne vært sammen med hvem som helst så lenge det indre stemte overens? Jeg whiner ikke fordi denne jenta ikke så ut som jeg trodde. Jeg whiner ikke fordi jeg nok en gang kommer borti en som legger ut et bilde som ikke stemmer overens med virkligheten. Jeg whiner fordi jeg ikke finner "den rette" (for meg). Jeg er ikke ekstremt opptatt av utseende selvom jeg forstår godt at det kan virke sånn utifra det jeg har skrevet. Jeg vil ha ei med søtt ansikt og en "brukbar" kropp om man kan si det slik. De to forrige jeg møtte før disse to på nettet var langt i fra perfekte når det gjelder utseende de heller, men det var ikke det som var problemet med disse.

Huff, det høres ut som jeg er veldig utseende-fiksert men det er jeg ikke.

Lenke til kommentar

Åååååååååååååååååååå jeg er så forelska... Aner ikke hva jeg skal gjøre, eller hvor jeg skal gjøre av meg! Tenker bare på ham hele tiden.. Vet jo at jeg må tørre å snakke med han (noe jeg har gjort litt allerede), men jeg er bare så redd for at han ikke liker meg! (Må sies at jeg tror faktisk at jeg har en real sjans her) Men er det noen som har noen hint/triks for å få øynene hans opp for meg, eller for at han skal skjønne at jeg liker ham? Vil liksom ikke si det rett ut ennå, vi er ikke så godt kjent liksom. Vær så snill og hjelp (desperate) lille meg :)

Lenke til kommentar

Jeg hater virkelig å åpne meg opp når jeg har brendt meg såpass mange ganger før. Folk er helt jævelig på å såre og utnytte. Men når jeg først treffer drømmedama og jeg kan åpne meg opp for henne, så blir det litt sånn aha opplevelse. Får nesten trua på mennesket igjen :p Og alt dritt som har skjedd tidligere blir glemt.

Lenke til kommentar

Muligens du begynner på feil ende, møt folk i virkeligheten først da vet du hvordan de ser ut og så kan du videre finne ut om personligheten deres matcher med deg.

Mitt problem er at jeg er så sjenert. Spesielt iforhold til fremmede. Og jeg har jo selvsagt prøvd det. Sist gang ble jeg ganske knust fordi jeg likte henne og jeg vet hun likte meg på et tidspunkt men så gjorde hun plutselig ikke det mer og hun brukte da metoden "lat som ingenting og sats på at han glemmer alt". Prøv å lev i 20 år uten kjæreste og tanken på at ingen har elsket deg (som kjæreste) - da vet du hvordan jeg har det.

Lenke til kommentar

Muligens du begynner på feil ende, møt folk i virkeligheten først da vet du hvordan de ser ut og så kan du videre finne ut om personligheten deres matcher med deg.

Mitt problem er at jeg er så sjenert. Spesielt iforhold til fremmede. Og jeg har jo selvsagt prøvd det. Sist gang ble jeg ganske knust fordi jeg likte henne og jeg vet hun likte meg på et tidspunkt men så gjorde hun plutselig ikke det mer og hun brukte da metoden "lat som ingenting og sats på at han glemmer alt". Prøv å lev i 20 år uten kjæreste og tanken på at ingen har elsket deg (som kjæreste) - da vet du hvordan jeg har det.

På tide å komme deg ut av bobla di og gjøre noe med saken da. Å sjekke damer krever trening, og øvelse gjør mester. Du kan ikke bare være i komfortbobla di og tro at alt går av seg selv. Nettsjekking er en risikosport.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Prøv å lev i 20 år uten kjæreste og tanken på at ingen har elsket deg (som kjæreste) - da vet du hvordan jeg har det.

Det er veldig, veldig vanlig å ikke ha hatt kjæreste ved 20 år. Evt. har noen hatt en del useriøse forhold, men få som har hatt noe "skikkelig forhold" når de har vært på VGS. Det ser man kanskje ikke da, men først etter noen år og forsøk senere..

Slutt og synes synd på deg selv. Gjør noe med saken eller angre på det senere! :)

Postet av anonym: cf8b386a3a7cadf3a00f5647932b9e85

• Liker 2
Lenke til kommentar

På tide å komme deg ut av bobla di og gjøre noe med saken da. Å sjekke damer krever trening, og øvelse gjør mester. Du kan ikke bare være i komfortbobla di og tro at alt går av seg selv. Nettsjekking er en risikosport.

Jeg forventer da ikke at ting kommer av seg selv. Å være sjenert er medfødt (iallefall for min del) og går forøvrig ikke ut på kjønn.

Prøv å lev i 20 år uten kjæreste og tanken på at ingen har elsket deg (som kjæreste) - da vet du hvordan jeg har det.

Det er veldig, veldig vanlig å ikke ha hatt kjæreste ved 20 år. Evt. har noen hatt en del useriøse forhold, men få som har hatt noe "skikkelig forhold" når de har vært på VGS. Det ser man kanskje ikke da, men først etter noen år og forsøk senere..

Slutt og synes synd på deg selv. Gjør noe med saken eller angre på det senere! :)

Postet av anonym: cf8b386a3a7cadf3a00f5647932b9e85

Jeg har inntrykk av at de aller fleste har hatt eller er i et forhold når man er såpass gammel. Useriøst eller ikke. Jeg har ikke engang følt at noen har vært interessert i meg engang. Bortsett fra de to jeg nå har møtt på nettet. Men da stemte det ikke fra min side.

Lenke til kommentar

Jeg forventer da ikke at ting kommer av seg selv. Å være sjenert er medfødt (iallefall for min del) og går forøvrig ikke ut på kjønn.

Jeg har inntrykk av at de aller fleste har hatt eller er i et forhold når man er såpass gammel. Useriøst eller ikke. Jeg har ikke engang følt at noen har vært interessert i meg engang. Bortsett fra de to jeg nå har møtt på nettet. Men da stemte det ikke fra min side.

Selv om det at du er sjenert er medfødt, betyr ikke det at du ikke kan gjøre noe med det.

Med den innstillingen du har her får du hvertfall ingen jenter. Du må slutte å synes synd på deg selv.

Lenke til kommentar

Mye som endrer seg fra fødsel og til du er tjue, det er ingen grunn til at du ikke skal klare komme litt ut av skallet ditt om du jobber med det.

edit: Fikk pratet med kjæresten igjen i dag. Og han kommer til å være hjemme på bursdagen min! :w00t:

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Må vel være lov til å syntes litt synd på seg selv på en dag som dette? :)

Og selvsagt tar jeg steg framover. For et år siden hadde jeg ikke tørt å spørre en jente om dating.

En dag som dette, fordi damen var for stygg. Muligens du heller burde jekke ned kravene dine.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...