Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forumlove?

Ikke for min del. :)

Hvis noen liker deg ( meg) , finner man alltid ut det da?

Hvis man for eks er opptatt osv.

Vil den andre parten som liker deg vise dette på noe vis eller hare holde det for seg selv og dø inni seg?

Hva er deres erfaringer.

Ikke nødvendigvis. Spørs jo på hvor god vedkommende er på å skjule det og om vedkommende velger å fortelle om det eller ikke. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Er det bare jeg som synes det er superkleint å bli ''altfor godt kjent'' over internett før man treffer hverandre? Aldri gjort det, og det er jeg glad for. Har noen venner og venninner som har vært litt beskjeden med å møte folk fordi de synes det er så flaut.

Lenke til kommentar

Kommer vel helt an på antar jeg. Jeg snakket med mannen min i mange år før vi traff hverandre, jeg ville aldri truffet han hvis jeg ikke følte jeg kjente ham. Man går vel ikke tom for ting å prate om med mennesker man kjenner godt? Hva gjør dere da ift venner eller familie? For min del var det en ekstra trygghet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Veldig mye innlegg fra henne. :p Jeg regner med at dere ble kjent på forumet først. :roll:

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes det er superkleint å bli ''altfor godt kjent'' over internett før man treffer hverandre? Aldri gjort det, og det er jeg glad for. Har noen venner og venninner som har vært litt beskjeden med å møte folk fordi de synes det er så flaut.

Jeg gruer meg litt allerede... Jeg snakker med en jente på nettet nå, og jeg føler vi snakker om alt (og egentlig har snakket om alt, selvom vi langt ifra sliter å ha noe å prate om). Så jeg gruer meg, for jeg kommer ikke til å komme på noe. Og jeg vil jo egentlig møte henne nå, men hun vil vente, og være litt mystisk. Så jeg har egentlig sluttet å spørre, tulle litt om det og snakke om alt annet. Og jeg gruer også meg fordi forrige gang jeg møtte noen på nettet, så stemte utseende ikke med virkligheten (fra hennes side). Og hun likte meg tydligvis veldig godt...

Skulle ønske det gikk ann å spole fra nå til "X er i et forhold med Y"...

Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4

Lenke til kommentar

Det er ikke så lurt å snakke om "alt" på nettet i månedsvis før dere møtes. Da har dere plutselig ingenting å snakke om som dere ikke vet om hverandre fra før. Det beste er faktisk å spørre om hun vil møtes tidlig, etter to tre samtaler. Er hun ikke interessert, vet hun det fort.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke forstå meg på folk som blir avstandsforelsket, samme med over internett. Greit, man kan bli betatt av en annen, finner den andre personen tiltrekkende og så videre. Men det er begrenset hvor forelska man kan bli, uten direkte og fysisk kontakt. Jeg har også møtt et par stk etter å ha snakka med dem over lengre tid på internett, men jeg er ikke forelsket. Interessert, kanskje, men det skal mer til enn facebook-chatting!

Det blir litt samme greia hvis man er avstandsforelsket. Man kan se på en person over gangen på skolen, å finne h*n attraktiv og spennende, men likevel må man ha noe form for kontakt. Igjen, det fins begrensninger på hvor mye man kan like noen man ikke er romantisk involvert med.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...