Blåbær Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Til neste gang: Vær mer aktiv frempå Si tydelig hva det er du vil Ærlig om dine intensjoner Hinting hjelper ikke, gutter og jenter snakker forskjellig språk. Inviter på date og se om dere passer sammen. Ofte passer man best som venner. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Eller så passer dere bare ikke sammen. Ikke noe som kunne vært annerledes. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Vel..da var mine nesten fire år med en fantastisk gutt funnet veis ende. Vi ble enige om å gå vær vår vei, men være gode venner Så får vi se hvordan det går Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Det var trist å høre. Håper det går greit med begge to da. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Foreløpig er det greit. Vi har slitt i hele 2011, så at vi kunne ende det hele på denne måten er jeg glad for. Vi ble enige, og er ikke uvenner. Null krangling. Veldig godt. Det er litt uvant enda, men jeg synes det har gått "greit" så langt..det var veldig tungt å ta steget, men godt nå litt etter å prøve å se fremover. Er så evig glad i han. Det er bare ikke følelser i bildet lenger. Han er min aller beste venn, tho Det er han så lenge han vil. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Helt til en av dere finner en ny kjæreste. 3 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Er nok redd for at du har litt rett der. Men vi skal i alle fall prøve, og det er ingen dårlig ting. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) slettet Endret 15. september 2011 av slettet II Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg savner kjæresten min. Sånn ca helt enormt mye. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Beklager, men føler at det ikke er noe nytt fra din front. Spørsmålet er dog, hva er verst? Å savne kjæresten, eller å savne å ha kjæreste? 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Nå har han vært hjemme og dratt igjen da, så jeg kaaaaan fortelle om to veldig koselige og klissete uker, om du heller vil det? Og nå er det bare seks uker, mot tolv forrige periode. Jeg har strengt tatt heller aldri savnet å ha en kjæreste, ikke sånn ordentlig, så det spørsmålet kan jeg ikke svare på. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Fortsatt. Seks uker er rimelig lenge. Er imponerende at du holder ut. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Noen er vel bare verdt å vente på. edit: Men jeg hadde på en måte håpa at han fikk ringt i dag da. Endret 9. september 2011 av bazukh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Forumlove? Ja, det skal jeg love deg at det finnes her. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Ja, det skal jeg love deg at det finnes her. Forumet er fylt med både kjærlighet og mange andre ting.. Endret 9. september 2011 av Aalton waits for alice Lenke til kommentar
War Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hvis noen liker deg ( meg) , finner man alltid ut det da? Hvis man for eks er opptatt osv. Vil den andre parten som liker deg vise dette på noe vis eller hare holde det for seg selv og dø inni seg? Hva er deres erfaringer. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Forumlove? Ja, det skal jeg love deg at det finnes her. Noen eksempler? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Forumlove? Ja, det skal jeg love deg at det finnes her. Noen eksempler? Jeg traff kjæresten her på diskusjon Endret 9. september 2011 av TMB Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Noen eksempler? Du trenger ikke å lete så lenge før du finner folk med intense kjærlighetsforhold til hverandre på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå