Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så flink du er! Om jeg husker riktig giftet du deg ganske nylig. Var det velykket?

Takk! Jo, det var en nydelig dag, mannen min så ut til å kose seg skikkelig. Han er egentlig ikke en som liker å være midtpunktet, men selv han likte seg. Så det var en flott dag, vakker utevielse, deilig middag og mye godt av kaker og drikke. Brudevals ble det også. :) Skal sies, deilig å få det overstått. ;)

Lenke til kommentar

Åhh. Jeg møtte verdens beste jente for ei uke siden. Det vil si, litt over en uke, men whatever. og bare, åhh. Jeg får ikke tankene mine fra henne. Har rukket et par-tre kafébesøk sammen, en middag ute på restaurant og ikke minst noen helt herlige timer hjemme hos meg i går. Jeg tror jeg er forelsket. Og det er noen år siden sist jeg virkelig likte noen som også liker meg. For en herlig følelse! :love:

Problemet er at jeg ikke klarer å tenke på noe annet... Litt upraktisk, men lett verdt det!

Postet av anonym: 7b78290eb5c27dc9a57855eb57e0ab62

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har en slags hemmelig beundrer som tror jeg vet hvem hun er.

Hun ringte meg med skjult nummer i går kveld, og hun hørtes ut som ei veninne av meg, så jeg trodde det var henne. Hun beskrev utseendet mitt ganske entusiastisk og positivt, det var tydelig at hun likte meg. Hun sa jeg måtte bli med henne ut på byen. På dette stadiet må det ha skjedd en sær misforståelse, for jeg spurte om det var *navn på denne venninnen av meg* jeg pratet med, og hun sa ja det var riktig. Jeg ringte da denne veninna mi litt senere for å spørre hvor vi skulle møtes, men hun ante ikke hva jeg pratet om. Det var altså noen andre som ringte meg, men jeg aner ikke hvem!

Hovedproblemet er at hun ringte med skjult nummer, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har ingen måte å kontakte henne på, og jeg vet ikke hvem det er.

Hva gjør jeg :!:

Lenke til kommentar

Begynner å bli skikkelig frustrert. Dette halvåret har vært intet annet enn rævva. Hva i alle dager er det som skjer, er en tanke som svever rundt i hodet mitt nå for tiden. Vel, jeg har vært skikkelig uheldig på hjerter-deg-fronten dette året. Virkelig, skikkelig, ufattelig uheldig. Long sad story short; mer eller mindre falt for fire jenter.

Dette tærer skikkelig på meg. Nr 1 lekte tydeligvis med meg, nr 2 måtte reise, nr 3 klarte ikke å gi slipp på førsteinntrykket hun hadde av meg som player (har nok meg selv å takke der) og nr 4 hadde timingproblemer (jeg søker jobb nå etter master, åpen for mange byer. Å være vekke fire-fem måneder neste vår hjelper heller ikke akkurat...).

Herregud, å åpne seg fire ganger og få støvvelen i tryne like mange ganger er helt jævlig.

Så nå sitter jeg her. Og tenker. Mye. Spesielt tanken om det er noe som er galt med meg. Litt over halvåret og så mye uflaks. Det skal jo ikke være mulig. Jeg har aldri hatt noe problem med å bli kjent med folk - det er ikke der det ligger. Jeg har aldri hatt noe problem med å be med jenter ut - det er heller ikke der det ligger. Jeg orker bare ikke dette lenger. Jeg er dritlei av å jage, å lete, å by med ut. Akkurat nå føles det virkelig ikke som det er verdt det. Det føles faktisk som jeg har kastet bort MYE tid. Og det har jeg i grunn. Mye tid. For det er vel kun snakk om 1 måned - max - over syv forbanna måneder at jeg ikke har vært på dateren med ei.

Helvete. Dra til helvete.

Postet av anonym: 6d6f821ab0a02dfc4b35602928069e84

Lenke til kommentar

Jeg har stil, det er det som er greia :p

Og jeg hater å¨se dritt ut :ermm:

Vel, du har din stil. Ser du lurker rundt på MoV, så regner med du kler deg slik. Jeg kan godt skjønne at enkelte kan se på det som litt "homo".

Om det bare er gutter som tror du er homo, så er jo bare det en fordel. Da blir det bare morsommere å vise at de tar feil.

Om jenter tror du er homo, så er det nok noe med oppførselen din. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...