ThaHoward Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) slettet Endret 15. september 2011 av slettet II Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 En liten misforståelse der ja. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Så flink du er! Om jeg husker riktig giftet du deg ganske nylig. Var det velykket? Takk! Jo, det var en nydelig dag, mannen min så ut til å kose seg skikkelig. Han er egentlig ikke en som liker å være midtpunktet, men selv han likte seg. Så det var en flott dag, vakker utevielse, deilig middag og mye godt av kaker og drikke. Brudevals ble det også. Skal sies, deilig å få det overstått. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Glad på dine vegne. Håper å finne den rette snart selv.... Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Klisjéaktig nok så kommer den rette som regel når du minst venter det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Vi får se. :-/ Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hvis det er noen mager trøst så hadde jeg fullstendig gitt opp da jeg traff min mann. Men, jeg vet det er enkelt å si. Uansett, lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Takk. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Åhh. Jeg møtte verdens beste jente for ei uke siden. Det vil si, litt over en uke, men whatever. og bare, åhh. Jeg får ikke tankene mine fra henne. Har rukket et par-tre kafébesøk sammen, en middag ute på restaurant og ikke minst noen helt herlige timer hjemme hos meg i går. Jeg tror jeg er forelsket. Og det er noen år siden sist jeg virkelig likte noen som også liker meg. For en herlig følelse! Problemet er at jeg ikke klarer å tenke på noe annet... Litt upraktisk, men lett verdt det! Postet av anonym: 7b78290eb5c27dc9a57855eb57e0ab62 1 Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg tror jeg har en slags hemmelig beundrer som tror jeg vet hvem hun er. Hun ringte meg med skjult nummer i går kveld, og hun hørtes ut som ei veninne av meg, så jeg trodde det var henne. Hun beskrev utseendet mitt ganske entusiastisk og positivt, det var tydelig at hun likte meg. Hun sa jeg måtte bli med henne ut på byen. På dette stadiet må det ha skjedd en sær misforståelse, for jeg spurte om det var *navn på denne venninnen av meg* jeg pratet med, og hun sa ja det var riktig. Jeg ringte da denne veninna mi litt senere for å spørre hvor vi skulle møtes, men hun ante ikke hva jeg pratet om. Det var altså noen andre som ringte meg, men jeg aner ikke hvem! Hovedproblemet er at hun ringte med skjult nummer, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har ingen måte å kontakte henne på, og jeg vet ikke hvem det er. Hva gjør jeg :!: Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Ringer telefonselskapet ditt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Venter på at hun skal ringe tilbake. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Begynner å bli skikkelig frustrert. Dette halvåret har vært intet annet enn rævva. Hva i alle dager er det som skjer, er en tanke som svever rundt i hodet mitt nå for tiden. Vel, jeg har vært skikkelig uheldig på hjerter-deg-fronten dette året. Virkelig, skikkelig, ufattelig uheldig. Long sad story short; mer eller mindre falt for fire jenter. Dette tærer skikkelig på meg. Nr 1 lekte tydeligvis med meg, nr 2 måtte reise, nr 3 klarte ikke å gi slipp på førsteinntrykket hun hadde av meg som player (har nok meg selv å takke der) og nr 4 hadde timingproblemer (jeg søker jobb nå etter master, åpen for mange byer. Å være vekke fire-fem måneder neste vår hjelper heller ikke akkurat...). Herregud, å åpne seg fire ganger og få støvvelen i tryne like mange ganger er helt jævlig. Så nå sitter jeg her. Og tenker. Mye. Spesielt tanken om det er noe som er galt med meg. Litt over halvåret og så mye uflaks. Det skal jo ikke være mulig. Jeg har aldri hatt noe problem med å bli kjent med folk - det er ikke der det ligger. Jeg har aldri hatt noe problem med å be med jenter ut - det er heller ikke der det ligger. Jeg orker bare ikke dette lenger. Jeg er dritlei av å jage, å lete, å by med ut. Akkurat nå føles det virkelig ikke som det er verdt det. Det føles faktisk som jeg har kastet bort MYE tid. Og det har jeg i grunn. Mye tid. For det er vel kun snakk om 1 måned - max - over syv forbanna måneder at jeg ikke har vært på dateren med ei. Helvete. Dra til helvete. Postet av anonym: 6d6f821ab0a02dfc4b35602928069e84 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Skkert litt fyllesnakk, men hvorfor går alle utifra at jeg er homo? Denne gangen var det en dude, så who cares, men det er ikke hver gang dessverre Noen måte å bruke det til min fordel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Skkert litt fyllesnakk, men hvorfor går alle utifra at jeg er homo? Bytt stil. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg har stil, det er det som er greia Og jeg hater å¨se dritt ut Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg har stil, det er det som er greia Og jeg hater å¨se dritt ut Vel, du har din stil. Ser du lurker rundt på MoV, så regner med du kler deg slik. Jeg kan godt skjønne at enkelte kan se på det som litt "homo". Om det bare er gutter som tror du er homo, så er jo bare det en fordel. Da blir det bare morsommere å vise at de tar feil. Om jenter tror du er homo, så er det nok noe med oppførselen din. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Om jenter tror du er homo, så er det nok noe med oppførselen din. Phoque, jaja, har bare skjedd et par ganger og passet på å irettesette dem uten å virke som en homofob Så all good, men skulle nå ønske at de så på meg litt andedrledes allikevel. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Uff. Liker ikke hvor dette fører... Føler at jeg kjemper en tapt kamp siden jeg allerede har vært gjennom dette før med ett veldig dårlig utfall. Føles virkelig grusomt å ikke vite hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hvordan unngå den berømte vennefellen ? Den slo imot meg i går Postet av anonym: d86517c97021d6b4025818d4a662a33c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå