Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å si at "jeg liker deg kun som venn" er det samme som å si "jeg synes ikke du er seksuelt tiltrekkende"

Det må jeg nesten si meg uenig i.

Å være seksuelt tiltrukket av noen, er ikke ensbetydende med at man mener vedkommende er kjærestemateriale. Jenter er jo, som kjent, ofte følelsesmennesker, og noen ganger er vel bare ikke de rette følelsene til stede.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

snip

Hei, K3!

Jeg prøver selvsagt. Rolig og behersket. Men det gikk ikke tidligere, så det er tydelig at jeg ikke har for høye forhåpninger. Og nå har kontakten brutt litt de siste dagene, og det føles ikke godt.

Blir relativt demotivert når det alltid er jeg som starter samtalene... Jeg tar alltid det som ett tegn om at det ikke er noen interesse for prat fra den andre enden.

Endret av Munty
Lenke til kommentar

Jeg har en kompis som jeg har kjent i 3-4 år, vi har dratt på konsert sammen før og er på hverandres fester, men ellers prater vi kun med hverandre nå og da, og da ofte på facebook eller per sms.

Greia er at eksen hans ble med meg hjem etter at vi møttes på byen. Vi sov i samme seng, og det eneste vi gjorde var å kline. De slo opp for typ 3 uker siden og jeg har kjent henne halvveis gjennom han tidligere + at bestevennen min studerer med henne. Jeg hadde aldri tenkt tanken før vi på impuls dro hjem til meg på lørdag. Dagen etter ble vi enige om at vi ikke skulle finne på noe med det første fordi hun trengte tid til å finne seg selv igjen og komme seg etter bruddet.

Spørsmålet er, skal jeg fortelle det til kompisen min? Eller bare la det være?

Kommer an på. Hvis han slo opp med henne synes jeg du kan nevne det forsiktig. Denne dama er restematen hans. Ingenting galt i å snappe henne til seg.

Slo hun derimot opp med ham, og etterlot ham knust så begraver du dette langt under senga.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Nei.

Nei til mitt innlegg? Evt hva, hvordan, hvorfor?

Nei til ditt innlegg, ja. Jeg har aldri sett på et forhold på den måten du fremstiller det, så det blir som sagt et nei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Det er ikke det jeg sier. Fra du møter jenta og 2 uker framover tid, så pleier det som regel ikke å være et forhold.

Kom til å tenke på noe faren min sa til meg i ferien. Det var noe med at hvis jeg får meg kjæreste så må jeg ikke la henne få kontrollen i de to første ukene eller noe sånt. Da vil hun ikke se på meg som en utfrodning og vil dumpe meg etterhvert eller noe sånt. Husker ikke helt hva han sa, men det var noe i den dure: ikke la henne få viljen hele tia i starten.

Stemmer dette?

I dag har jeg vært snill kone og kom hjem med deilige hamburgere, chips og godteri til min kjære. Og melk selvsagt. Og nå sitter han helt i lykkeland med L.A.Noire. :blush:

Så flink du er! Om jeg husker riktig giftet du deg ganske nylig. Var det velykket?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...