Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk!

Så, historien er jo slik at jeg møtte denne fantastiske jenta i sommerferien 2010. Jeg har virkelig aldri vært så forelsket i en person noen gang, og det skal gjøres godt å overgå det. Skal ikke gå helt inn i detalj om hva som skjedde i fjor, men det endte tilslutt med at jeg bare måtte fortelle henne hva jeg følte. Jeg måtte bite i det sure eplet. Svaret fra henne var ikke det jeg håpet på, og verden var grusom. Ikke lenge etter ble hun sammen med en annen kar, og noen uker var neppe nok for meg å ta avstand fra henne. Det var åpenbart kjipt å se denne karen kapre en slik fantastisk jente, men jeg mannet meg opp og tok avstand fra det.

Det året gikk sakte. Hun har til den dag i dag ikke sluppet taket fra meg, men det letnet gjennom året, og med tanke på at det er litt avstand mellom oss var det ingen sjanse for å støte borti henne. Vi holdt som smått kontakt gjennom hele det året, og jeg tror det var greit nok at vi ikke snakket mye. Å ønske noe uoppnåelig er ikke gøy, spesielt i forelskelse.

Så kom dagen for kanskje 2 uker siden. Vi hadde som smått begynt å holde litt mer kontakt over nettet, og den dagen fortalte hun meg at hun hadde blitt dumpet av kjæresten. Jeg var den første hun henvendte seg til og det, tja, overrasket meg kanskje litt. Jeg føler at jeg har hjulpet henne godt i en dårlig periode, og det har hun sagt selv. Det gir meg selvsagt en utrolig varm og god følelse i kroppen. Det er vel det beste jeg har følt i hele mitt liv. Jeg som aldri har hatt en kjæreste.

Denne hendelsen har da fått oss til å holde kontakten oftere. Vi snakker hver dag, flere ganger daglig, og det har ikke akkurat hjulpet. Dere har sikkert forstått hvor dette går, og da kommer altså punchlin'en. Jeg har greid å falle dypere for henne en noen gang. Og det føles helt grusomt. Selv om dette burde gjøre meg glad, med tanke på at jeg hjelper henne, så gjør det altså ikke det. Allerede etter første uke på skolen har jeg mistet motivasjonen helt, og tenker utrolig negativt. Selv om jeg er en veldig optimistisk person som greier å se det lyse i (nesten) alle situasjoner, så har dette fått meg ned på knærne.

Utrolig kjedelig at jeg som bare hjelper skal bli "straffet" på denne måten... Takk for at du leste. Det betyr faktisk veldig mye.

La oss håpe "anonym-knappen" fungerer, for dette kan være ganske røpende.

EDIT: Neisann, ser ikke ut til at anonymiteten er oppegående i kveld, men det går nok fint. Blir nok ikke drept.

Postet av anonym: c577e11fe332d49fd386ab03edbfd1d3

Endret av Munty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke, spurte bare her for å få et skikkelig svar, ikke bli slakta.

Buhu, og dette etter å ha fått ETT negatuvt svar som sa "dårlig gjort". Ikke rart det bare ble klinings, det var jo tydeligvis to kvinnfolk i senga. ;tease:

Fra spøk til alvor - Det hadde vært bedre om du faktisk var sikker på at du hadde følelser for henne, og hade hatt sex, enn du tar henne med hjem og roter halve natten basert på noe som synes å være en eren innskytelse.

Man tar ikke med eksen til en kompis hjem tre uker etter at det ble slutt fordi man plutselig tenker at "kanskje det hadde vært litt kjekt". Man bør i hvert fall ikke. SÅ jeg vil ikke sagt det, men da må du i hvert fall regne med at han blir pissed om han finner de ut på egen hånd.

Lenke til kommentar

Altså, trolig blir han nok betydelig sintere hvis han får høre det av noen. Kanskje det beste faktisk er å bite i det sure eplet? Si til han at du angrer på at du gjorde det, og at det ikke kommer til å utvikle seg noe mellom deg og eksen (hvis dette stemmer da, selvsagt). Dette kommer jo selvfølgelig ann på hvor close du er med denne kompisen din, om han er forståelsesfull, og om du tar sjansen på å muligens miste han som venn.

Lenke til kommentar

Kompisen min digget Grandiosa, og de var praktisk talt kjærester.

En dag fikk han en dårlig Grandiosa, og mistet lysten. Kjøpte ingen pizza på en stund.

Etter en stund oppdaget han Big One, og spiser nå det.

Her om dagen var jeg på fylla, og hadde en Grandiosa i fryseren. Spiste litt, men ikke hele.

Siden kompisen min ikke lenger spiser Grandiosa, og jeg smakte litt, er vi kanskje ikke venner lenger. Bro's before pizza.

Lenke til kommentar

Heisann godtfolk!

Så, historien er jo slik at jeg møtte denne fantastiske jenta i sommerferien 2010. Jeg har virkelig aldri vært så forelsket i en person noen gang, og det skal gjøres godt å overgå det. Skal ikke gå helt inn i detalj om hva som skjedde i fjor, men det endte tilslutt med at jeg bare måtte fortelle henne hva jeg følte. Jeg måtte bite i det sure eplet. Svaret fra henne var ikke det jeg håpet på, og verden var grusom. Ikke lenge etter ble hun sammen med en annen kar, og noen uker var neppe nok for meg å ta avstand fra henne. Det var åpenbart kjipt å se denne karen kapre en slik fantastisk jente, men jeg mannet meg opp og tok avstand fra det.

Det året gikk sakte. Hun har til den dag i dag ikke sluppet taket fra meg, men det letnet gjennom året, og med tanke på at det er litt avstand mellom oss var det ingen sjanse for å støte borti henne. Vi holdt som smått kontakt gjennom hele det året, og jeg tror det var greit nok at vi ikke snakket mye. Å ønske noe uoppnåelig er ikke gøy, spesielt i forelskelse.

Så kom dagen for kanskje 2 uker siden. Vi hadde som smått begynt å holde litt mer kontakt over nettet, og den dagen fortalte hun meg at hun hadde blitt dumpet av kjæresten. Jeg var den første hun henvendte seg til og det, tja, overrasket meg kanskje litt. Jeg føler at jeg har hjulpet henne godt i en dårlig periode, og det har hun sagt selv. Det gir meg selvsagt en utrolig varm og god følelse i kroppen. Det er vel det beste jeg har følt i hele mitt liv. Jeg som aldri har hatt en kjæreste.

Denne hendelsen har da fått oss til å holde kontakten oftere. Vi snakker hver dag, flere ganger daglig, og det har ikke akkurat hjulpet. Dere har sikkert forstått hvor dette går, og da kommer altså punchlin'en. Jeg har greid å falle dypere for henne en noen gang. Og det føles helt grusomt. Selv om dette burde gjøre meg glad, med tanke på at jeg hjelper henne, så gjør det altså ikke det. Allerede etter første uke på skolen har jeg mistet motivasjonen helt, og tenker utrolig negativt. Selv om jeg er en veldig optimistisk person som greier å se det lyse i (nesten) alle situasjoner, så har dette fått meg ned på knærne.

Utrolig kjedelig at jeg som bare hjelper skal bli "straffet" på denne måten... Takk for at du leste. Det betyr faktisk veldig mye.

La oss håpe "anonym-knappen" fungerer, for dette kan være ganske røpende.

EDIT: Neisann, ser ikke ut til at anonymiteten er oppegående i kveld, men det går nok fint. Blir nok ikke drept.

Postet av anonym: c577e11fe332d49fd386ab03edbfd1d3

Neimen, Munty, har du fortsatt ikke glemt meg altså :love:

Neida, til saken. Synes du skal prøve denne gangen, men ta det rolig så hun ikke blir skremt. La henne få følelser for deg før du gjør noe drastisk, og kanskje møte henne igjen? Så vidt jeg vet bor hun vel ganske langt unna, men det går vel alltids å dra dit for en helg (sånn som Anna gjorde :p )

You go, gurl!

Go gurl you!

Gurl you go!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Do eet, record and youtube!

Men, jeg vil ikke si meg fullstendig enig det.

Måten denne jenta oppfører seg på i nærheten og alene sammen med meg tilsier noe helt annet.

I tillegg til sjalusien om det kommer andre jenter inn i bildet.

Men jeg kom ikke inn her igjen for å diskutere dette. : p Så jeg lar det være med denne siste posten. : )

Edit: en liten siste ting. Husk på at folk har forskjellige oppfatninger på denne saken. ^^

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar

Vel, jenter er jo, som kjent, ganske merkelige dyr. Så selv om hun ikke liker at du har noen andre, betyr ikke det at hun vil ha deg selv. Kan godt hende hun bare vil ha deg på gress.

Det er ikke akkurat et ukjent fenomen.

edit: Jada, nå er jeg fryktelig negativ. Jeg vet ikke sikkert hva denne jenta føler eller ikke føler for deg, og jeg sier ikke at det aldri finnes unntak. Men om hun har sagt til deg at hun ikke vil involvere seg i noe med deg av frykt for å ødelegge vennskapet, setter jeg en 100-lapp på at hun ikke egentlig er interessert. :)

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...