Bonna86 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Mannen min har gitt meg et dagsopphold på spa. 1 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Til alle dere heldige par der ute - 101 romantiske idèer. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Joja, jeg tror jeg står over en god del av alternativene der inne, gitt. "90. Putt heliumballonger i bagasjerommet på bilen og legg ut på tur. Be så partneren din om å hente jakken din i bagasjerommet.. " Yeeeey! Forsøpling is so haaaaawt. /sarkasme Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Okey, hvis en jente har likt deg og du likte henne. men grunnet ferie så fikk man ikke møtt hverandre i den perioden, så gikk det over til at jenta bare så på deg som en bestevenn. er det mulig og komme seg ut av vennesona da? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Vennesona er en myte. 4 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Altså en kompis av meg hadde en teori at hvis en jente har likt deg, så vil det alltid være ett sted i kroppen hennes som fortsatt liker deg og at du da bare må vekke følesen til live igjen Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 "90. Putt heliumballonger i bagasjerommet på bilen og legg ut på tur. Be så partneren din om å hente jakken din i bagasjerommet.. " Yeeeey! Forsøpling is so haaaaawt. /sarkasme Uansett hva vi gjør blir det feil. Bare å gi opp, gutter! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Altså en kompis av meg hadde en teori at hvis en jente har likt deg, så vil det alltid være ett sted i kroppen hennes som fortsatt liker deg og at du da bare må vekke følesen til live igjen Godt mulig det stemmer, etter noe som nettopp skjedde her hjemme. Hadde besøk av en jente jeg drev med for nesten ett år siden. Har dog snakket ekstremt lite med henne de siste tre månedene, og ikke så veldig mye før det. Det ble ihvertfall til at vi lå i senga mi og koste i en times tid før hun måtte dra. Ho hadde bra med følelser for meg for et år siden, men div. ting gikk til helsikke den gangen. Tingen nå er at ho har type da... Hadde aldri havna i senga mi om det ikke var for hennes initiativ. Ho var også temmelig flørtende før vi endte der også. Veit ikke akkurat hva jeg tenker om det jeg... Typen hennes bor en godt stykke herfra da. Men fortsatt -KM Postet av anonym: a3613cc13c48c4c9855b3e4ce3c0ff81 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Mannen min har gitt meg et dagsopphold på spa. Ååååhh, heldig du er Måtte jeg finne en sånn man, eller en sånn man finne meg snart Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Kan dere si noen grunner til at man ofte slår opp? Da tenker jeg ikke på åpenbare som at den ene har vært utro eller noe sånt. Hvorfor slår man opp? Mister følelser for hverandre? Velger forskjellige retninger i livet? Postet av anonym: e5c6943261bce531e2e9ab20fa7c100b Lenke til kommentar
frds Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Kan vel være veldig individuelt igrunn. Men mister følelser, små ting som kan gjøres feil over lengre tid som kanskje kan prege følelsene til den ene eller begge. Flytting til andre byer kan også spille inn, avstandsforhold er ikke det letteste på jord. Hvertfall noe jeg kommer på. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Kan jo også være at man etterhvert finner ut at man kanskje ikke er en like god match som man først trodde. Kanskje man rett og slett blir for ulike. Kanskje man krangler for mye. Finnes vel nesten like mange grunner til å gjøre det slutt som det finnes grunner til å bli kjærester. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Det kan være så mange grunner til at en mister følelsene for partneren sin. Rusproblemer, vold, sjalusi, etc. Noen ganger finner man ut at man rett og slett ikke passer sammen. Noen ganger tror man at man har følelser for en person, men så viser det seg å kun ha vært forelskelse, og ingenting annet. Den siste grunnen kan lede til utroskap. Og om jeg må få lov å legge til: Ingen er perfekt. Derfor er heller ingen forhold perfekt. Det er både noe negativt og noe positivt med alle forhold. Trumfer det positive det negative, er forholdet godt. Men er det omvendt, er det ikke et godt forhold. Og det er hovedsaklig grunnen til at folk slår opp; mer negativt enn positivt i forholdet. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Kan dere si noen grunner til at man ofte slår opp? Da tenker jeg ikke på åpenbare som at den ene har vært utro eller noe sånt. Hvorfor slår man opp? Mister følelser for hverandre? Velger forskjellige retninger i livet? Postet av anonym: e5c6943261bce531e2e9ab20fa7c100b Det finnes da veldig mange grunner til dette. F.eks at man rett og slett ikke er glade i hverandre lengre, at det negative i forholdet preger en mer enn det positive osv. Alt du nevner her kan være grunner, folk er veldig forskjellige. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Jeg har en kompis som jeg har kjent i 3-4 år, vi har dratt på konsert sammen før og er på hverandres fester, men ellers prater vi kun med hverandre nå og da, og da ofte på facebook eller per sms. Greia er at eksen hans ble med meg hjem etter at vi møttes på byen. Vi sov i samme seng, og det eneste vi gjorde var å kline. De slo opp for typ 3 uker siden og jeg har kjent henne halvveis gjennom han tidligere + at bestevennen min studerer med henne. Jeg hadde aldri tenkt tanken før vi på impuls dro hjem til meg på lørdag. Dagen etter ble vi enige om at vi ikke skulle finne på noe med det første fordi hun trengte tid til å finne seg selv igjen og komme seg etter bruddet. Spørsmålet er, skal jeg fortelle det til kompisen min? Eller bare la det være? Endret 29. august 2011 av Kanye West Lenke til kommentar
Nie Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Dårlig venn Lite konstruktivt. For å svare på spørsmålet, hverken eller. Jeg ville ikke løpt til kompisen og fortalt hvem jeg hooket opp med i helga, med mindre det var noe jeg vanligvis pratet med ham om. Jeg ville heller ikke skjult det. For det første er det dårlig gjort, og for det andre tjener det ingen hensikt i det lange løp. Dere klinte, og så sa hun "drøy an" fordi hun ikke er klar for noe slikt. Er det egentlig noe å fortelle? Endret 29. august 2011 av Nie 1 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Vet ikke, spurte bare her for å få et skikkelig svar, ikke bli slakta. Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Vet ikke, spurte bare her for å få et skikkelig svar, ikke bli slakta. Jeg er en av dem som ikke synes noe om at venner av meg blir med/har med eksen min hjem(har pr.idag ikke skjedd enda). Men samtidig så forstår jeg at det ikke alltid er så lett, ting kan skje. Men jeg ville vært forsiktig i forhold til kammeraten din i og med at bruddet er så ferskt som det er(hvis det var meg, hadde du mistet en venn for å si det sånn, ikke noe vondt ment). Jeg anbefaler ikke direkte å si det sånn uten videre, men det værste du kan gjøre er å skjule det også skal han finne det ut fra andre... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Herregud da, mennesker. Han gjorde jo ikke annet enn å kline med dama. Jeg holder forøvring med Nie. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Kanskje litt tidlig ute om det skulle blitt noe mer, men for all det, kjør på om du kan. Kompisen har kastet inn håndkleet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå