frds Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Savner jenta mi, hun bor nå i en annen by. Eneste jeg tenker på nå omdagene, det suger at vi ikke kan være med hverandre så ofte Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 hmm. Dumpe dama jeg driver med ; Fade ut, eller bare si det til henne? Du kan jo ta strategien broen min kom på. Lær av russerne. Bruk den brente jords taktikk. Knus henne så fullstendig at ingen noen gang kan komme til å nyte henne igjen. Postet av anonym: 6f5eb0aba4583ebe341606cdf81910f3 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Savner jenta mi, hun bor nå i en annen by. Eneste jeg tenker på nå omdagene, det suger at vi ikke kan være med hverandre så ofte Den er kjip :/ Vet akkurat hvordan det er. Hvor langt unna hverandre bor dere? Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) slettet Endret 15. september 2011 av slettet II 2 Lenke til kommentar
frds Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Savner jenta mi, hun bor nå i en annen by. Eneste jeg tenker på nå omdagene, det suger at vi ikke kan være med hverandre så ofte Den er kjip :/ Vet akkurat hvordan det er. Hvor langt unna hverandre bor dere? Omlag 3 timer, er ikke lengste turen, men med skole og jobb så blir det ofte litt vanskelig Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Snakka litt med henne idag, var ikke så vanskelig som jeg først trodde. Tok også poenget da jeg så at hun så på meg, mens jeg stod med en annen gjeng. Gikk da bort, og vi small talket litt sammen. Så også da jeg gikk bort at hun sendte meg noen lange blikk, og så bort fort da jeg så på henne igjen Nice vedder på at hun ble kjempe glad når du kom bort og snakket til hun Keep it going! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 men når hun ser på deg. ALDRI snu deg vekk, fortsett å se på hu! 3 Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Vurdere å legge hun til fjesboken for å snakke med hun. Men kansje litt kleint når jeg egentlig ikke har snakket med hun etter hendelsen. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Du kan jo så og si legge til hvem som helst på fb, nesten alle godtar hvis du har mutual friends. null stress Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Gutten jeg begynte å falle litt for tar ikke kontakt. Han er bare ikke interessert (nok). Jeg trenger en klem. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Gutten jeg begynte å falle litt for tar ikke kontakt. Han er bare ikke interessert (nok). Jeg trenger en klem. Hei 3 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Quakecry: åå, tusen takk hehe.. Skulle bare ønske han tok kontakt, æsj, jaja. Om det bare var for å si at han ikke likte meg. Det å ikke vite er kjipe greier. (Selv om jeg innerst inne vet.)Så hør her nå gutter (og jenter): Er dere ikke interessert er det beste å si det som det er, ikke bare kutt kontakten. Så må jeg håpe på at jeg har bedre lykke neste gang, når enn det måtte bli. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hvor gammel er du, lykketroll? Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) slettet Endret 15. september 2011 av slettet II Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hvor gammel er du, lykketroll? Jeg er 21. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hvor stor sjanse er det for at et forhold avsluttes etterhvert i tenåringsfasen og når man er ung voksen? Burde man tenke over at det en gang kommer til å ta slutt? Og elske partneren som om det er den siste dagen i forholdet? Vet at dette er veldig individuelt, men hvordan reagerer man når det er over? Alt føles bare så fantastisk akkurat nå, og klarer ikke tanken på at det kanskje en dag vil ta slutt, hvis jeg skal tro på det andre sier, både her på forumet og de jeg kjenner. Postet av anonym: e5c6943261bce531e2e9ab20fa7c100b Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Statistisk sett, ja, det vil ta slutt. Men det er ikke noe du trenger å tenke så veldig på midt i den fantastiske fasen. Ikke ta livslange avgjørelser midt i det fantastiske, vent til hverdagen. Men utenom det, nyt det. En dag skal du dø, det betyr ikke at du må gå og tenke og planlegge det allerede. Kort sagt, ikke tenk på det om det er fælt, nyt tiden slik den er nå. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Aner du hvor mange som ble sammen når de var rundt 14-16, og fortsatt er sammen femti år seinere? Kanskje det er best å ikke tenke så mye på det? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Til alle dere heldige par der ute - 101 romantiske idèer. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Lenge siden jeg har vært forelsket nå. Har foruten masse vakre og interessante jenter i mitt liv. Når jeg tenker over det... faen så deilig det er når ikke kaldt vann renner nedover ryggen hver gang du skal snakke med en herlig jente. Fått baller av stål, heh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå