Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min erfaring er at sånne ting er best å ta gradvis. Da venner foreldrene seg til det og det blir ikke et sånt kjempesjokk når ungen først sover over oss kjæresten. Problemet er at mange ikke har tålmodigheten til det og ender med å krangle med foreldrene i stedet. Tåpelig, når det funker så bra å bruke litt mer tid, og du får foreldrene sin "godkjennelse".

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Jeg vil gjerne bytte! xD

Jeg hater å ikke være forelsket! Har en hardwired funksjon i hjernen som sier at jeg alltid må være på jakt etter noen, og når jeg ikke er forelsket, skifter jeg hver dag, sinnsykt irriterende!

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Argh, litt absurd situasjon egentlig:

 

I sommer ble jeg kjent med ei jente (jeje). Vi ble fort kjent og alt det der vissvasset, uansett, for min del irriterte jeg meg over at jeg tilsynelatende gikk i vennefella hennes. Dette irriterte jeg meg over helt til nylig når jeg oppdaget at hun var forelsket i meg, men da ønsket jeg meg bare henne som venn igjen.

 

Huff, dette suger. Blir bare kluss uansett hvor mye jeg vrir og vender på det... :/

Lenke til kommentar

Er ei jente på skolen jeg liker rimelig godt, men det er bare det at jeg ikke kjenner hu noe sånn veldig særlig, og sliter litt med å finne ut hvordan jeg skal bli kjent med henne.. Men det har seg sånn at jeg veit hvor hu jobber da. Er fint å kjøpe julegaver i denne sjappa, så jeg lurte på om jeg skulle stikke og gjøre det, og prøve å komme i snakk med henne på den måten. Er det lurt? Eller noen andre forslag?

Lenke til kommentar
Er ei jente på skolen jeg liker rimelig godt, men det er bare det at jeg ikke kjenner hu noe sånn veldig særlig, og sliter litt med å finne ut hvordan jeg skal bli kjent med henne.. Men det har seg sånn at jeg veit hvor hu jobber da. Er fint å kjøpe julegaver i denne sjappa, så jeg lurte på om jeg skulle stikke og gjøre det, og prøve å komme i snakk med henne på den måten. Er det lurt? Eller noen andre forslag?

 

Send henne noen meldinger, forsøk å prate litt med henne i noen friminutt, ring? Jeg har opplevd bare positivt til nå med å ta litt initativ. Jentene liker stort sett det. Jeg har hatt en lei tendens til å kjøre hodet mitt på sånne ting, men har funnet ut at det enkle er ofte det beste. Gå rett på og ta kontakt der det er mest naturlig (smo på skolen der dere tilbinger mest tid sammen.)

Lenke til kommentar

Om han ikke kjenner jenta er det kanskje litt freaky å ringe henne helt uten videre, men eneste måten du kan bli kjent med henne på er jo å ta kontakt. Å handle julegaver hvor hun jobber er sikkert bra det. Du kommer sikkert ikke til å bli så veldig godt kjent med henne, men da kan det ihvertfall bli normalt å hilse på henne ved andre anledninger.

Endret av Skilpadde
Lenke til kommentar
Om hun ikke kjenner jenta er det kanskje litt freaky å ringe henne helt uten videre

 

i sommer gjorde jeg det en gang. fant nummeret henne på telefonkataligen og ringte. hun hadde ikke anelse om hvem jeg var. hun stod hjemme og laget middag så hun fikk seg en liten overraskelse for å si det mildt. jeg fikk forsåvidt positiv tilbakemelding på at jeg ringte siden hun sa ting som "det er tøft gjort at du tør det" og lignende. slik jeg ser det er det verste som kan skje at hun slenger på røret eller at du får et nei men da har du ikkelaff vist din interesse.

Lenke til kommentar

Nedtur det, men hey! Når man er på bånn og slikker bakken, er det jo bare en vei, å den går opp!

 

Snart kommer Puwsen min, satser på pizza og kos , orker faktisk ikke prøve meg på noe snusk idag, bare ligge og kose, men men , får se, blir fort en annen mening og naturen slår til når man begynner å bli kåt ^^

 

Forøvrig begynner jeg å bli rimlig lei av "avtaler" med venner osv å møtes. Faen, jeg vil ha frihet.

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gjest_*
Om han ikke kjenner jenta er det kanskje litt freaky å ringe henne helt uten videre, men eneste måten du kan bli kjent med henne på er jo å ta kontakt. Å handle julegaver hvor hun jobber er sikkert bra det. Du kommer sikkert ikke til å bli så veldig godt kjent med henne, men da kan det ihvertfall bli normalt å hilse på henne ved andre anledninger.

Akkurat det jeg tenker selv også.. Bare jeg får kontakt så burde det ikke være så veldig store problemer med å gå videre, men det var bare det å få kontakt da, så tenkte kanskje at jobben hennes var smart.. Har jo alltids facebook eller nettby eller noe sånt da, men føler det blir så feil.

Lenke til kommentar

Får litt sånn, mer eller mindre stalkerfeel over en person som tar kontakt via telefon/msn elns når dere har hatt muligheten til å omgåes så lenge.

 

Prøv å få til litt samtaler og "hjelp" til julegavekjøp hvis det er en riktig type butikk. Kom i kontakt i RL først ihvertfall. Da blir det plutselig ikke fullt så rart å ta kontakt senere. Bare sånn at hu vet du lever ihvertfall ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...