Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke hele tiden lurt å invitere med andre. De kan virke som cockblocks, og du må nærmest gi venninna like mye, eller mer oppmerksomhet, enn hu du egentlig vil være med. Men dere kjenner hverandre "godt", så skal nok gå bra å ha hu på tomannshånd :)

skjønner det, men altså når vi egentlig skulle møte alene, så kunne hun seinere men sa ikke ifra og hun ringte og slikt som jeg fortalte :p men ja, skal si ifra hvis det skjer noe mer..

Lenke til kommentar

Det er sant, kanskje det bare er jeg som har overnanalysert det hele.. Er bare redd for å trå feil :blush: Så det blir ikke "kleint" å stikke bort til henne, uansett om hun er i gangen eller sitter i klasserommet(det er det selvfølgelig ikke noen fasit på)? Blir det ikke sånn rart, hvis jeg bare snakker med henne og ikke noen andre, men igjen så burde jeg kanskje gjøre det hvis hun er med noen andre.. Er det lurt av meg å ta med en fyr som jeg akkurat har blitt kompis med? Han er både veldig sosial og morsom, samt høy selvtillit. Finner det lurt, siden da kommer ikke jeg helt alene, og han kan komme opp med samtale emner ogsåvidere hvis jeg får jernteppe. Samtidig så viser det at jeg har flere venner, som ikke bare går i samme klasse som meg og linje(han går på en annen linje). Og jeg vil på en måte føle meg presset til å snakke med henne, hvis jeg sier at jeg er interessert i henne.

Ser at jeg skriver veldig rotete og uforståelig, men håper du skjønner hva jeg mener.

Evt. så vil hun like vennen din bedre enn deg... Det er da modigere gjort å gå alene bort og snakke med henne.

Lenke til kommentar

Hey. Har nettopp (2 uker siden) flyttet til t.heim for å studere. Har merket meg noen damer jeg syntes er søt i klassen. ( vi er over 150 i klassen )I løpet av faddruken har jeg snakket med de damene. Ikveld så rotet jeg med ene damen jeg er interessert i på dansegulvet. Men plutselig så sa hun at hun måtte på toalettet og jEg fant hun aldri igjen. Imorgen kommer det til å bli kleint tenker jeg, men samtidig håper jeg det er muligheter for noe mer. Hva tror dere folkens? Har jeg sjangs på denne søte damen? Eller er løpet kjørt.

Lenke til kommentar

Hey. Har nettopp (2 uker siden) flyttet til t.heim for å studere. Har merket meg noen damer jeg syntes er søt i klassen. ( vi er over 150 i klassen )I løpet av faddruken har jeg snakket med de damene. Ikveld så rotet jeg med ene damen jeg er interessert i på dansegulvet. Men plutselig så sa hun at hun måtte på toalettet og jEg fant hun aldri igjen. Imorgen kommer det til å bli kleint tenker jeg, men samtidig håper jeg det er muligheter for noe mer. Hva tror dere folkens? Har jeg sjangs på denne søte damen? Eller er løpet kjørt.

Kan bare hende at noe dukket opp og at hun idet hun skulle gå, ikke fant deg for å si ha det ;-)

Jeg tror du skal ta sjansen jeg! Det verste som skjer er at hun sier nei og at du da må gå videre til neste søte jente. Lykke til!

Lenke til kommentar

Ja det er sant :( Kan jo prøve å være modig nok å snakke med henne alene selv, i første omgang hvert fall.

Hopp i det! Jeg opplevde flere ganger da jeg gikk på ny skole i fjor, at fremmede kom bort alene og snakket med meg. Jeg likte at de tok initiativ og viste at de var modige nok.

Ser du ho sitter alene i ganga og du kanskje ikke tør si hei med det første, så smil. Derfra går du til hei, så til en samtale. Da får du en myk overgang.

Går dere på samme linje så kan du jo starte med å snakke om noe slikt, feks.

Forhåpentligvis vil nok samtalen flyte fint! ;)Lykke til!

Lenke til kommentar

"beklager, jeg må på toalettet". Poff så er hun borte.

Hørtes kjent ut. Beklager.

det var jeg også tenkte, men jeg kommer jo til å se hun nesten hver dag, siden vi går i samme klasse. Så kommer jo garantert til å snakke med hun mer. hva sier dere?

lulpius takk for svar fra deg også, jeg tror jeg skal prøve meg litt på henne på edruen kansje?

Lenke til kommentar

jeg tenkte også dette da jeg leste det.

Grunnen til at jeg ikke tenker det er fordi det er som regel det totalt fremmede gjør på byen. Mens disse to skal jo møtes neste dag i klasserommet og slikt, litt rart å bruke denne teknikken da?

Lenke til kommentar

jeg tenkte også dette da jeg leste det.

Grunnen til at jeg ikke tenker det er fordi det er som regel det totalt fremmede gjør på byen. Mens disse to skal jo møtes neste dag i klasserommet og slikt, litt rart å bruke denne teknikken da?

Exactly my point. Møtte henne faktisk ikke på skolen idag. Men jeg tror nok jeg må prøve meg litt mer for å være sikker som du sier :) Er jo ikke noe problem egentlig. Hvis ikke kan vi sikkert bli venner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...