Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis dere hadde visst hvor kjipt det er å bli avvist på den måten (fade ut/glemme greia) hadde dere ikke gjort det.

Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4

Er det bedre å være usikker på forholdet vær eneste dag? La det synke sakte men sikkert, men fortsatt "late" som det er noe der? Jeg tror det er bedre å vite sannheten, istedenfor å måtte tenke: "Hva gjorde jeg galt?"

Jeg ville uansett sagt det som det er. Må gjøre det selv snart da...

Lenke til kommentar

Det er det jeg mener. Det er bedre å si rett ut at det ikke funker, enn å la det fade ut. Når man lar ting fade ut så kan man fort kjenne usikkerheten. Og den er ille! Jeg brukte en helt dag, låste meg helt inne, på å tenke ut hvordan jeg skulle formulere det. Jeg hadde møtt jenta èn gang, men hun likte meg tydligvis veldig godt, men det gjorde ikke det samme. Men jeg visste at jeg ikke skulle la det hele bare gå sin gang.

Lenke til kommentar

Oisann! Et sekund trodde jeg du ble konfrontert med "Vil bare ha deg som venn".

Har tenkt litt på en felle jeg tror mange faller i, spesielt gutter. Selv liker jeg å ha noen jeg kan snakke med til de fleste tider om alt mulig rart. Det kan være en gutt, eller jente. Er ikke så viktig. Men vi snakker om mye rart, til den jeg egentlig vil snakke med dukker opp. Tenk deg da en jente, som "naturlig" er mye mer pratsom og sosial, skaffer seg en slik pratsom guttevenn, hu kan prate med til alle tider.

Han vil jo da falle i en felle, hvor han tror hu er interresert. Han konfronterer henne med følelsene sine, og er forvirra som faen når han får et avslag tilbake.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ei søt jente tok kontakt med meg i dag etter forelesning, ganske søt jente også. Vi er i kollekvigruppe sammen, professoren oppfordrer også å "ta en kaffe sammen" (dette var også med 4 andre menn).

De aller fleste stakk etter 2 min, ho satt igjen, en annen fyr også.

Vi snakket sammen en god stund, viste seg at vi har samme musikk sans og helt identisk tv serie smak.

Dette, i tillegg til at ho er sympatisk som bare fan, huff,( ble litt små forelska ^^)

Etter vår lille møte, legger jeg ho på facebook, så viser det seg at

hun har en kjæreste -_-

Jeg sverger, dette må være minst tredje gangen dette skjer.

Jaja, får vel prøve igjen med noen andre jenter ;)

Forhåpentligvis er ikke ho eller noen andre medlem her :!: :dontgetit:

Lenke til kommentar

94 og 96 har nada og si i aldersforskjell. Er ganske normalt at 96-era og 95'ere er ilag med 94'ere.

Takker, men hvor jeg er fra er folk dømmende. selvom det egentlig ikke betyr noe da. men får se hva som skjer, snakket med hun i 4 timer igår. også sier hun, kan jeg ringe deg istede? også sier jeg ja, men så hadde foreldrene lagt seg så hun kunne ikke alikkvel. så sa hun, men vi kan ha på cam da og bare chatte :D også gjorde vi det, og kan jo egentlig bare si, 10-20 ganger tar hun seg til håret i minuttet, smiler nesten hele tiden. også virket det som hun prøvde og vise litt hud da hun lente seg fram også tok hun av seg ett plagg også stappet hun nesten den ene puppen sin inn i kameraet :p ikke tolk det feil da :tease: hahaha :p

Det der hørtes utrolig overanalyserende ut...

Lenke til kommentar

Det er det jeg mener. Det er bedre å si rett ut at det ikke funker, enn å la det fade ut. Når man lar ting fade ut så kan man fort kjenne usikkerheten. Og den er ille! Jeg brukte en helt dag, låste meg helt inne, på å tenke ut hvordan jeg skulle formulere det. Jeg hadde møtt jenta èn gang, men hun likte meg tydligvis veldig godt, men det gjorde ikke det samme. Men jeg visste at jeg ikke skulle la det hele bare gå sin gang.

EDIT: Sendte henne en melding om at vi burde ta en prat om forholdet vårt videre ol.

- Fikk til svar at vi ikke hadde noe å snakke om lenger. Punktum finale.

Jeg hadde ikke tatt tlf på Söndag,så hun var så redd visstnok. Såå..

Er det så ille, så er jeg glad jeg kom meg ut av det. Shit altså.

Endret av TanglewoodD
Lenke til kommentar

Ikke overanalyser. Kjør på.

Litt som har skjedd i det siste, begynte på ny skole og igår så ringte hun meg mitt i timen og ville at jeg skulle møte hun. men på forrige skolen jeg gikk på så var skolen hennes 2 min unna, men det viste jo ikke hun. men alikkvel så ville henne at jeg skulle komme å møte hun da. skal jeg heller foreslå for hun og møte etter skoletid og at hun da kan ta med en vennine, da jeg tror hun er litt redd for og møte meg alene :p

Lenke til kommentar

Ikke overanalyser. Kjør på.

Litt som har skjedd i det siste, begynte på ny skole og igår så ringte hun meg mitt i timen og ville at jeg skulle møte hun. men på forrige skolen jeg gikk på så var skolen hennes 2 min unna, men det viste jo ikke hun. men alikkvel så ville henne at jeg skulle komme å møte hun da. skal jeg heller foreslå for hun og møte etter skoletid og at hun da kan ta med en vennine, da jeg tror hun er litt redd for og møte meg alene :p

Hvis hun tør ringe deg og be om å møte deg, tror jeg ikke hun trenger en venninne - du har jo åpent mål når hun inviterer på den måten, hvis det var snakk om å møtes bare for å møtes.

Lenke til kommentar

snakket litt med hun igår, også sa jeg at vi kunne møtes etter skolen også kan du ta med noen venner hvis du vil da, siden du ringte her om dagen på skolen. så svarte hun bare: hehe...jaja, men hva gjorde du idag?

altså noen ganger så er hun skikkelig interresert i samtalen og andre ganger virker hun care, noen ganger kan det gå 20 min før hun svarer og jeg bryr meg ikke. men hvis jeg ikke svarer på 3 min så er det liksom: er du der? svara da!

Tror jeg har vært litt for snill mot henne i starten iforhold til at jeg er litt mer care nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...