Skjelvgråt Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 neinei, ikke vent på at hu skal ta iniativet. ta det selv!!! Kom på besøk til hu f.eks Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hmm... foreldra hennes er ganske nazi når det gjelder å møte noen dem ikke kjenner, men kan prøve og foreslå det da når det passer seg Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jjaja, bare ikke bli en veldig god venn og det. Fordi at det aldri ble noe av det også videre Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Veit, men altså har noen gode råd angående vennesona, altså veit jo såklart kroppskontakt, flørting evt noe annet og ha i bakhodet? Endret 21. august 2011 av R3pulsive Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 jeg var faktisk på en lita date her om dan var koselig og vi prater bra sammen og det virka ikke kleint på noen måte, men veit ikke om det ligger noe der. hyggelig var det ihvertfall, men nå starter jeg på skolen igjen og da stikker jeg til danmark så Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Spør om hun vil gå ut på date. Bruk ordet "date" og få henne til å forstå at det er en date. Om hun ikke er interessert kan hun si noe slikt som "Ja, men ikke som date, fordi blablabla". Slik vet du hvor du har henne. Uansett tror jeg ikke du vil skade forholdet deres, om det er vennskap eller romantisk. Du får enten en date, eller dere fortsetter der dere er nå. Her har du ingenting å tape Takker for fint tips, som jeg faktisk ikke tenkte over! Men som du sier angående det å skade forholdet vårt, jeg kjenner jo henne relativt lite. Har kun møtt henne F2F et par ganger, men som sagt kom vi jo godt overens på første "date". Noe spesielt du ville anbefalt som en fin 2. date? Postet av anonym: a89c9da33189cc01d21cbd7b58c10161 Lenke til kommentar
mw2_knifer1 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Har en følelse av at aldersforskjell betyr mer når man er ungdom enn voksen. Men det har vel kanskje noe med at vi vokser og modnes... Tar jeg feil her eller er noen enige? 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Selvfølgelig gjør det det. 2 år er mye mere av livet ditt når du er 14 enn når du er 30. Det er stor forskjell på en 14åring og en 16åring, lite forskjell på en 30åring og en 32åring. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 "Vil bare ha deg som en venn" Helsikke så lei jeg er den der nå 1 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 hmm. Dumpe dama jeg driver med ; Fade ut, eller bare si det til henne? Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 jeg går for å fade ut! because im a pussy. men er vel best å si det til henne Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 jeg går for å fade ut! because im a pussy. men er vel best å si det til henne Alle gutta jeg har prata med har sagt det samme. Går for det, men er vanskelig, for ho er jävlig betatt brått. Ringer meg typ 2 ganger på morran når jeg ikke tok tlf halv 2 på söndag.. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ikke gå for å fade ut. Grow some balls og bare si det som det er. Kjipt der og da, men best for begge to i lengden. Å fade ut når det er skikkelige følelser til stede fungerer sjeldent veldig bra. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Å si det rett ut er oftest det beste. Sett et punktum og bli ferdig med det. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 "Vil bare ha deg som en venn" Helsikke så lei jeg er den der nå Enda bedre når dama plutselig sier det Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hvor normalt er det at en 96-er er sammen med en 90? (gjelder ikke meg, men en venn..) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ikke særlig normalt, og for 90-modellen sin skyld håper jeg de klarer å holde seg til hun blir lovlig. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ikke så veldig normalt vil jeg tro Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 hmm. Dumpe dama jeg driver med ; Fade ut, eller bare si det til henne? Ikke gå for å fade ut. Grow some balls og bare si det som det er. Kjipt der og da, men best for begge to i lengden. Å fade ut når det er skikkelige følelser til stede fungerer sjeldent veldig bra. Hvis dere hadde visst hvor kjipt det er å bli avvist på den måten (fade ut/glemme greia) hadde dere ikke gjort det. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ikke særlig normalt, og for 90-modellen sin skyld håper jeg de klarer å holde seg til hun blir lovlig. Ikke så veldig normalt vil jeg tro Spørs vel hvordan man bor. Men uansett hvor ofte det skjer og har skjedd, er det litt creepy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå