Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Oki, dilemma.. Jeg og jente blir kjent, snakker mye sammen. planlegger og møtes, dagen før det sier hun at hun ikke kan. neste dag ser jeg hun på en fotball kamp som jeg var på, så jeg sender jeg melding og spør hva som skjer? hun svarer er og ser fotball kamp. dua? så sier jeg :fint vi skulle møtes da... Hun kommer hjem, snakker til meg og sier det var dårlig gjort, jeg forteller at jeg var der hun sier at jeg burde gått bort til henne. så forteller jeg henne hvorfor jeg ikk hadde giddi og at jeg hadde egentlig føleser for hun.

hun forteller da at hun bare ser på meg som en god venn hun er glad i. så sier jeg hva med alt det du sa til meg da? også nevnte jeg noe av hva hun sa, så sier hun at hun har rotet det skikkelig til ogslikt. så forteller hun at hun kanskje egentlig har hatt føleser for meg å. også sier hun at hun ikke vil miste meg og at hun skjønner hvis jeg hater hun. så spør hun om jeg kan tilgi hun og at hun har oppført seg som en drittunge sier hun selv.. så sier jeg at jeg tilgir hun hvis hun svarer ærlig på ett spørsmål. så spør jeg om det er muligheten for noe mer en venner? også sier hun, nei ikke med det først. hvertfall VI kan møtes også se hva som skjer, men sier nei nå så jeg ikke gir deg noen forhåpninger. også sier hun at hun ikke vil miste meg og masse andre ting.

litt seinere sender jeg hun en melding og forteller hun at jeg faktisk likte henne for personligheten hennes og at utseende var en bonus. å hvis det noen gang er noe så er jeg her for deg som en venn eller hva du vil.(hun er sånn jente som liker en person for personligheten og ikke utseende) også svarer hun med, at jeg er en kjempe bra fyr og det må jeg alltid vite.. og at hun aldri vil miste meg.. så sa jeg egentlig bare at jeg ville ha 1 uke på meg til og tenke på tingene som har skjedd ogslikt. også sier hun at jeg må snakke til hun med engang jeg føler for det.

så sitter her nå, og lurer på hva jeg skal gjøre. denne samtalen fant sted på onsdag og tenkte først jeg skulle drøye det 1 uke før jeg snakket til hun igjen. men sitter nå her og har skikkelig lyst til og snakke med hun, uansett om det er som venn eller ikke. så egentlig så lurer jeg på om jeg skal bare aldri snakke med hun og glemme hun, eller om jeg skal gi det en sjangse til... grunnen til at hun har vært litt usikker er at jeg er 94 og hun er 96 selvom det bare er 1 år og 3 måneder da imellom. og folk her i bygda pleier som regel og trekke konklusjoner utifra alder :( og egentlig så merker jeg lysten til og snakke til hun nå, vær gang hun er på ogslikt.

Takker for alle tips, og bare si rett ut hva dere tror for bryr meg egentlig ikke hvordan det her ender, selvom blir jo alltid mer glad hvis det blir noe :p

Endret av R3pulsive
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun sier hun ikke vil noe mer enn vennskap. Hvordan tror du at du greier det, med de følelsene du har for henne? Det er godt mulig at hun finner seg noen andre, hvordan vil du føle det da?

Det er viktig å tenke på deg selv her, om du kan takle det eller ikke. Hvis ikke er det overhodet ikke et tap, glem henne og møt andre som faktisk er interesserte :new_woot:

Lenke til kommentar

Takker for alle tips, og bare si rett ut hva dere tror for bryr meg egentlig ikke hvordan det her ender, selvom blir jo alltid mer glad hvis det blir noe :p

Starter med å si at det høres ut som dere oppfører dere som om dere var 13 år..

Også må jeg også spørre, hvorfor forventer du at hun skal få følelser for deg uten å engang ha møtt deg?

Det holder ikke å sitte og snakke med hverandre over PCen. Det tjener du absolutt ingenting på. Møt henne, eller dropp henne. Så enkelt er det.

Endret av Kammizez
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja altså er ganske komplisert, tydeligvis så begynte vi og få føleser for hverandre samtidig, men så var hun litt usikker så hun droppet litt kontakt, så jeg ble egentlig litt såret da hun plutselig sluttet med nattamelding ogslik.. også skulle vi egentlig møtes, men hun kunne ikke alikkvel, også så jeg hun på en fotballkamp den dagen vi skulle møtes, så snakket vi sammen den kvelden også fortalte vi hverandre alt.. men snakker med hun nå, og siden jeg har egentlig blitt litt såret engang så bryr jeg meg ikke så mye om hva som skjer videre ;)

Starter med å si at det høres ut som dere oppfører dere som om dere var 13 år..

Også må jeg også spørre, hvorfor forventer du at hun skal få følelser for deg uten å engang ha møtt deg?

Det holder ikke å sitte og snakke med hverandre over PCen. Det tjener du absolutt ingenting på. Møt henne, eller dropp henne. Så enkelt er det.

Altså er ikke så mye jeg får gjort da, hun var skikkelig keen på og møte meg istarten, så dabbet det av og når hun først hadde avtalt det så kunne hun ikke alikkvel. og tror ikke det hjelper og mase :p så hvis hun har lyst til og møtes så spør hun nok :p

Endret av R3pulsive
Lenke til kommentar

Hva anser egentlig jenter som "needy" hos gutter. Jeg prøver å få til et seriøst forhold til en jente jeg har falt ordentlig for, første gang jeg virkelig er forelsket, tenker på henne nesten hele tiden :love: Men det er alltid jeg som må starte samtaler over nett. Når samtalen først er igang blir det endel prat, men praten går utrolig mye glattere og vi har virkelig interessante samtaler F2F. Som sagt er det eneste som bekymrer meg at hun aldri tar intiativet til å starte samtalene våre over nett, og at jeg selvfølgelig ikke er alene om benet om henne, virker som det dessverre er et par andre karer som også liker henne :hrm:

Postet av anonym: a89c9da33189cc01d21cbd7b58c10161

Lenke til kommentar

Hva anser egentlig jenter som "needy" hos gutter. Jeg prøver å få til et seriøst forhold til en jente jeg har falt ordentlig for, første gang jeg virkelig er forelsket, tenker på henne nesten hele tiden :love: Men det er alltid jeg som må starte samtaler over nett. Når samtalen først er igang blir det endel prat, men praten går utrolig mye glattere og vi har virkelig interessante samtaler F2F. Som sagt er det eneste som bekymrer meg at hun aldri tar intiativet til å starte samtalene våre over nett, og at jeg selvfølgelig ikke er alene om benet om henne, virker som det dessverre er et par andre karer som også liker henne :hrm:

Be henne ut på lunsj/kaffe/date eller noe. Viktig at hun skjønner at du er romantisk interessert i henne, og ikke bare vennskapelig interessert. Ikke land i friend-zonen hennes :thumbup:

Når det gjelder "needy", så vet jeg ikke. Du kan prøve å ikke prate på noen dager, se om hun foretar seg noe. Kan være hun rett og slett er blitt vant til at du starter samtalene.

Lenke til kommentar

Har prøvd å ikke si noe på noen dager, og da ble det dessverre stilt :( Jeg håper på at det er det siste du foreslo! Har allerede vært på første daten med henne (hvis hun så på det som en date). En tur på kafé, osm jeg følte gikk veldig bra. Jeg så etter typiske tegn på interesse fra motpart, og disse var de jeg la merke til; Hun styra med håret, tok seg selv på halsen ofte, vi hadde øyekontakt lengre enn normalt, hun smilte og viste tenner (på en bra måte!) og vi ga hverandre klem når vi skilte lag. Hun sa også at hun hadde hatt det koselig.

Innbiller meg at det kunne vært noe å tatt noe hjemme hos en av oss?

En annen ting jeg erger meg litt over er at jeg absolutt ikke vet hvor jeg har henne! I det ene øyeblikket syns jeg hun virker interessert, og i det andre ikke!

Lenke til kommentar

Spør om hun vil gå ut på date. Bruk ordet "date" og få henne til å forstå at det er en date. Om hun ikke er interessert kan hun si noe slikt som "Ja, men ikke som date, fordi blablabla". Slik vet du hvor du har henne. Uansett tror jeg ikke du vil skade forholdet deres, om det er vennskap eller romantisk. Du får enten en date, eller dere fortsetter der dere er nå.

Her har du ingenting å tape :thumbup:

• Liker 1
Lenke til kommentar

94 og 96 har nada og si i aldersforskjell. Er ganske normalt at 96-era og 95'ere er ilag med 94'ere.

Takker, men hvor jeg er fra er folk dømmende. selvom det egentlig ikke betyr noe da. men får se hva som skjer, snakket med hun i 4 timer igår. også sier hun, kan jeg ringe deg istede? også sier jeg ja, men så hadde foreldrene lagt seg så hun kunne ikke alikkvel. så sa hun, men vi kan ha på cam da og bare chatte :D også gjorde vi det, og kan jo egentlig bare si, 10-20 ganger tar hun seg til håret i minuttet, smiler nesten hele tiden. også virket det som hun prøvde og vise litt hud da hun lente seg fram også tok hun av seg ett plagg også stappet hun nesten den ene puppen sin inn i kameraet :p ikke tolk det feil da :tease: hahaha :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...