Kammizez Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 GL! håper det samme som skjedde med meg, ikke skjer med deg for å si det sånn Jeg ble nyskjerrig, hva skjedde med deg? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Har fortsatt bare sett èt bilde av henne, men er rett og slett småforelska. Er nå blitt 70 lengre meldinger på 9 dager. Jeg føler det beveger seg nedentil når jeg leser meldingene hennes - selvom vi ikke snakker skittent til hverandre. Håper bare alt stemmer når vi etterhvert skal møtes. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 GL! håper det samme som skjedde med meg, ikke skjer med deg for å si det sånn Og hva skjedde? Virker kanskje som om det kan skje noe med meg og ei jente snart, masse små gode tegn synes jeg Fortell fortell. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Okei, lang historie men, will tell Kaller meg S, jenta V. hun er 96, jeg er 94, men kun 1 år og 3 måneder forskjell. aldri møtt hverandre. egentlig så kan det fortsatt skje mye ting. bor ca 20min unna hverandre. (ramser bare opp da jeg ikke gidder og si alt siden mye personlig greier blir kjent vi felles venn, snakker gjennomsnittlig 1-2 timer vær dag. ble kjent 1.juni. hun spør om nr mitt først, hun glemmer og lagre, jeg spør om hennes neste dag hun ber meg sende melding<3 også sender jeg den første nattamelding: Natta<3 Sov godt<3 hun svarer: Natta<3 du å<3 sender nattamelding til hverandre fra 9.juni til ca. 28. juni. snakker kjempe bra sammen, ringer flere ganger på tlf. vi forteller nesten alt til hverandre om familien og slikt. tuller og spøker mye med hverandre. hun hinter ved flere annledninger hvor f.eks hun sier at det er bra jeg er født seint på året grunnet da er det ikke så stor aldersforskjell. hun sier vi må møtes og masse slikt. så sendte jeg en nattamelding etter vi hadde snakket kjempe mye sammen endag hvor jeg skrev: Natta V Sov godt<3 Glad i deg<3 så svarte hun: Natta drøm søtt<3 glad i deg S<3 hun har også sagt jeg er verdens beste, kalt meg søten, vennen og sagt at hun er veldig glad i meg. så rundt den 28, juni snakket vi i 1 time på tlf da jeg var i spania, dyrt som faen men verdt det. vi hadde da ikke snakket på 2 dager så sendte jeg nattamelding hvor det sto: Natta Sov godt<3 Var koslig og snakke med deg ista også var det godt og høre stemmen din igjen<3 hun svarte ikke på den.. og heller ikke neste dag. så jeg skulle være care, hun sender en melding hvor hun sier at jeg må ringe hun. det driter jeg i. neste dag får jeg høre at moren hennes er på sykehuset, jeg får heftig skyldfølese for at jeg ikke ringte. vi snakket litt sammen også bare logget hun av. så drar hun på konf.leier vi har ikke snakket på 2 dager, og hun hadde vært skikkelig care så sender en melding og spør: du er det sant alt det du har sagt til meg? hun sier: at jeg er glad i deg ogsånt? ja.. men så har jeg ikke møtt deg enda men det må vi gjøre med engang du kommer hjem. så ber jeg hun sende nattamelding når hun er på leiren, noe hun ikke gjør. når hun kommer hjem så er hun på skype i 3 timer uten og si en dritt til meg. snakker med hun neste dag i 10 min mens vennina hennes er der, også når hun sier hade, så tar hun sånn kysse i hånda og blåse til meg. så går det 3-4 dager hun snakker ikke til meg selvom vi er på samtidig. ender opp med at jeg blir såret og sletter hun fra face. blir så venn med hun igjen og sender hun en melding. vi snakker ikke noe på 2 dager så spør jeg hvorfor vi aldri snakker sammen mere så sier hun at det har skjedd så mye i det siste og unnskyld og slikt. jeg spør hva som har skjedd, hun forteller at det har vært drama mellom hun og en fyr. jeg tenker. ja da holdt hun på med noen andre men så spør jeg hva som har skjedd og slikt og om de drev på, hun sier nei til det.. vi begynner og snakke ordentlig igjen og snakker i 2 timer seinere den kvelden. jeg sender nattamelding med <3 hun svarer uten. vi finner ut at vi skal møtes også spør jeg om vi kunne ta det idag? spørte på mandag hun sier ja, men igår (tirsdag) fikk jeg vite at hun ikke kunne alikkvel.. end of story.. er helt sinnsykt mye mere som masse tegn og slikt, men er sliten og det blir så sinnsykt langt. liksom 150 meldinger, 20-30 timer samtale, og sikkert 1-2 timers lesing på skype chatten så nå venter jeg egentlig bare på hva som skjer og slikt.. vi skulle også møte hverandre alene uten noen venniner ellernoe.. men det ble jo ikke noe av.. alle andre som jeg har snakket om det fikk inntrykk av at hun likte meg. men jeg hadde kanskje litt hastverk og nå er alt ødelagt livet er hardt og jeg hater det... Bare spør hvis dere lurer på noe mer Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 No offence men i go med at jet er 5 år eldre så ser jeg det nesten ikke som relevant (til min sak) om du skjønner hva jeg mener. Det der var mye tennårings-drama. MEN: Du får ha lykke til. Du får deg garantert en jente en dag. Kanskje ikke denne, kanskje likevel. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) . Endret 12. mars 2014 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 http://jpg.artige.no/store/10045.jpg Dette minner meg om kjæresten min i starten. Ahahaaa! Minner meg litt om meg selv. Jeg er/var latterlig dårlig på å ta særdeles åpenbare hint. :!: Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Aff, jeg er litt oppgitt nå altså. Jeg er blitt superbetatt av en jente. Har kun pratet på skype/msn i rundt 5 mnd. Hun virker veldig interessert i meg og har selv sagt at hun er det (opptil flere ganger). Vi har snakket i gjennomsnitt 2-3 timer ca. hver kveld vi har vært hjemme begge to. Grunnet lang reisevei har vi ikke møttes før, men nå er hun i hjembyen min. Hun har snakket om at jeg skal komme til hjembyen hennes og sove over hos henne osv. tidligere. Hun har virket kjempeinteressert egentlig hele tiden, og jeg er veldig interessert i henne. Hun er dog svært redd for at hun skal skuffe meg tror jeg. I dag skulle vi ta en date i min by, og vi snakket litt om dette i går kveld. Hun var visst supernervøs, og gruet seg en del. Jeg skjønner ikke helt hvorfor, men slik er det nå en gang. I går kveld spurte hun liksom "Blir du sur om jeg ditcher daten?" Vi sendte sms'er i dag tidlig om hvordan været var i min hjemby og ellers helt vanlige ting. Men når jeg nå har sendt meldinger om daten har det blitt helt stille. Ringte også klokken 12, og hun avslo samtalen. Skal nevnes at hun er i byen av et annet ærend enn kun denne daten. Føler meg denied. Postet av anonym: 85d34913b37550f6c82f92b9443332a8 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 det kan jo hende hun har fått litt kalde føtter. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 det kan jo hende hun har fått litt kalde føtter. Det er i så fall ganske kjedelig For hun begynner på ny skole på mandag, og bor såpass langt unna at da får vi jo ikke sett hverandre på en stund. Postet av anonym: 85d34913b37550f6c82f92b9443332a8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Sendte melding om at jeg kom til å stå utenfor et kjøpesenter klokken 1400, og hun kunne møte meg der hvis hun ville. Sto der, og intet tegn. Ringte henne og hun avslo samtalen. Faen. Postet av anonym: 85d34913b37550f6c82f92b9443332a8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hun er sikkert litt redd bare. Gi henne litt tid og forståelse. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 En ting er å flørte på nettet. En annen er å møtes i virkeligheten. Det er et stort skritt ikke alle tør å krysse. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg for min del hadde ikke møtt opp etter en slik beskjed selv om jeg orginalt var klar som ett egg for å møte noen. "Jeg er der da, vær der"? Neitakk. Og hadde personen ringt meg sånn en stund etter klokkeslettet hadde jeg også pent avvist det anropet. Jeg hadde trengt tid til å roe meg ned igjen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg for min del hadde ikke møtt opp etter en slik beskjed selv om jeg orginalt var klar som ett egg for å møte noen. "Jeg er der da, vær der"? Neitakk. Og hadde personen ringt meg sånn en stund etter klokkeslettet hadde jeg også pent avvist det anropet. Jeg hadde trengt tid til å roe meg ned igjen. Det var ikke en "Jeg er der, vær der da"-melding. Det var mer en "Hvis du er keen på å møtes, så befinner jeg meg der da"-melding. Må si jeg er litt irritert nå da, ettersom hun ikke svarer på texts. Synes hun kunne sagt at "Nei, beklager ikke i dag" eller lignende. Det hadde jeg respektert til det fulle. Senest på søndag sa hun at hun gledet seg kjempemasse til å se meg. Postet av anonym: 85d34913b37550f6c82f92b9443332a8 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Slutt og mas og la hun gjøre det på sin egen måte. Hun er tydeligvis for usikker til å møte deg, og å mase gjør henne enda mer usikker. Til neste gang, finn en dame i nærheten av der du bor og ikke fra russianbrides.com 1 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Til neste gang, finn en dame i nærheten av der du bor og ikke fra russianbrides.com Hahah men ja, værste er når du maser.. gjør det litt utilgjengelig, da det virker som de fleste har lyst på det ikke tror de kan få Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Har bestemt meg for å bli stille en stund, i hvertfall et par dager kanskje. Jeg vil la hun ta initiativ til neste kontakt. Postet av anonym: 85d34913b37550f6c82f92b9443332a8 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Må si jeg er litt irritert nå da, ettersom hun ikke svarer på texts. Synes hun kunne sagt at "Nei, beklager ikke i dag" eller lignende. jeg skjønner veldig godt at du er irritert men med tanke på hva som har hendt tror jeg det er kort vei til at hun synes du er masete hvis du fortsetter å ta kontakt. gi henne litt tid og pusterom slik at du ikke kveler henne. gjør du det kan det være kort vei til at hun ditcher deg permament. siden hun er i byen av et annet ærend enn kun denne daten kan det dessuten hende hun vr opptatt på dette klokkeslettet. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Har bestemt meg for å bli stille en stund, i hvertfall et par dager kanskje. Jeg vil la hun ta initiativ til neste kontakt. Det er et meget godt valg, om du sender mange meldinger og prøver å få kontakt vil hun oppfatte det som mas og bare stenge deg helt ute. Det beste er å la hun få ro og tid på seg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Snublet over denne og fikk lyst til å poste den her. http://thoughtcatalog.com/2011/the-second-time-you-fall-in-love-with-someone/ 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå