Bonna86 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg klarte å rote meg opp i en diskusjon med kjæresten i dag. -.- Si meg, er det OK å synes at menn kan ha sex med hvem de vil når de vil uten å bli stemplet som "ludder" bare fordi de er MENN og ikke kan bli gravid (hans argument), mens kvinner må være selektive ift. sex? Dette førte til at jeg ble sur. Tåpelig argument fra hans side. Hadde blitt sur selv, herregud, det å bli far er faktisk et like stort ansvar som å bli mor. Men han tenker kanskje ikke over det? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg klarte å rote meg opp i en diskusjon med kjæresten i dag. -.- Si meg, er det OK å synes at menn kan ha sex med hvem de vil når de vil uten å bli stemplet som "ludder" bare fordi de er MENN og ikke kan bli gravid (hans argument), mens kvinner må være selektive ift. sex? Dette førte til at jeg ble sur. Tåpelig sagt av han. Si at du forstår hva han mener og foreslå å trappe ned til sex 2 ganger i året fordi du ikke vil bli stemplet Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Bare la han ha sex med andre, så er dere ferdig med diskusjonen. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Oi, unnskyld, jeg leste ikke posten over. Gratulerer, yvonne2! Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg klarte å rote meg opp i en diskusjon med kjæresten i dag. -.- Si meg, er det OK å synes at menn kan ha sex med hvem de vil når de vil uten å bli stemplet som "ludder" bare fordi de er MENN og ikke kan bli gravid (hans argument), mens kvinner må være selektive ift. sex? Dette førte til at jeg ble sur. Dette går jo begge veier. Er en gutt jomfru tenker man ofte at han ikke har klart å få seg noe, mens er en jente det tenker man at hun er selektiv/lite slutty. Greia er at de aller fleste jenter kan få seg et ligg uten å prøve engang, mens det kreves litt mer innsats fra gutters side. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Uansett, det er et tåpelig stempel som henger igjen fra tidligere kultur, om at jenter med mange partnere er slutty. Tar meg selv i å tenke slik noen ganger, selv om jeg vet det egentlig er meningsløst å tenke slik. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Det er vel rimelig stort ansvar å bli far også! Er da to om det. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Dette minner meg om kjæresten min i starten. Anyhow, noen som har ideer til argumenter jeg kan bruke for å lure min kjære til å bli med på "brura blei lura"? Programmet der man får sponset ett budsjett til bryllupet, så sant bruden holder seg unna? Jeg prøver å overtale min kjære, men han er skeptisk. 8D 1 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg fikk plutselig lyst til å legge til en jente jeg aldri har snakket med før på facebook, poke henne og starte en samtale med henne der. Er det en dårlig idé? Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Ja, det blir kleint når du møter henne i virkeligheten 2 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg fikk plutselig lyst til å legge til en jente jeg aldri har snakket med før på facebook, poke henne og starte en samtale med henne der. Er det en dårlig idé? Jeg syntes ikke det er noen dum ide i det hele tatt. Iblant må en satse litt for å vinne, og det skader ikke å prøve noe nytt. De jentene jeg har hatt det aller best med har vært tilnærmet ukjente jenter (noen få felles venner) jeg la til på facebook, og startet å snakke med. Man blir gjerne kjent med enkelte på en helt annen måte når man snakker sammen over nett. Hvorvidt det er positivt eller negativt er vel individuelt for den enkelte å mene Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg tror jeg prøver meg på det, jeg. Om ikke annet blir jeg kanskje kjent med en ny person. 2 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Du får ett annet forhold til dem ja men du bør faen meg passe deg, plutselig blir du playa til helvete og da blir man såret når dem har dratt den så langt at dem begynner og si til deg at dem er glad i deg og slikt.. så anbefaler deg og ha god tålmodighet og møte hun før det evt eskalerer noe særlig Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Høres det rart ut om jeg sier at en av tingene jeg gleder meg mest til i et forhold er å trøste partneren når det skjer kjipe ting med henne? Hvor vanlig er det at jenta forteller gutten at jan har pene øyne? (hørte den her om dagen ) Finnes det ikke noen ordentelig liste over samtaleemner? Ikke at vi er der enda, men kunne vært greit. Trenger ikke tipsene om favorittfilm, familie etc. Ei heller "dere kan prate om hva som helst". Wow, jeg liker denne jenta jeg prater med på nettet. Utrolig søt (bare sett et bilde enda), Vi har ikke såååå mye til felles, men ting stemmer for det. Flørter og spøker. Og for sånn ca andre gang her i livet får jeg komplimenter tilbake. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 At jenta forteller deg at du har pene øyne er vel ikke noe som tilhører det mest sjeldne, men er jo et tegn på hun legger merke til detaljer. Når det gjelder samtaleemner er det nok lurt å finne noen felles interesser og eventuelt finne ut om hun har noen ting hun brenner for og liker å snakke om. Ting dere har til felles er jo et meget godt tema, da blir det ikke for mye om den ene, eller den andre. Koselig at du liker henne, men vær forsiktig. Et bilde er ikke så mye akkurat. Kan nok være en tanke å prøve å litt flere bilder eventuelt en videosamtale. Det er mange som bare leker med deg der ute. Det er bra med komplimenter, fortsett med det og du skal se at de bare strømmer på til slutt, er et godt tegn på hun er interessert. Bare mine tanker som jeg fikk etter jeg leste posten din Anonym Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Koselig at du liker henne, men vær forsiktig. Et bilde er ikke så mye akkurat. Kan nok være en tanke å prøve å litt flere bilder eventuelt en videosamtale. Det er mange som bare leker med deg der ute. Det er bra med komplimenter, fortsett med det og du skal se at de bare strømmer på til slutt, er et godt tegn på hun er interessert. Bare mine tanker som jeg fikk etter jeg leste posten din Anonym Vet det. Jeg brant meg forrige gang. Så jeg spurte henne rett ut; er dette sånn ca du ser ut til vanelig? Og det var det visst. Men flere bilder må det bli. Det skal jeg absolutt gjøre. Setter veldig pris på det. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Uff... Jeg har gjort det store, det jeg aldri hadde trodd jeg kunne klare å gjøre. Er i et forhold jeg ikke synes å se noen fremtid i, der jeg leter etter en utvei. Var på byen og traff ei på jobb jeg har hatt et godt øye til lenge, men hun har også kjæreste og et forhold som vakler litt. Så hun ble med hjem, vi hadde ikke sex men ga oss på forspill. Nå sitter jeg her, hun har sovnet, jeg får ikke sove. Har så sykt dårlig samvittighet, men samtidig er dette noe av det jeg har ønsket meg veldig lenge. Blærgh. Jeg kommer til helvete. Postet av anonym: f0d653004914ca88714fa232c1aaf184 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Har fortsatt bare sett èt bilde av henne, men er rett og slett småforelska. Er nå blitt 70 lengre meldinger på 9 dager. Jeg føler det beveger seg nedentil når jeg leser meldingene hennes - selvom vi ikke snakker skittent til hverandre. Håper bare alt stemmer når vi etterhvert skal møtes. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Har fortsatt bare sett èt bilde av henne, men er rett og slett småforelska. Er nå blitt 70 lengre meldinger på 9 dager. Jeg føler det beveger seg nedentil når jeg leser meldingene hennes - selvom vi ikke snakker skittent til hverandre. Håper bare alt stemmer når vi etterhvert skal møtes. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 GL! håper det samme som skjedde med meg, ikke skjer med deg for å si det sånn Men ere noen der ute som veit om jenter i 15-16 års alderen, pleier og playe gutter for og få bedre selvtillit? altså kan nevne at hun har sagt masse sånn, glad i deg, søten, vennen og det drøyeste var da vi snakket om forholdet til noen andre. så sier jeg: det finns masse fisk i havet også svarer hun: ikke så bra fisk som vennina mi så sier jeg: hahah, jeg veit om en også sier hun: haha, hvem da?<3 så svarer jeg: haha, nå kan du lure du <3 også sier hun: nå veit jeg det<3 også sier jeg: åhå?<3 også svarer hun: (hele navnet mitt) så sier jeg: hahah, søta<3 selvom du tok feil da så sier hun: haha<3, nei tok riktig da<3 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Virker kanskje som om det kan skje noe med meg og ei jente snart, masse små gode tegn synes jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå