Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare husk å begynne å snakke når dere møtes ansikt til ansikt.. Som regel bedre at den ene parten snakker "mye" i starten, til samtalen samtalen kommer i gang (men alt med måte), enn at begg sitter og er redde for å si noe særlig, og så sitter man der og er ukomfortable.

 

Ganske mange som sliter med å snakke sammen når man først måtes ansikt til ansikt, og det blir fort pinlig stillihet.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Har vært borti den ja... Ikke så morsomt når vi snakker tut/retur i bil i 2 timer!

 

Jeg tror (ser også hva som er skrevet inn på profilsiden) at hun er flinkere til å ta iniativ/kontakt først selvom vi begge er primært lyttere. Hun er også mer utadvendt. Jeg er dårlig på dette, selvom jeg blir bedre og bedre på det. Men jeg er typen som trenger å møtes et par ganger før "jeg slipper meg løs".

 

Når jeg nå først er her så har jeg et spørsmål. Jeg ser vel ikke for meg at jeg kommer i denne situasjonen i veldig nær fremtid men likevel. Hvem part skal først si de tre berømte ordene "jeg elsker deg"? Etter uttalige filmer/serier så har jeg sett at hvis en fyr sier det først så er det en stor sjanse for at ting går skjeis... Er det virkelig sånn?

 

Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4

Lenke til kommentar

Hvem part skal først si de tre berømte ordene "jeg elsker deg"? Etter uttalige filmer/serier så har jeg sett at hvis en fyr sier det først så er det en stor sjanse for at ting går skjeis... Er det virkelig sånn?

Det er ingen bestemt part som skal si det først. Og det er nok like stor sjanse for at det går skeis dersom en jente sier det først. Har vel mer å gjøre med hvordan man reagerer på stiuasjonen. :)

Lenke til kommentar

Når jeg nå først er her så har jeg et spørsmål. Jeg ser vel ikke for meg at jeg kommer i denne situasjonen i veldig nær fremtid men likevel. Hvem part skal først si de tre berømte ordene "jeg elsker deg"? Etter uttalige filmer/serier så har jeg sett at hvis en fyr sier det først så er det en stor sjanse for at ting går skjeis... Er det virkelig sånn?

 

det beste er at det komme rpå et tidspunkt når det føles naturlig.

 

Vet ikke om du har fått det med deg, men ikke alt er som på film. ;)

 

partypooper. :whistle:

Lenke til kommentar

fikk vite av kjæresten at han elsker meg ikke like mye som før. Jeg har depresjoner så jeg ender opp med å gråte av og til men i det siste har han ikke giddet å trøste meg eller noe.

 

Jeg vet at å være sammen med en som har store depresjoner er ikke noe gøyt men jeg ville dødd for ham, men når han ikke engang vil gjøre noe for å føle meg bedre så føler jeg det sier litt om hvor mye jeg er verdt for HAM.

 

Han sier han er ikke psykologen min,og at han er lei jeg er konstant lei meg. Dette har da ført til at han ikke elsker meg like mye og mener jeg kommer til å gjøre ham veldig deprimert i fremtiden. Vet ikke om jeg bør droppe dette forholdet eller la det gå? Har prøvd å få hjelp mot depresjoner men ingen som vil hjelpe.

Endret av Mai
Lenke til kommentar

Ingen vil hjelpe? Fastlege, psykolog, eventuell helsesøster?

 

Jeg ville avventet situasjonen litt, om jeg var deg. Det er ofte slik at man blir trett, lei og sliten. Det er slitsomt når noen trenger trøst og bekreftelse konstant. For å ta eksempelet "du er pen". Det er utrolig demotiverende å si det gang på gang, og aldri bli trodd. Det er også utrolig slitsomt å trøste dag ut og dag inn, og føle at det absolutt ikke gjør en forskjell. At han i en periode ikke trøster trenger ikke nødvendigvis bety at han er sluttet å bry seg, det kan bety at han er utslitt.

 

Det er neppe lett å leve med depresjoner ol, men det er ikke alltid lett å leve med noen som har det, heller. Prøv heller å få til ett samarbeid med ham, i stedet for å forvente at han skal oppfylle den rollen du har laget til ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke om du har fått det med deg, men ikke alt er som på film. ;)

U shit me not? :ph34r:

 

Når jeg nå først er her så har jeg et spørsmål. Jeg ser vel ikke for meg at jeg kommer i denne situasjonen i veldig nær fremtid men likevel. Hvem part skal først si de tre berømte ordene "jeg elsker deg"? Etter uttalige filmer/serier så har jeg sett at hvis en fyr sier det først så er det en stor sjanse for at ting går skjeis... Er det virkelig sånn?

 

det beste er at det komme rpå et tidspunkt når det føles naturlig.

Har jo ofte vært sånn i filmer. Nå husker jeg ikke så mange filmer her og nå, men ta for eksempel big bang theory om du har sett den.

 

http://www.youtube.com/watch?v=jZGrF5ZlYws&feature=related

 

Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4

Lenke til kommentar

Endelig har jeg også funnet kjærligheten :love:

Trodde aldri det skulle skje med meg, men plutselig så skjer det. Var egentlig totalt random, og takket være diskusjon.no :!:

Gidder ikke linke til noe, men var pga en tråd her inne.

 

Er så glad om dagen at det egentlig er litt uforståelig :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...