Niqābninja Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Venter veldig utålmodig på 24. august nå, merker jeg. Savner kjæreste og kos. Endret 2. juli 2011 av bazukh Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Oi oi oi, å faen. Jeg er nå helt håpløs også da Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Hvor bor du? Ser litt søt ut, hvis profilbildet stemmer. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Hvor bor du? Ser litt søt ut, hvis profilbildet stemmer. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Toppen av ironi når folk må anonymisere for å sjekke opp jenter på forumet. Mann/kvinn deg da for faen! 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Oi oi oi, å faen. Jeg er nå helt håpløs også da Hva har du gjort? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Det var en gang en prinsesse som egentlig ikke burde brette ut privatlivet sitt på nett, særlig ikke når hun hadde en så lite anonym forumkonto. Men nok om det. Prinsessen møtte for ikke så lenge siden en vakker prins som hun red et par turer i skogen med, og det var ganske hyggelig. Men en dag inviterte hun prinsen inn i huset for å se en film eller noe, og den kjekke prinsen takket nei, og de red aldri tur i skogen sammen igjen. Prinsessen tok imidlertid ikke det så veldig tungt, og nå har hun nettopp skjønt hvorfor. Hun møtte nemlig den gode gamle stallgutten her en dag - han som hun veldig gjerne VILLE ri på tur i skogen med for snart tre år siden, men det ble aldri mer enn oppsaling av hestene, av ymse årsaker. Men siden de to faktisk går veldig godt sammen og er veldig like, er prinsessen fortsatt venn med stallgutten. Men da de møttes i levende live for noen dager siden måtte hun bare innse at hun fortsatt har lyst til å ri på tur i skogen med stallgutten, hun har faktisk ganske lyst til å kjøpe egen stall og hester sammen med stallgutten og ri på tur i skogen med ham hver dag i lang tid framover. Men hun aner ikke om stallgutten i all hemmelighet også føler at de to passer bra sammen, slik som prinsessen har følt, og for å være ærlig vært helt overbevist om, helt siden de møttes første gang. De har jo et godt vennskap og hun har ikke lyst til å ødelegge det bare fordi hun vil ha hele armen og ikke bare lillefingeren. Og det var ukens historie om den håpløse prinsessen Postet av anonym: f362d1f7d909ce82764f3763e74a0c58 Lenke til kommentar
Hi_lux Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Det er ingen som liker meg Eller, rare, tykke, skjeløyde gutter fra parallellklassen kanskje, men aldri de JEG liker. Er snart tjue år og har enda ikke funnet en match Og nå er facebook full av nye par, gamle par som fortsatt er nyforelsket, par som flytter sammen, enda flere par som flytter sammen (oh god det er ensomt å bo helt alene), par som får barn, par som gifter seg....... For ikke å snakke om alle mørkeparene som aldri går på facebook... Og jeg får ikke en fyr til å se en film med meg engang. OG jeg har ikke mer HIMYM å se. Er det no gærent å være rar, tykke og/elr skjeøyd da? Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Det er ingen som liker meg Eller, rare, tykke, skjeløyde gutter fra parallellklassen kanskje, men aldri de JEG liker. Er snart tjue år og har enda ikke funnet en match Og nå er facebook full av nye par, gamle par som fortsatt er nyforelsket, par som flytter sammen, enda flere par som flytter sammen (oh god det er ensomt å bo helt alene), par som får barn, par som gifter seg....... For ikke å snakke om alle mørkeparene som aldri går på facebook... Og jeg får ikke en fyr til å se en film med meg engang. OG jeg har ikke mer HIMYM å se. Er det no gærent å være rar, tykke og/elr skjeøyd da? Nei overhodet ikke, bare en mislykket formulering fra min side. Jeg har dessverre veldig lett for å bruke visuelle/fysiske beskrivelser av mangel på bedre formuleringer - utseendet er selvfølgelig ikke den avgjørende faktoren. Poenget var at jeg aldri finner noen klaff, men jeg ser at formuleringen er stygg (se der - visuelt adjektiv igjen). Nei, det der ble skrevet i ubetenksom fortvilelse altfor sent på kvelden. Jeg er ikke så overfladisk egetlig, lover Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Er det no gærent å være rar, tykke og/elr skjeøyd da? Generelt sett vil jeg påstå at et mindretall av personer (begge kjønn) liker andre personer som kan beskrives av punktene over. Utseende har noe å si, egentlig ganske mye å si. Likevel, det er gjerne ikke avgjørende faktoren. For meg er det personlighet som har hatt mest å si hvis jeg tenker jenter jeg ville blitt sammen med, men da har jeg allerede likt utseendet på jenten. Dessuten, liker du personligheten til en annen veldig godt, så begynner de automatisk å se litt bedre ut i dine øyne. Endret 4. juli 2011 av ChrisReeve 3 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Såeh, tenkte meg aldri å spørre om hjelp når det kom til det her, men jeg skjønner ikke bæret av oppførselen hennes. Har prøvd en stund å sjarmere en jente jeg havnet i høyet med på fest hos felles venner. (Vel, ble stoppet halvveis av dem da vi var langt over godt berusa.) Begge sjenerte og stille av seg. Uansett. Har vært på to dates senere (Noen måneder senere. Førstegangstjenesten kom litt i veien.) og like etter forrige (sist helg) tok hun for første gang kontakt med meg, og ikke omvendt. Jeg fikk ikke svart på nesten et døgns tid, og beklaget meg for det, og siden har jeg ikke hørt en lyd. Jeg ser derimot at hun tydelig har vært tilstede og hatt muligheten til å svare. Hun gjorde samme greia før forrige date. Tok noen dager, så svarte hun kvelden før vi hadde planlagt å treffes og beklaget seg osv. Hun hadde det jo tydelig kjempemoro sist helg, så jeg skjønner ikke stort. Eneste logiske jeg kommer fram til er at hun bruker 'Ta kontakt for så å ignorere'-kortet for å se om jeg virkelig er interessert. Skulle nå ringe henne i dag, men med takk til Telenor ble det lite av det. Får prøve igjen i morgen. Uansett. Innspill? Kan ikke tenke meg at hun plutselig mistet interessen når hun hadde det veldig moro i helga for så å ta kontakt senere. Ærlig talt er jeg nok uvanlig treg av meg på å ta stegene, eller generelt vise interesse fysisk, men hun skulle være ganske så sikker nå på at jeg har lyst på henne allerede. Kanskje hun bare vil ha det bekreftet? Som en oppdatering til dette tidligere problemet mitt kan jeg fortelle at jeg slipper å tvile lenger. Kunne endelig treffe hverandre igjen denne helga, og det endte farlig godt. Deilig - for begge to tror jeg - å endelig kunne tafse litt på hverandre. 3 Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Gledelig å høre, Saft Suse! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Det er ingen som liker meg Eller, rare, tykke, skjeløyde gutter fra parallellklassen kanskje, men aldri de JEG liker. Er snart tjue år og har enda ikke funnet en match Og nå er facebook full av nye par, gamle par som fortsatt er nyforelsket, par som flytter sammen, enda flere par som flytter sammen (oh god det er ensomt å bo helt alene), par som får barn, par som gifter seg....... For ikke å snakke om alle mørkeparene som aldri går på facebook... Og jeg får ikke en fyr til å se en film med meg engang. OG jeg har ikke mer HIMYM å se. Er det no gærent å være rar, tykke og/elr skjeøyd da? Nei overhodet ikke, bare en mislykket formulering fra min side. Jeg har dessverre veldig lett for å bruke visuelle/fysiske beskrivelser av mangel på bedre formuleringer - utseendet er selvfølgelig ikke den avgjørende faktoren. Poenget var at jeg aldri finner noen klaff, men jeg ser at formuleringen er stygg (se der - visuelt adjektiv igjen). Nei, det der ble skrevet i ubetenksom fortvilelse altfor sent på kvelden. Jeg er ikke så overfladisk egetlig, lover skjønner ikke at du har et problem, du ser da bra ut du Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 samma tenkte jeg. jeg gikk bort til ei jente på stasjon og prøvde å slå i gang en samtale. har aldri gjort sånt før, så det gikk til helvette. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 en må lære å krype før en kan gå. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 var litt vanskelig uten å ha noe bra å starte samtalen med. skylder på det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Hva skjedde da? Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 skjønner ikke at du har et problem, du ser da bra ut du Tusentakk Tror selv at jeg ser helt ok ut ja. Alt er nokså gjennomsnittlig egentlig. Så da har jeg antagelig bare en ræva personlighet @Shikaru, bra gjort da. Jeg synes det burde være lov til å snakke med folk man ikke kjenner (for hvis man aldri snakker med noen man ikke kjenner, hvordan skal man BLI kjent med noen da), men dessverre er det elendig kultur for sånt i Norge Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 ja, det er veldig dårlig kultur for det i Norge desverre. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Ja, dessverre. Men er det så vanskelig å bare si "hei" til noen? Jeg har inntrykk av at altfor mange legger altfor mye i det å snakke med fremmede ute. Eks: "Hvis jeg sier hei til hun søte der borte, får jeg sikkert bare kjeft tilbake, driter meg ut og må flytte til Australia!" Det er litt typisk norsk, føler jeg, og ikke tørre å snakke med fremmede. Så kudos til de som gjør det, for som 'Charlotte Q' så klokt sa det: "Hvordan skal man bli kjent med noen da?" Man MÅ ikke vente til man 1) blir introdusert for noen, eller 2) har latt alkoholen gi deg en boost. Endret 7. juli 2011 av Goldshoten Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Morn, tenkte jeg kanskje kunne ha noen råd til andre desperate romantikere der ute, fortelle litt selv og lære noe å Det har seg slikt at en jente som jeg ble kjent med gjennom en venn for ca 1 uke siden, jeg og kompisen min satt på skype som vanlige også hadde han kjent henne en stund gjennom facebook og dem hadde møttes, jeg syntes selv henne var ganske pen og slikt. så der satt vi også sier han du er det ok om jeg legger til henne? så jeg, tenkte ok, nå får jeg manne meg litt opp og tørre og bli kjent med noen, da jeg er ganske sky når det gjelder jenter. uansett vi snakket da ca 30 min, samtalen var litt klein men det er vel de første samtalene. uansett jeg la henne til på skype, neste dag, så jeg henne var logget på face, så da grep jeg sjangsen til og bli bedre kjent med henne.. vi snakket litt og ble litt bedre kjent, men jeg følte at jeg prøvde litt mye og at hun ga lite. etterhvert som jeg ble mer kjent med henne begynte jeg og like henne enda mer, vi snakket de 2 neste dagene sammen på skype og jeg snakket med henne og kusina hennes med webcam og hele pakka ( syns jeg hører litt fjortiss ut, ikke skyt meg ) samtalen gikk ikke så bra men det kom noe gått ut av samtalen heldigvis, når henne stakk så sa henne med en skikkelig myk og pen stemme, -natta, sov godt (navnet mitt) jeg bare oii, hun var ekstremt grei med meg, ingen som har vært det før den nattan sovnet jeg med engang kl 00, men våknet 03 og fikk ikke sovet før kl 07, la bare og tenkte nesten hele tiden på henne og alt mulig rart. neste dag så starter hun samtalen, jeg forteller at døgnrytmen min er litt ødelagt siden jeg sto opp kl 15 henne spør hvorfor så forteller jeg henne at jeg lå og tenkte hele nattan på alt mulig rart og slikt, fortalte ikke om at jeg tenkte endel på henne, tenkte vel mest på døden, alt som har med livet og gjøre, hva jeg vil gjøre med livet mitt og slikt. så forteller henne meg at hun syntes det var veldig dypt og at henne hadde tenkt mye på døden selv da hennes 18 gamle fetter gikk bort for 2 uker siden, jeg syntes veldig synd på henne, så tenkte jeg at nå som vi begynte så kunne jeg fortelle litt om meg og at faren min døde da jeg gikk i 6.klasse. hun syntes synd på meg og da sendte jeg Takk<3 tilbake etter det så begynte hun og skrive hjerter å, men jeg tenkte så mye som at det er vanlig folkeskikk. jeg fortalte henne at jeg møtte stikke fordi jeg skulle spille litt fotball med naboen min, litt seinere da jeg kom tilbake til pc min, da så jeg at hun hadde spørt om nr mitt, desverre så hadde hun logget av.. neste dag ble kanskje den beste dagen hittil, altså igår vi begynte og snakke i chatten, etterhvert så sier henne at hun syntes det var stress med chatten så henne ringte meg opp, da var henne skikkelig grei og var den som alltid fulgte opp spørsmålene og slikt, hun hadde på webcam og hun var sykt pen og slikt, så snakket vi i sånn 2 timer om alt mulig og slikt, også ringte bestevennina hennes får henne skulle til henne imorgen (altså idag) og henne hadde ikke lyst til og ta den fordi henne snakket med meg det syntes jeg var litt rart, også når vi dreiv og snakket om forskjellige filmer og musikk så har vi ganske lik smak, så jeg sa du får komme til meg og så på en film sammen, å henne var med på det, nølte ikke med og svare nei, vi fant også ut at vi skulle dra på roskilde sammen til neste år hvis henne fikk lov også sa henne til slutt at henne måtte få nr mitt, så jeg sa at hun kunne gi meg sitt så sender jeg en melding så sa jeg til henne at hun måtte ringe meg imorgen sånn at jeg sto opp slik at vi kunne skype og henne sa at hun skulle ringe meg når hun sto opp, så stakk henne også sendte jeg: God natt, sov godt <3 og hun svarte med Natta <3 du også! men henne ringte ikke idag, også spørte jeg om hun hadde stått opp litt seinere men hun har ikke svart regner med at hun enten har gått tom for strøm eller ikke har dekning fordi hun er på hytta si på fjellet.. det som er litt synd er at jeg får ikke møtt henne før 7 august da vi begge er reist bort også siden jeg tolker det som hun liker meg etter den ene samtalen så sitter jeg og tenker på om jeg skal prøve og kysse henne når vi skal se film en eller annen gang etter 7 august, burde jeg bare go for it under filmen ? f.eks, gi henne ett komplimang også se henne inn i øynene så tar jeg hånda mi og drar håret hennes bort fra ansiktet og bak øret, så bare lene meg inn for kysset og håpe på det beste eller? Kommer nok til og gjøre det jeg sa uansett, men vil gjerne høre om jeg burde gjøre noe annet å til alle håpløse der ute, bare tenk du har ikke noe å tape så bare legg sjelen din i det Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå