Goldshoten Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hm, koselig tanke det. Først nå i det siste at jeg vil si meg enig i det også. Det er vel mest fordi jeg etter en lengre periode begynte å savne det å i det hele tatt ha noen å savne.. Ingenting ved det er lett, men ja, det kan være verdt det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hei! Presterte å kalle dama jeg holder med for ei jævla hore og ba henne dra til helvette rett før vi skulle ut på byen nå på lørdag, er det noen som vet hva jeg burde si for at vi skal bli venner igjen? :/ Årsaken var at hun og venninen plutselig skulle sove hos noen andre gutter, uten at hun hadde nevnt det for meg(selv om jeg spurte tidligere på kvelden), og var veldig care hele kvelden mot meg. Var kanskje det dummeste jeg kunne sagt, ettersom hun ikke er typen som er horete i det hele tatt, og grunnen til at hun stakk var fordi venninen var keen på han ene de skulle til. Hva burde jeg gjøre? Har prøvd å si unnskyld, men hun sier at hun ikke liker meg lenger etter det jeg sa.. Synes egentlig ikke det er noen big deal jeg men, har sagt unnskyld og at det var fordi jeg ble litt frustrert.. Men kameraten min sier jeg skrek det drit høyt forran alle, og at de skjønner at hun er litt sur.. Burde jeg fortsette å si unnskyld, eller bare ignore henne til hun eventuelt tar kontakt? :/ Postet av anonym: 8c6a3d294ecf930c13f939fb230080e6 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Det var mildt sagt en ganske overdrevet reaksjon fra din side, men sånt skjer. Hun har god grunn til å være sur og det vet du, men du har unnskyldt deg (på forhåpentligvis riktig måte) og nå får du bare gi henne tid til å komme over det. Ingenting mer å gjøre med det, du behøver ikke lage det til noe større enn det var. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Har utsatt å ringe "daten" min hele uka nå, huff. Ringte henne brått på mandag og snakket litt, planla kino senere denne uka. Jeg skulle til å legge meg, så jeg sa god natt og lovet å ringe senere. Det har jeg ennå ikke fått gjort... Det er bare så frustrerende slitsomt å drive med et enveis forhold, på en måte. Hun tar aldri kontakt, viser lite interesse når vi er sammen og generelt snakker lite. Dog vet jeg hun vil det her. Problemet er en vanskelig fortid som har gjort henne veldig innestengt og lite sosial. Som forvørig er litt av grunnen til at jeg falt for henne, da vi deler den fortiden. Jeg prøver derimot å grave meg ut fra det, mens hun later til å gi blaffen i å i det hele tatt prøve uansett hvor mye oppmerksomhet jeg gir henne. Det er kanskje ikke ideelt med et forhold hvor begge to er relativt innadvendte og stille av seg? Virker ihvertfall sånn her. Blir en del "awkward moments" på telefon, hvor ingen sier noe på et halvt minutt. Jeg vil liksom la henne få ta ordet innimellom, men det skjer jo aldri. Så det ender med at jeg må lirke av meg noe totalt urelevant babbel som bare blir teit for begge parter. Nesten så jeg bare vil glemme henne og kutte kontakten, men jeg har nesten gått så langt at jeg ikke kan gjøre det heller.Postet av anonym: 3aea9f6a114d8fb0fedff8eb95db8646 Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Hvis jeg var deg anonym ville jeg snakket åpenhjertet med henne om det. Fortell hva du føler og hva du tenker. Det er mye bedre å ta problemene når de først oppstår enn at det skal bli kjempemange små/storproblemer som ødelegger forholdet. For meg er det iallefall ikke en ønskesituasjon å gå inn i et forhold med aspekter som jeg synes er vanskelige å takle... Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Dette virket som en koselig tråd. Er det plass til meg her? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Dette virket som en koselig tråd. Er det plass til meg her? Klart det Kjør på! Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Savner å ha en kjæreste. Det er virkelig fantastisk. Å ligge på stranda om kvelden og bare nyte hverandre, våkne opp ved siden av kjæresten sin, å elske noen. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Savner å ha en kjæreste. Det er virkelig fantastisk. Å ligge på stranda om kvelden og bare nyte hverandre, våkne opp ved siden av kjæresten sin, å elske noen. Klart det er en av de deiligste følelsene som finnes Hva hindrer deg i å få deg kjæreste? Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Blir feil å si nylig, men er ikke lenge siden jeg gjorde det slutt med eksen min. Og man blir jo heller ikke sammen på minuttet liksom, så det er et stort, stort savn å ha kjæreste. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Du er nok fortsatt vandt til den følelsen av å ha noen nære seg. En som kjenner deg veldig godt og omvendt. Vet det er trist når forhold tar slutt, men man må nesten bare ta tiden til hjelp og la det gå av seg selv. Du vil nok garantert møte en potensiell kjæreste når du minst aner det. Men nå rett etter at det har blitt slutt, bør du heller bruke tiden på å lege såret, med å være med venner og være i aktivitet. Ikke sitt hjemme og tenk, det vil bare ødelegge. Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Er med venner hele tiden. Men er fortsatt nesten avhengig av å ha en kjæreste eller hvertfall ha en som jeg kan gjøre kjæresteting med, så lurer på om jeg skal skaffe meg en såkalt ''FF''. Men jeg vet ikke helt. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Hehe, sikkert greit det. Men finn deg isåfall en du stoler på. Som også er ute etter det samme. Da blir det hvertfall ingen følelser inne i bildet som ødelegger. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg er hos kjæresten nå Endelig! 3 uker sammen Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Hehe, sikkert greit det. Men finn deg isåfall en du stoler på. Som også er ute etter det samme. Da blir det hvertfall ingen følelser inne i bildet som ødelegger. Har hvertfall 3 som jeg vet vil og jeg kan stole på. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Da er det bare å kjøre på da Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Ja, men jeg er fortsatt litt usikker. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Bruk noen dager å tenk på det da vettu. Ikke noe vits i å kaste seg uti noe man føler seg usikker på. Bedre å kjenne på følelsen litt senere. Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Er det bare meg eller er det ikke litt dumt hvis Nellyy skaffer seg en FF for å slippe å "være alene", uten å lære seg å kunne være tilfreds med seg selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå