Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I morgen skal jeg prøve for harde livet å finne en bensinstasjon som selger roser.

Selger roser på Shell :cool:

 

*gjesp*

 

tutta jobba såklart nattskift, så nå har hu forhåpentligvis plukket opp rosen som stod og ventet på henne utenfor butikken hun jobber på.

 

Slitsomt å handle blomster midt på natta.. :whistle:

Lenke til kommentar
Og så var han dratt igjen. :( Hatt ei fantastisk helg som gikk så alt for fort. Bare 4 dager til neste gang, men det virker som en evighet akkurat nå. *sukke*

Noen må fortelle meg hvor den helgen ble av en gang. :p Jeg kom jo på fredag, og helt plutselig var det blitt søndag ettermiddag... Ikke lenge til jeg ser deg igjen nå da. :)

Det kommer sikkert til og bli 4 lange dager for deg, men absolutt ventetiden vil jeg tro :)

Og med tanke på den lange avstanden som det er snakk om, så er vell egentlig 4 dager så ille :)

4 dager er egentlig veldig lite med den avstanden ja. Blir vel verre nå mot jul er jeg redd...
Lenke til kommentar

Nope, ettersom hun går av jobb klokken 9 om morgenen(hadde det ikke vært for at jeg skulle gi blod 15 før det hadde jeg kanskje møtt opp på døren etter jobb).

 

Nå sover hun sikkert, så sender henne en sms eller prater med henne på messenger litt senere idag.

(må nesten det, da det stod det var fra en hemmelig beundrer på lappen)

Lenke til kommentar
Det kommer sikkert til og bli 4 lange dager for deg, men absolutt ventetiden vil jeg tro :) 

Og med tanke på den lange avstanden som det er snakk om, så er vell egentlig 4 dager så ille :)

Vet det, vet det. Men vil bare være sammen med ham hele tiden.

 

Noen må fortelle meg hvor den helgen ble av en gang. :p Jeg kom jo på fredag, og helt plutselig var det blitt søndag ettermiddag... Ikke lenge til jeg ser deg igjen nå da. :)

Nei, heldigvis.

 

4 dager er egentlig veldig lite med den avstanden ja. Blir vel verre nå mot jul er jeg redd...

Uff. Vil ikke tenke på det. Jaja.

 

Herlig følelse å være forelsket, da. :love:

Lenke til kommentar

Jeg får vente å se jeg , har vært med fruen i 2 uker eller noe slikt kanskje, å ting begynner å bli seriøst nok, hun er forelsket, kan ikke jeg si det samme.

 

Vi har det fantastisk sammen, alt stemmer, sex, humor, venner, intresser, alt, men er ikke forelsket, men det er kanskje snakk om et tidsspørsmål ?

 

For vil egentlig ikke at hun skal bli trist eller what ever..

Lenke til kommentar
Kan hende du bare ikke er typen som forelsker deg fort. Jeg er også sånn, har bare vært skikkelig forelsket to ganger. Er i nøyaktig samme situasjon som deg, absolutt alt klikker bra. Følelsene blomstrer, men jeg tror ikke jeg er helt der enda. Men det kommer, det kjenner jeg. Bare gi det tid, noen trenger mer av det enn andre. :)

 

Åh, kanskje det :) Får gi det litt tid :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...