Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk spørsmålet, "Du, hva er vi?" her om dagen, tror ikke jeg klarte å svare på det skikkelig engang. Synd at når jeg først finner en jente så skal jeg flytte over 150 mil fra henne etter bare noen måneder.

Lenke til kommentar

Hei, har ett lite problem. Damen min lar meg ikke få fred i hele tatt. Vi er med hverandre masse, ihvertfall annenhver dag. Den tiden vi ikke er ilag vil hun sende meldinger hele tiden, og blir forbanna viss jeg bare svarer sent. Hvordan endre dette? Blir veldig lei av å sende meldinger hele tiden når jeg er med kompiser, så hvordan klare å få dette frem uten å gjøre henne forbannet? Hver gang jeg har sagt jeg er litt opptatt har hun blitt sur

Postet av anonym: 557ee733933a1a8ff73a7a3dfa0e2f00

Lenke til kommentar

Om du er redd frøkna skal bli sur, så pakk det inn i silke. "Pus, du vet jeg er utrolig glad i deg, og er utrolig glad og takknemlig for all den tiden vi har sammen, right?" Her begynner hun og smelte, dermed følger du opp med ett eller annet om at for å nyte tiden med henne mest mulig, så trenger du litt alenetid. Bare for å kjenne på hvor fælt det er å være uten henne, og for å lade opp slik at du kan nyte tiden med henne til det meste.

Det er ekkelt og kvalmende sett utenfra, og etter noen dager (når det er for sent å reagere) så er det litt kvalmende sett innenfra også. Men hey, hvilken jente er ikke som en katt etter mus etter komplimenter? 8D

Lenke til kommentar

Elsker det!

Spesielt detaljen med hånda i popcornkjela :!:

Jeg fikk forøvrig den kleineste lapdancen i går av ei som holder på med en kamerat.

Jaja, fortsatt bedre enn den kameraten som holder på med henne som også ga meg lapdance og fant ut at det var passende å begynne å kneppe opp buksa :ph34r:

Lenke til kommentar

Blæh. Jeg begynner å få følelser for ei som jeg ikke egentlig vil ha følelser for. Hun er noen år eldre enn meg, vi møttes på en fest og har holdt på litt siden da. Har overnattet et par ganger hos henne, og sist gang hadde vi sex. Vi pratet litt om hva vi ville og sånn en stund før det, og ingen er interessert i noe seriøse greier (jeg flytter for å studere til høsten, bor i en ganske liten by), men begge er interessert i en slags søndagskjæreste. Men nå kjenner jeg at jeg får litt vondt i meg når hun ikke svarer på meldinger (ikke til vanlig, men når vi hadde en slags avtale om å møtes), og jeg savner henne. Har ikke så voldsomt mye til felles eller noe helles, jeg bare trives utrolig godt i selskapet hennes. Har lyst til å bare ligge inne og kose med henne hele tiden. Og jeg er jækla redd for at jeg skal skyve henne fra meg ved å bli for needy. Hun trenger sin uavhengighet og alt det der.

Men altså, jeg er jo egentlig ikke interessert i noe seriøst med noen her hjemme uansett, orker ikke et avstandsforhold og vil egentlig ikke ha noe forhold uansett. Men en del av følelsene jeg nå kjenner kommer fram er skumle. Dritt.

Postet av anonym: 7b78290eb5c27dc9a57855eb57e0ab62

Lenke til kommentar

Veit ikkje om dette er den rektige tråden å spørre i, men here we go:

Driver på med ei jente, og har var på fyrste date Fredag 10 Juni. Me har snakka mykje saman på facebook etter 16. Mai.

Kan nevne at eg er 19 og at ho er 17, altså eg var russ og ho fyrsteklassing.

I etterkant av 16 mai fekk eg vita at eg hadde sagt at eg lika ho, og det var etter 16 mai ho begynna å skrive til meg dagleg på facebook. Altså, ho visste at eg ikkje hugsa det, og eg fekk høyre det av nokon veninner for rundt 1 veke sidan. Meo begynna ho sikkert å fatte interesse fordi eg hadde sagt ho var råheit.

Men altså, pointet mitt er: Me hadde ein filmdate 10 Juni, og skal ha ein i dag, og det blei/blir sjølvsagt litt kos, men når skal eg ta steget vidare å gjere det offesielt på facebook?

Eg meiner ikkje det er noko big deal i utgangspunktet, men det gjer meg ein bekrefting på at me faktisk er saman. Eg veit med andre ord ikkje heilt korleis eg ligg ann i løypa.

Burde eg spøre ho, eller bare ta "in a relationship with ****" på facebook? Eller kan ho oppfatte det som veldig pushing?

What to do?

Postet av anonym: 3768d716a8dc0ed76132184def131dc5

• Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig mener jeg at å sette opp i forhold-status på facebook bør være en felles avgjørelse. Som i at ting er avklart på forhånd. Å ta avgjørelsen at dere er i ett forhold med hverandre uten henne, vel. Personlig finner jeg det respektløst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...