Herr Brun Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Søker sommerflørt. PM meg, kun seriøse henvendelser takk. This, mvh Lemon. Bill.mrk. Østlandet Hepp hepp ^^ Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Fikk spørsmålet, "Du, hva er vi?" her om dagen, tror ikke jeg klarte å svare på det skikkelig engang. Synd at når jeg først finner en jente så skal jeg flytte over 150 mil fra henne etter bare noen måneder. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Sitter å venter på samme greien, Coa. At jeg plutselig finner en jente, og at hun spør noe slikt. Også flytter jeg til sørlandet i august. Aaaaaaw man. Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Faktisk opplevd det samme før. Uansett hvor snill man er, så er det alltid noen som blir såret. Noen mer enn andre, kjipt nok. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Meh, jeg har og vil neppe få en sommerflørt eller noe sånt. Aldri hatt det. Så tja. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hei, har ett lite problem. Damen min lar meg ikke få fred i hele tatt. Vi er med hverandre masse, ihvertfall annenhver dag. Den tiden vi ikke er ilag vil hun sende meldinger hele tiden, og blir forbanna viss jeg bare svarer sent. Hvordan endre dette? Blir veldig lei av å sende meldinger hele tiden når jeg er med kompiser, så hvordan klare å få dette frem uten å gjøre henne forbannet? Hver gang jeg har sagt jeg er litt opptatt har hun blitt sur Postet av anonym: 557ee733933a1a8ff73a7a3dfa0e2f00 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Si ifra, jeg gjorde det og hun har lært. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Om du er redd frøkna skal bli sur, så pakk det inn i silke. "Pus, du vet jeg er utrolig glad i deg, og er utrolig glad og takknemlig for all den tiden vi har sammen, right?" Her begynner hun og smelte, dermed følger du opp med ett eller annet om at for å nyte tiden med henne mest mulig, så trenger du litt alenetid. Bare for å kjenne på hvor fælt det er å være uten henne, og for å lade opp slik at du kan nyte tiden med henne til det meste. Det er ekkelt og kvalmende sett utenfra, og etter noen dager (når det er for sent å reagere) så er det litt kvalmende sett innenfra også. Men hey, hvilken jente er ikke som en katt etter mus etter komplimenter? 8D Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg har verdens beste jente. Herlig, helt herlig. 2 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg også, Pañolada. Jeg er virkelig heldig og lykkelig Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Søker sommerflørt. PM meg, kun seriøse henvendelser takk. This, mvh Lemon. Bill.mrk. Østlandet Hei Oda Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Søker sommerflørt. PM meg, kun seriøse henvendelser takk. This, mvh Lemon. Bill.mrk. Østlandet Hei Oda Jeg stiller med kamera. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Jeg stiller med kamera. Hahah Endret 15. juni 2011 av Kanin33 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Gjenta forrige gangs suksess? For da er jeg med. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Elsker det! Spesielt detaljen med hånda i popcornkjela :!: Jeg fikk forøvrig den kleineste lapdancen i går av ei som holder på med en kamerat. Jaja, fortsatt bedre enn den kameraten som holder på med henne som også ga meg lapdance og fant ut at det var passende å begynne å kneppe opp buksa Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ta hintet, de ville ha deg med på trekant. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Nah... tror ikke hun var helt med på det, derfor lapdancen også var sånn halvklein Var en kamerat til der også, så det ville isåfall blitt 3 boys, 1 girl Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Blæh. Jeg begynner å få følelser for ei som jeg ikke egentlig vil ha følelser for. Hun er noen år eldre enn meg, vi møttes på en fest og har holdt på litt siden da. Har overnattet et par ganger hos henne, og sist gang hadde vi sex. Vi pratet litt om hva vi ville og sånn en stund før det, og ingen er interessert i noe seriøse greier (jeg flytter for å studere til høsten, bor i en ganske liten by), men begge er interessert i en slags søndagskjæreste. Men nå kjenner jeg at jeg får litt vondt i meg når hun ikke svarer på meldinger (ikke til vanlig, men når vi hadde en slags avtale om å møtes), og jeg savner henne. Har ikke så voldsomt mye til felles eller noe helles, jeg bare trives utrolig godt i selskapet hennes. Har lyst til å bare ligge inne og kose med henne hele tiden. Og jeg er jækla redd for at jeg skal skyve henne fra meg ved å bli for needy. Hun trenger sin uavhengighet og alt det der. Men altså, jeg er jo egentlig ikke interessert i noe seriøst med noen her hjemme uansett, orker ikke et avstandsforhold og vil egentlig ikke ha noe forhold uansett. Men en del av følelsene jeg nå kjenner kommer fram er skumle. Dritt. Postet av anonym: 7b78290eb5c27dc9a57855eb57e0ab62 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Veit ikkje om dette er den rektige tråden å spørre i, men here we go: Driver på med ei jente, og har var på fyrste date Fredag 10 Juni. Me har snakka mykje saman på facebook etter 16. Mai. Kan nevne at eg er 19 og at ho er 17, altså eg var russ og ho fyrsteklassing. I etterkant av 16 mai fekk eg vita at eg hadde sagt at eg lika ho, og det var etter 16 mai ho begynna å skrive til meg dagleg på facebook. Altså, ho visste at eg ikkje hugsa det, og eg fekk høyre det av nokon veninner for rundt 1 veke sidan. Meo begynna ho sikkert å fatte interesse fordi eg hadde sagt ho var råheit. Men altså, pointet mitt er: Me hadde ein filmdate 10 Juni, og skal ha ein i dag, og det blei/blir sjølvsagt litt kos, men når skal eg ta steget vidare å gjere det offesielt på facebook? Eg meiner ikkje det er noko big deal i utgangspunktet, men det gjer meg ein bekrefting på at me faktisk er saman. Eg veit med andre ord ikkje heilt korleis eg ligg ann i løypa. Burde eg spøre ho, eller bare ta "in a relationship with ****" på facebook? Eller kan ho oppfatte det som veldig pushing? What to do? Postet av anonym: 3768d716a8dc0ed76132184def131dc5 1 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Personlig mener jeg at å sette opp i forhold-status på facebook bør være en felles avgjørelse. Som i at ting er avklart på forhånd. Å ta avgjørelsen at dere er i ett forhold med hverandre uten henne, vel. Personlig finner jeg det respektløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå