Herr Brun Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hvordan mister man følelser for en jente? Jeg og eksen, slo opp for noen uker tilbake. Vi elsker hverandre fremdeles, men forholdet vårt fungerte bare ikke. Vi fikk mer negativt ut av det enn positivt. Livet er tungt, dagene er utrolig grå og jeg har lite å se framover mot. Vanskelig å bare "glemme" henne ettersom vi skal begynne på samme skole og allerede går på samme, altså jeg ser henne daglig. Bruk tid, enkelt og greit. Det tok meg veldig, veldig lang tid å komme over eksen min. Spesielt den første ("ordentlige") blir sittende ganske lenge. Er bare sånn det er. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hjelp, en jente er forelsket i meg, what do? Same story, en som er interessert i meg som jeg overhodet ikke er interessert i, og hun tar ikke hint. Kommer med verdens mest kortfattede svar, stiller ikke spørsmål tilbake, sier ingenting tilbake, mens hun plaprer i vei. Og jeg føler meg veldig frekk. Trenger å få svar på det samme. Holder på å bli sammen med en jente, men jeg vet at en annen jente liker meg. Vi har tidligere rotet i fylla og snakket en del sammen. Problemet er at jeg ikke har hjerte til å fortelle henne at jeg ikke liker henne. Jeg hadde vært passe drittsekk om jeg plutselig blir sammen med en annen, helt uten forvarsel. Postet av anonym: f0badd393247d5db6efb0f66b22edec3 Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Et lite spm.. Snakker med ei jente og før hu gikk tilbake til kjæresten for noen mnd siden var vi bestevenner og hadde snakket om å ha sex om muligheten tilbød seg osv og det var liksom... Bestevenner, men vi kunne gjøre alt da, sånn å forstå. Så ble hu sammen med eksen igjen og vi snakket ikke på flere mnd. for hu var så opptatt av å ikke tekste først... De slo opp for noen uker siden, og jeg var liksom den første hu tekstet igjen, og her om dagen var hu og venninna over og vi hadde vårt eget lille poolparty.. Når vi har snakket litt igjen (tekstet), og det f.eks. kommer fram til at jeg kan ha kysset/klinet med noen eller hva det nå enn er.. (Har ikke gjort det her nå), men da blir hu nysgjerrig med en gang.. Slutter å bruke smileys osv og bare; who??? who did u make out with?? og sånt.. Akk som om vi skulle vært sammen. Og med en gang jeg sier at det ikke var noen, så bare.. aaaah også sier hu at jeg bør kline med og være litt aktiv med en amerikansk jente før jeg drar og foreslår seg selv... Helt greit for meg at hu tilbyr seg uten at jeg trenger å jobbe engang, men virker veldig som om hu er litt mer interessert enn som så? Hu virker liksom sjalu... Har jeg rett her? Litt usikker. Kan være tilfeldig liksom, men nå er jeg ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Jenter blir eiersjuke uansett, derfor er det håpløst å være "bestevenn" med jenter. De sier at det ikke betyr noooe, men de slår ut klørne med en gang du kikker på en annen jente. Da skaper de haugevis med drama ut av ingenting. Endret 9. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hjelp, en jente er forelsket i meg, what do? Same story, en som er interessert i meg som jeg overhodet ikke er interessert i, og hun tar ikke hint. Kommer med verdens mest kortfattede svar, stiller ikke spørsmål tilbake, sier ingenting tilbake, mens hun plaprer i vei. Og jeg føler meg veldig frekk. Trenger å få svar på det samme. Holder på å bli sammen med en jente, men jeg vet at en annen jente liker meg. Vi har tidligere rotet i fylla og snakket en del sammen. Problemet er at jeg ikke har hjerte til å fortelle henne at jeg ikke liker henne. Jeg hadde vært passe drittsekk om jeg plutselig blir sammen med en annen, helt uten forvarsel. Postet av anonym: f0badd393247d5db6efb0f66b22edec3 Tror du virkelig det føles bedre å ha en sjans når du ikke har det? Si det som det er på en pen måte. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hvordan mister man følelser for en jente? Jeg og eksen, slo opp for noen uker tilbake. Vi elsker hverandre fremdeles, men forholdet vårt fungerte bare ikke. Vi fikk mer negativt ut av det enn positivt. Livet er tungt, dagene er utrolig grå og jeg har lite å se framover mot. Vanskelig å bare "glemme" henne ettersom vi skal begynne på samme skole og allerede går på samme, altså jeg ser henne daglig. Bruk tid, enkelt og greit. Det tok meg veldig, veldig lang tid å komme over eksen min. Spesielt den første ("ordentlige") blir sittende ganske lenge. Er bare sånn det er. Og du hadde fremdeles følelser for henne? Eller brukte du bare tid på å få henne ut av livet ditt? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Åhåhåååå. Jeg savner kjæresten min. Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Bah, jeg føler meg helt jævlig nå. Det er så forferdelig å vite at hvis jeg bare hadde gjort én liten ting annerledes, så hadde jeg trolig vært kjæreste med drømmejenta nå. Istedenfor klarte jeg å oppføre meg som en idiot, og (som jeg skreiv tidligere i tråden) hun vil jo ikke tilgi meg virker det som - det virker nærmest som om alle følelsene for meg har blitt borte. Hun vil knapt snakke med meg, og når det skjer er det bare på Facebook, og i korte sure setninger. In real life har jeg ikke møtt henne på over en uke nå, og hun vil heller ikke (virker det som) avtale når vi skal møtes å "snakke om det". Det virker nesten som om hun har "dumpa" meg, og ikke vil la meg få muligheten til å gjøre det godt igjen. Hater meg selv så sterkt, det er jo tross alt min egen feil. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hva var det du gjorde? Og er du blitt sikker på om du fortsatt føler det samme? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Sånn går det med folk som har emo-joker avatarer. 2 Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hva var det du gjorde? Og er du blitt sikker på om du fortsatt føler det samme? Nøyaktig hva jeg gjorde er ikke så viktig, la oss bare si at jeg "kødda" med noe jeg ikke burde kødda med. Hvis det hadde vært første gangen hadde hun sikkert ikke brydd seg, men hun mente altså at hun aldri vet om jeg er seriøs... Og jeg gjorde det ikke noe bedre ved å klenge på henne resten av kvelden og mase om at hun måtte tilgi meg (velger å skylde på fylla). Er faktisk litt usikker på det siste du spør om. Da det funket, funket det så bra at jeg vet jeg ville følt det samme igjen om jeg fikk henne tilbake. Men for øyeblikket kan jeg vel si at det er savnet etter henne er det som drar meg mest mot henne, ikke det at jeg er så forferdelig forelska. Samtidig føler jeg at jeg må få ordnet opp; jeg klarer virkelig ikke å leve med det faktum at jeg ødela et forhold bare ved en bagatell. Sånn går det med folk som har emo-joker avatarer. Kom fra krypet med en japansk slåssetøffing som avatar. Håper dog at du troller. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Jenter blir eiersjuke uansett, derfor er det håpløst å være "bestevenn" med jenter. De sier at det ikke betyr noooe, men de slår ut klørne med en gang du kikker på en annen jente. Da skaper de haugevis med drama ut av ingenting. Haha ja er rimelig rett det der... Når jeg ble venn med venninna hennes for noen mnd. siden så ble hu DRITsur og påsto at hu var mindreverdig osv.. Så jaja.. Kvinnfolk og tomflasker! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hvordan mister man følelser for en jente? Jeg og eksen, slo opp for noen uker tilbake. Vi elsker hverandre fremdeles, men forholdet vårt fungerte bare ikke. Vi fikk mer negativt ut av det enn positivt. Livet er tungt, dagene er utrolig grå og jeg har lite å se framover mot. Vanskelig å bare "glemme" henne ettersom vi skal begynne på samme skole og allerede går på samme, altså jeg ser henne daglig. Bruk tid, enkelt og greit. Det tok meg veldig, veldig lang tid å komme over eksen min. Spesielt den første ("ordentlige") blir sittende ganske lenge. Er bare sånn det er. Og du hadde fremdeles følelser for henne? Eller brukte du bare tid på å få henne ut av livet ditt? Jeg brukte tid på å komme over henne. Det stakk fortsatt litt når jeg møtte henne/pratet med henne, og jeg tok meg selv i å tenke på henne av og til, forbanna lenge etter at det ble slutt. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Slikt pleier å ta jævlig lang tid. Den enkleste løsningen ville vel vært å finne ei ny jente, men det kan bli problematisk det også. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Et lite spm.. Snakker med ei jente og før hu gikk tilbake til kjæresten for noen mnd siden var vi bestevenner og hadde snakket om å ha sex om muligheten tilbød seg osv og det var liksom... Bestevenner, men vi kunne gjøre alt da, sånn å forstå. Så ble hu sammen med eksen igjen og vi snakket ikke på flere mnd. for hu var så opptatt av å ikke tekste først... De slo opp for noen uker siden, og jeg var liksom den første hu tekstet igjen, og her om dagen var hu og venninna over og vi hadde vårt eget lille poolparty.. Når vi har snakket litt igjen (tekstet), og det f.eks. kommer fram til at jeg kan ha kysset/klinet med noen eller hva det nå enn er.. (Har ikke gjort det her nå), men da blir hu nysgjerrig med en gang.. Slutter å bruke smileys osv og bare; who??? who did u make out with?? og sånt.. Akk som om vi skulle vært sammen. Og med en gang jeg sier at det ikke var noen, så bare.. aaaah også sier hu at jeg bør kline med og være litt aktiv med en amerikansk jente før jeg drar og foreslår seg selv... Helt greit for meg at hu tilbyr seg uten at jeg trenger å jobbe engang, men virker veldig som om hu er litt mer interessert enn som så? Hu virker liksom sjalu... Har jeg rett her? Litt usikker. Kan være tilfeldig liksom, men nå er jeg ikke helt sikker. Hvis du uansett skal dra derifra snart - hvorfor bry seg om hun er den sjalu typen eller ikke? I verste fall sletter du hene fra fb når du er hjemme og festbildene av deg med en jente i bakgrunnen gjør henne gal.. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Åja nei det er ikke noe problem haha. Er mens jeg var her hu tenkte sånn... Kanskje hu blir sjalu når jeg er i norge og, men det gjør meg ingen verdens ting for vi er i to forskjellige land og har ikke engang snakket om å være sammen haha. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Såeh, tenkte meg aldri å spørre om hjelp når det kom til det her, men jeg skjønner ikke bæret av oppførselen hennes. Har prøvd en stund å sjarmere en jente jeg havnet i høyet med på fest hos felles venner. (Vel, ble stoppet halvveis av dem da vi var langt over godt berusa.) Begge sjenerte og stille av seg. Uansett. Har vært på to dates senere (Noen måneder senere. Førstegangstjenesten kom litt i veien.) og like etter forrige (sist helg) tok hun for første gang kontakt med meg, og ikke omvendt. Jeg fikk ikke svart på nesten et døgns tid, og beklaget meg for det, og siden har jeg ikke hørt en lyd. Jeg ser derimot at hun tydelig har vært tilstede og hatt muligheten til å svare. Hun gjorde samme greia før forrige date. Tok noen dager, så svarte hun kvelden før vi hadde planlagt å treffes og beklaget seg osv. Hun hadde det jo tydelig kjempemoro sist helg, så jeg skjønner ikke stort. Eneste logiske jeg kommer fram til er at hun bruker 'Ta kontakt for så å ignorere'-kortet for å se om jeg virkelig er interessert. Skulle nå ringe henne i dag, men med takk til Telenor ble det lite av det. Får prøve igjen i morgen. Uansett. Innspill? Kan ikke tenke meg at hun plutselig mistet interessen når hun hadde det veldig moro i helga for så å ta kontakt senere. Ærlig talt er jeg nok uvanlig treg av meg på å ta stegene, eller generelt vise interesse fysisk, men hun skulle være ganske så sikker nå på at jeg har lyst på henne allerede. Kanskje hun bare vil ha det bekreftet? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Hun er muligens redd for å være pågående eller å vise for mye interesse mens hun fortsatt er usikker på om du har det på samme måte. Kanskje hun later som om dette ikke er en svær greie for henne. Endret 10. juni 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Bah, nå møtte jeg jenta igjen, for første gang på halvannen uke. Hun har rett og slett kuttet ut alt som finnes av følelser for meg nå, fordi hun ikke vil lenger. Hun vil ikke gi meg en ny sjanse, og hvis hun får følelser for meg igjen, vil hun ikke at noe mer skal skje da heller. Jeg forteller henne gang etter gang at jeg kommer til å få det til å funke igjen hvis hun bare gir meg sjansen, og vi vet begge to hvor bra vi har det sammen. Men som sagt vil hun ikke, hun vil ikke føle noe for meg. Jeg føler meg som en så stor idiot nå. Og jeg vil heller ikke gå på noen andre jenter heller, jeg føler vi har brukt altfor mye tid på hverandre til at vi bare kan kaste alt i dass så fort. Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Bah, nå møtte jeg jenta igjen, for første gang på halvannen uke. Hun har rett og slett kuttet ut alt som finnes av følelser for meg nå, fordi hun ikke vil lenger. Hun vil ikke gi meg en ny sjanse, og hvis hun får følelser for meg igjen, vil hun ikke at noe mer skal skje da heller. Jeg forteller henne gang etter gang at jeg kommer til å få det til å funke igjen hvis hun bare gir meg sjansen, og vi vet begge to hvor bra vi har det sammen. Men som sagt vil hun ikke, hun vil ikke føle noe for meg. Jeg føler meg som en så stor idiot nå. Og jeg vil heller ikke gå på noen andre jenter heller, jeg føler vi har brukt altfor mye tid på hverandre til at vi bare kan kaste alt i dass så fort. På et punkt må man bare stoppe å prøve. Du har ingen bestemmelsesrett over hun, og dermed er det ikke noe du kan gjøre. Dersom du har en interesse av å beholde en relasjon til henne(vennskap selvfølgelig), så må du kutte ut å prøve å overtale henne. Dersom dere er ment for hverandre så vil kanskje hun få følelser for deg igjen. Det virker kanskje litt røft og ufølsomt sagt, men det er dessverre sant... Lykke til, tiden leger alle sår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå