Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Det høres ut som du piner deg selv. Om det ikke føles riktig for deg, så må det være bedre for deg å droppe han? Eller rett og slett ikke la han få holde på med andre. Virker som du lar han ha det gøy og gjøre som han vil, mens du egentlig bare vil at det skal være dere to, og du står og ser på mens du blir såret.

Be han kutte ut hun venninna med en gang, er bare falske trusler uansett, og hun lager tydeligvis bare et helvete for forholdet deres.

Postet av anonym: f4b33039f14089d390b50b7b8767003e

Jeg gjør nok det ja... for øyeblikket ihvertfall. Men jeg klarer ikke å slippe taket på ham. Selv om jeg enda ikke har tilgitt ham for det han gjorde, elsker jeg ham, og vil være sammen med ham, koste hva det koste vil. Jeg tenkte at så snart vi er sammen fysisk kommer ting til å bli litt bedre, og jeg slapper sikkert litt mer av.

Hun venninna har jeg også begynt å snakke med igjen, og jeg har tilgitt henne. Men han klarer jeg ikke å tilgi. Med tid kanskje, men ikke nå. Men får se hvordan ting går. Jeg nekter å gi opp så lett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv om jeg enda ikke har tilgitt ham for det han gjorde, elsker jeg ham, og vil være sammen med ham, koste hva det koste vil.

Ikke for å være frekk, og kan hende jeg blander med en annen nå. Men mener du sa du elsket han allerede etter 2-3 uker?

Som påpekt, om du ikke takler at han er polyamorøs, og han ikke kan gi opp det, er dere en dårlig match.

Postet av anonym: cf8b386a3a7cadf3a00f5647932b9e85

Lenke til kommentar

Du VET han er typen til å fly på flere jenter om gangen, og dette har han innrømmet. Óg han har kontakt med andre jenter du selv har lagt forbud mot. Du sier selv du ikke har tilgitt han ennå, men du ikke klarer deg uten han.

For meg personlig, så høres det litt desperat ut. Det bare MÅ fungere.

Lenke til kommentar

Vel, noen ganger er kjærligheten sånn - du blir litt desperat. Jeg klarte å fucke det opp grundig med jenta jeg elsker/elsket bare ved en liten filleting, og nå er jeg helt desperat etter å få det til å funke igjen, og få henne til å tilgi meg. Jeg er ikke engang sikker på om jeg føler det samme for henne lenger; jeg vil bare ha henne tilbake og få det til å fungere.

:/

Lenke til kommentar

Siden vi er inne på klaging og syting...

...jeg er så frustrert akkurat nå at jeg ikke klarer å sette ord på det. Skrev vel i tråden for en 3 ukers tid siden - samme jente det handler om altså.

Vel, vi avbrøt nok ikke kontankten etter mitt forrige innlegg. Og nå har hun reist langtvekkistan for en del måneder og jeg får henne ikke ut av hodet. Jeg tenker konstant på henne hvert eneste frie sekund jeg har, og det begynner å plage meg noe helt vannvittig. Men jeg vil ikke glemme henne heller, for vi holder smått kontakt og hun kommer jo hjem en dag. Men jeg vil jo heller ikke vente på henne, i alle fall prøver jeg å tenke sånn. Og det som virkelig plager meg enda mer er at jeg vet hun føler det samme. Altså ikke et crush hvor jeg kan trekke på skuldrene og si "pytt, det var ikke gjensidig".

Pokker ta, denne flaksen min vil ingen ende ta. Jeg vil ikke akkurat innrømme for meg selv at jeg er forelsket, men skal jeg være ærlig med meg selv så.. ja. Første gang jeg har denne følelsen i alle fall.

Nye nytt er det i alle fall. Ord blir fattig.

FML.

:(

Lenke til kommentar

Hjelp, en jente er forelsket i meg, what do?

Same story, en som er interessert i meg som jeg overhodet ikke er interessert i, og hun tar ikke hint.

Kommer med verdens mest kortfattede svar, stiller ikke spørsmål tilbake, sier ingenting tilbake, mens hun plaprer i vei. Og jeg føler meg veldig frekk. :roll:

Lenke til kommentar

Hjelp, en jente er forelsket i meg, what do?

Same story, en som er interessert i meg som jeg overhodet ikke er interessert i, og hun tar ikke hint.

Kommer med verdens mest kortfattede svar, stiller ikke spørsmål tilbake, sier ingenting tilbake, mens hun plaprer i vei. Og jeg føler meg veldig frekk. :roll:

heldiggris!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Om litt over en uke har dama bursdag, og jeg har INGEN anelse hva jeg skal gi henne.

*snip*

Noen ideer?

* Gavekort på massasje/manikyr hvis hun liker slikt.

* En fantastisk bok hvis hun liker å lese (evt. lesebrett).

* Undertøy du hadde likt å se henne i.

* En romantisk middag.

* Ta henne med på klatring/stikkhopp hvis hun liker slike ting.

* Noe som passer en evt. hobby.

Endret av Dioxide
Lenke til kommentar

Du VET han er typen til å fly på flere jenter om gangen, og dette har han innrømmet. Óg han har kontakt med andre jenter du selv har lagt forbud mot. Du sier selv du ikke har tilgitt han ennå, men du ikke klarer deg uten han.

For meg personlig, så høres det litt desperat ut. Det bare MÅ fungere.

Nei, jeg VET ikke det. Han har SAGT at han aldri kommer til å være utro, og det stoler jeg faktisk på også. Skjer det, så er det ikke noen vei tilbake though. Og det forbudet løftet jeg. Jeg har ikke tilgitt ham enda nei, men jeg er på god vei til det nå. Jeg har tatt det første steget, som er å akseptere det. Jeg kommer til å tilgi ham. Trenger bare litt tid på meg.

Nei, jeg har mine grunner til at jeg ikke klarer meg uten ham. Selvfølgelig er det desperat, jeg elsker ham jo og vil ikke miste ham. Og jeg har mine grunenr for at det MÅ funke. Ikke fordi jeg er redd for å være alene, hvis det var det du siktet til.

Lenke til kommentar

Hvordan mister man følelser for en jente? Jeg og eksen, slo opp for noen uker tilbake. Vi elsker hverandre fremdeles, men forholdet vårt fungerte bare ikke. Vi fikk mer negativt ut av det enn positivt. Livet er tungt, dagene er utrolig grå og jeg har lite å se framover mot.

Vanskelig å bare "glemme" henne ettersom vi skal begynne på samme skole og allerede går på samme, altså jeg ser henne daglig.

:cry:

Lenke til kommentar

Med unntak av at jeg er 16 år og ikke klarer å gjøre noe lignende, siden jeg elsker henne. Det blir bare feil. jeg føler jeg liksom fremdeles at jeg har forpliktelser ovenfor henne. Alle vennene mine sier at løsningen er å bli sammen, men vi kom frem til å slå opp ettersom jeg VET at det er det beste for oss begge.

Endret av Hugol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...