Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettop kommet tilbake fra oslotur der jeg skulle treffe en jente jeg har begynt å holde på med. Det gikk veldig bra og endte med mye kos.:love: Det er selvsagt kjipt å måtte reise hjem, men i tillegg til det, har jeg enda et lite problem. Her hjemme har jeg en jente som liker meg som jeg kunne vurdert å gjøre noe med hvis jeg ikke hadde hatt hun jeg reiste bort for å treffe på østlandet. Men nå er det helt utelukket, så må finne en grei måte å si ifra til hun at jeg ikke er interessert og hvorfor. Problemet er at jeg har svart med en god tone på meldingene helt til jeg reiste til østlandet, fordi jeg ikke visste hva som skjedde der, så du kan vel si hun fra Bergen har vært en liten backup som jeg nå ikke trenger.

Altså, jeg sliter med å finne en god måte å forklare situasjonen og stoppe flørtingen fra hennes side, uten å være drittsekk.

Endret av ChrisReeve
Lenke til kommentar

Bergen jo.. Måtte tenke om jeg holdt på å snakke mye med noen. :tease:

Kanskje litt slemt å holde henne fra Bergen på pinebenken, men nå som hun er utelukket må du som du selv sier, klare å si det på en fin måte.

Jeg husker når jeg holdt på med en gutt langt vekke. Merket han hadde trukket seg litt vekk de siste dagene, og en kveld var det bare " Jeg har fått meg kjæreste"

Det gjorde litt vondt må jeg si. Bare vær ærlig om hva som har skjedd, slik at hun virkelig forstår det. Det er mye bedre enn at du plutselig slutter å snakke med henne, og hun bare sitter igjen med spørsmål.

Dette var egentlig waste of innlegg, hvor jeg ikke ga deg noe svar. Fikk tankene mine vekk fra eksamen i hvert fall.

Endret av The Barnacle
Lenke til kommentar

Selvfølgelig. :)

edit: Misliker hvordan DB oppfordrer til å snoke i loggfiler ol. på sin kjæres maskin. Samtidig som de får det til å høres ut som om absolutt alle er utro på nett. Så tilliten i parforhold burde "bygges" på rene chatlogger og surfehistorikk? :roll:

edit2:

"Han/hun føler seg overvåket og blir oftere sur."

Jeg hadde faen også blitt sur om partneren min leste chatloggene og mailen min.

Mistillit bygger ikke tillit.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Great. Da forteller jeg min sørgelige situasjon. Tar det kort.

Jeg og bestekompis var på fest natt til 17. mai. Der møtte vi ei søt lita jente som var kjempehyggelig. Vi dro på byen etterpå og der ble jeg bydd opp til dans. Etter den kvelden ble det mye snakking over nettet og jeg syns vi kom godt overens. To uker etterpå skulle jeg og bestekompisen ha en liten impulsiv fest. Det ble til at denne Andrea kom sent på kvelden. Vi snakket og koste oss alle tre, men hun måtte dra tidlig så det var det.

Bestekompisen hadde da hørt at vi hadde snakket mye på face og sa etter denne impulsive festen at han respekterte at jeg prøvde meg på henne. Han skulle ligge unna med andre ord.

Nå i helgen ble jeg invitert av Andrea på en avskjedsfest til venninna/bursdagsfest for Andrea. Festen var kjempehyggelig og vi kom godt overens. Vi hang sammen i mesteparten av tiden og koste oss. Vi snakket mye og jeg trodde at vi begge var interessert i hverandre. På vei til byen senere den kvelden, hvor taxien blant annet ikke kom, bærte jeg henne et godt stykke ut mot hovedveien da hun hadde høye hæler på skoa. Hun greide til og med å miste kortet og en 500-lapp som jeg tilbød meg å jogge tilbake i svarte nattan for. Skikkelig gentleman. På byen skjedde det ikke så veldig mye, men vi danset og koste oss relativt mye der og.

Vi bestemte oss for å gå hjem relativt fort da det ikke skjedde noe mer og de andre gjestene hadde forsvunnet sporløst. Hun ville ikke hjem til seg, men hjem til venninnen. Venninnen var et eller annet sted i byen, så jeg tilbød meg å bli med hjem til venninnen og holde henne med selskap, snill som jeg er. Vi snakket og lo om hverandre inntil bestekompisen kom og hentet oss med bil. Han hadde vært på sykkelritt tidligere på dagen, derfor var han ikke med på festen. Vi kom hjem til venninnens hus og bestemte oss for å rydde opp litt i rotet. Dermed satt vi oss ned i sofaen, hvor hun blant annet ble ringt opp av eks-kjæresten som ikke hadde gitt slipp på henne tross 1 år. Vi kikket på hverandre og smilte, jeg trodde virkelig hun var interessert i meg. Men siden jeg er relativt sjenert av meg skjedde det ingenting. Vi la oss i sofaen og sovnet rundt 4. Vi våknet klokken 7 og bestemte oss for å kjøre hjem til min fars hus, med hennes bil. Der snek vi oss inn og spiste frokost til fuglenes sang. Det var ikke mye å snakke om akkurat der, siden vi var litt slitne etter gårsdagen, men vi kikket på hverandre og smilte en gang iblant. Jeg ga henne en klem og sa jeg hadde hatt det kjempekoselig.

Nå noen dager senere, så fant jeg ut at bestekompis hadde vært borte hos Andrea en tur og "bare snakket". Idag var det planlagt et besøk til. Da begynte jeg å krangle med bestekompis om at det var "min jente", men han sa at hun ikke var interessert i meg. Jeg ble helt knust. Etter litt sa bestekompis at han skulle være snill og glemme alt, men det greide han ikke. Så nå sitter han der borte og jeg her.

Jævlig. :(

Lenke til kommentar

Æsj.. hva kan jeg gjøre for å "slutte" å tenke på jenta jeg har lyst på, men som er utilgjengelig? Tenker på henne alt for mye!

Vi jobber jo sammen også, så blir jo til at vi ser hverandre hver dag.

Postet av anonym: b910b831d9b46aebb4f4afa32b234653

Lenke til kommentar

Æsj.. hva kan jeg gjøre for å "slutte" å tenke på jenta jeg har lyst på, men som er utilgjengelig? Tenker på henne alt for mye!

Enkleste for å komme over noen, er å komme under noen andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Enkleste for å komme over noen, er å komme under noen andre.

Hva mener du med det?

Lenke til kommentar
*snip*

slik jeg tolker det du skriver så mistet hun interessen fordi du var for lite pushy/viste for lite interesse/var for tilbakeholden/etc.

Du har nok helt rett i det du sier. Hvis jeg hadde slått på stortromma hadde nok situasjonen vært en helt annen nå. Surt. :hm:

Lenke til kommentar
*snip*

slik jeg tolker det du skriver så mistet hun interessen fordi du var for lite pushy/viste for lite interesse/var for tilbakeholden/etc.

Du har nok helt rett i det du sier. Hvis jeg hadde slått på stortromma hadde nok situasjonen vært en helt annen nå. Surt. :hm:

Flere fisk i havet.

Lenke til kommentar

jeg kan love deg at det er ganske mange som har gjort den samme feilen. erfaringsbasert læring er det beste så da vet du litt mer om hvordan du skal gjøre det neste gang.

edit: rettet skrivefeil.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Og husk også at det kan være for mye av det gode også, man kan bli litt overivrig noen ganger som også setter motparten i ukomfortabel situasjon. Har nok ødelagt ett eller to vennskap fordi jeg var for frampå. Som nevnt, erfaring. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...