AnonymDiskusjon Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Heisann folkens :-) Jeg er en gutt på 19 år, som er SYYYKT forelsket i ei jente. Vi har ikke vært sammen så veldig mange ganger, men har snakket mye på mobil, web-cam(hun har tatt initiativet til dette),msn osv... Hun har vært der og støttet meg under vanskelige tider. Og nå i sommer skal vi på ferie sammen, og jeg luuurer sånn på, skal jeg prøve meg på henne? Hvordan skal jeg gjøre det. Jeg vil unngå alkohol i den sammenhengen, og vil ikke tvinge henne opp i noe hun ikke vil... Hvis hun bare vil ha meg som venn, vil det da bli ødeleggende, om jeg avslører følelsene mine for henne ? Postet av anonym: 142dd4bbcf38b7514602aad349cd69d5 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Gå forsiktig fram og prøv? Stryk henne på ryggen kyss henne se om hun tar initiativ til noe mer Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Å fortelle følelsene til en jente frarådes sterkt, da det kan ødelegge hele vennskapet om hun ikke føler det samme (been there, done that). Prøv heller å være avslappet, ha det gøy med henne og ta litt initiativ til kroppskontakt. Du vil skjønne raskt om hun liker det eller ikke, og kan heller ta henne med på en romantisk tur om kvelden og prøve deg på litt flørting der. Svarer hun positivt, kan det hende du kan avslutte kvelden med et god natt kyss. 1 Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Enig med Myst; det kan være vanskelig for jenten(og deg) å takle hvis du forteller at du har følelser for hun og hun ikke har det for deg. Har skjedd meg motsatt vei, og det var kjempekleint og vanskelig å skulle avvise henne(som jeg ikke noengang kunne sett for meg noe mer enn vennskap med). Ha det gøy, gjør kjekke ting ilag og se hvordan det går:) Lykke til! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Å fortelle følelsene til en jente frarådes sterkt, da det kan ødelegge hele vennskapet om hun ikke føler det samme (been there, done that). slenger meg på denne. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Men å få frem hva man føler uten å si det direkte kan være en trygg rute å gå. Er hun interessert tilbake merker hun dette, er hun ikke det så kan hun late som om hun aldri forstod det og alt kan fortsette som før. I alle fall min erfaring. Lenke til kommentar
jooonas91 Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Om litt over en uke har dama bursdag, og jeg har INGEN anelse hva jeg skal gi henne. Vi har vært sammen i snart 1 1/2 år, og til jul ga jeg henne et smykke og en parfyme, så det vil jeg liksom ikke gi henne på nytt. Jeg ANER ikke hva jeg kan gi henne bortsett fra det. Klær er alt for risky, og hjemmelaget middag og en rose blir for gammeldags for meg. Noen ideer? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Brettspill, ferie, hotellopphold, spa, massasje (av den profesjonelle typen, ikke hjemmelaget gavekort, altså), DVD-er, bøker, kjøkkenmaskin, sexleketøy, noe hun halveis trenger. Halveis trenger = Har lyst på, men det er ikke viktig nok til at man gidder bruke penger på det selv. Endret 4. juni 2011 av Nie Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Faen heller. Å ha en polyamorøs kjæreste er vanskeligere enn jeg trodde. Jeg er blitt helt paranoid. Spesielt etter at jeg fant ut at han og hun felles venninnen som jeg nevnte før i tråden en gang (gidder ikke bla opp innlegget nå) har gjort... ting. Ikke fysisk, men likevel. Hun er ikke lenger noen felles venninne though. Og jeg forbød ham å ha kontakt med henne etter det, men så innså jeg at hvis han virkelig vil det så er det ingenting jeg kan gjøre for å stoppe ham. Etter at han fortalte meg hva som skjedde mellome dem (hun innrømte bl.a. at hun var forelsket i ham og ville ha ham for seg selv) slettet jeg henne med én gang overalt. Og han gjorde det samme. Så snakket ingen av oss med henne på en liten stund, men så fikk han en email hvor hun truet med selvmord. Da svarte han henne, og de begynte å snakke igjen. Nå har han altså lagt henne til på facebook igjen. Jeg ble veldig såret og skuffet da han fortalte meg hva som hadde skjedd, men jeg viste det ikke på noen måte. Jeg bare satt der, helt rolig, uten å fortrekke en mine. Aldri vært så rolig før i hele mitt liv samtidig som jeg har vært så rasende at jeg fikk lyst til å kvele noen. Men i gårkveld kom den fulle tyngden over det hele ned over meg og det føltes som jeg hadde en svær stein i magen. Føles fremdeles slik. Jeg vet ærlig talt ikke om jeg noen gang kommer til å stole fullt og helt på ham igjen slik jeg gjorde før. Ikke etter det han gjorde. Måtte bare få dette ut. -.- Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Om han virkelig er polyamorøs (og ikke bare liker å ligge rundt), og du ikke, og du ikke takler at han er det og han ikke kan la være, så vil jeg si dere ikke passer sammen. Dessuten teit av deg å bare sitte der når han forteller og ikke reagere på noen måte, når du faktisk synes det var ille. Her er han ærlig og forteller hva som har skjedd, du blir sur men later som ingenting. Hva med å fortelle hva du føler?? Postet av anonym: cf8b386a3a7cadf3a00f5647932b9e85 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg tror hun har sagt det allerede, men slik jeg forstår så har de ett avstandsforhold. Og å avverge slike ting blir litt værre da. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Om han virkelig er polyamorøs (og ikke bare liker å ligge rundt), og du ikke, og du ikke takler at han er det og han ikke kan la være, så vil jeg si dere ikke passer sammen. Dessuten teit av deg å bare sitte der når han forteller og ikke reagere på noen måte, når du faktisk synes det var ille. Her er han ærlig og forteller hva som har skjedd, du blir sur men later som ingenting. Hva med å fortelle hva du føler?? Postet av anonym: cf8b386a3a7cadf3a00f5647932b9e85 Du misforsto. Jeg var veldig klar på hva jeg følte, men jeg reagerte ikke fysisk. Jeg ble vel så... sjokkert at jeg ikke kunne gjøre annet enn å sitte der. Jeg ble ikke sur heller. Jegble skuffet og lei meg, men jeg følte det ikke der og da. Jeg var liksom nummen. Jeg tror hun har sagt det allerede, men slik jeg forstår så har de ett avstandsforhold. Og å avverge slike ting blir litt værre da. Ja, vi er det, men ikke mye lengre nå. Han flytter hit om to uker. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Det høres ut som du piner deg selv. Om det ikke føles riktig for deg, så må det være bedre for deg å droppe han? Eller rett og slett ikke la han få holde på med andre. Virker som du lar han ha det gøy og gjøre som han vil, mens du egentlig bare vil at det skal være dere to, og du står og ser på mens du blir såret. Be han kutte ut hun venninna med en gang, er bare falske trusler uansett, og hun lager tydeligvis bare et helvete for forholdet deres. Postet av anonym: f4b33039f14089d390b50b7b8767003e Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Får besøk snart. Det blir kos Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Får besøk av Thea. Hun bor da litt mer i sentrum av Oslo, og det er en stund siden jeg har sett hun, så det blir hyggelig å treffe henne igjen. Vi er bare veldig gode venner, men er jo alltid hyggelig å kose litt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hehe, høres koselig ut egentlig. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jaa, hun er 16 da, så 2 år eldre enn meg. Men alder er da ingenting Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Alder har ingenting å si når man er tilnærmet like gamle. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå