Dignam Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hun var en drittjente. Det vet jeg og jeg hakke møtt hu engang! Få det inn i hodet <3 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg forstår at det er ment som støtte, og jeg verdsetter det høyt. Dirttjente, var hun ikke. En jente full av kvaliteter som jeg ikke har sett hos noen andre. Jeg vet at hun kommer til å bli noe stort en gang. Dog, var det alltid noe som stod i veien selv om vi elsket hverandre. Vi klarte liksom ikke å dele følelsene lengre. Vi fant ikke på noe lengre og alt bare dabbet av. Forstår det ikke helt. Meningen med livet mitt, er kjærlighet. Får vel finne meg noe nytt, men ikke med det første. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Forstår det ikke helt. Meningen med livet mitt, er kjærlighet. Får vel finne meg noe nytt, men ikke med det første. Faktisk så er meningen med livet å gi livet mening. Trist det ikke gikk, men livet går videre. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Jason Jordan sa en gang "True love does not come by finding the perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly." 3 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Kolkt sagt! Det skal sies. Situasjonen er vanskelig for meg nå. Klarer ikke slutte å tenke på alt styret. Vi går på samme trinn på skolen og jeg ser henne flere ganger daglig. Skulle ønske jeg kunne glemme henne totalt, men det skjer desverre ikke. Noen som kanskje kunne delt noen tips? Synes også det er vanskelig å forholde meg til henne. Hva skal jeg gjøre når jeg møter henne i gangene? Si hei? Ignorere henne? Å bli venn med en du har vært sammen med er ikke aktuelt. Vil ikke funke. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 jeg har heller aldri vært noe fan av å være venner med noen jeg har hatt et forhold til men her er folk forskjellige. siden dere må forholde dere til hverandre bør du/dere kunne utvise normal forlkeskikk og høflighet og hilse på hverandre når dere tusler forbi hverandre i gangene. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Normal folkeskikk og høflighet tar jeg som en selvfølge - noe annet ville vært respektløst, med mindre det har skjedd noe veldig, veldig alvorlig. (Forhold på si, f. eks). Det sagt så har jeg fremdeles kontakt med 2 av mine 4 tidligere kjærester som jeg snakker med en gang iblant. Verdt å nevne at de to jeg snakker med var fra mine lengste forhold på ett år og halvannet år, og ikke noe to måneders forhold. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Jeg ville nok bare holdt minimal kontakt, hadde jeg hatt en eks hadde det vært helt uaktuelt å beholde denne personen som venn. Normal folkeskikk er dog riktig, tenker jeg, men jeg ville neppe ha stoppet opp og hatt en samtale. Endret 26. mai 2011 av yvonne2 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 hadde jeg hatt en eks hadde det vært helt uaktuelt å beholde denne personen som venn. Hvorfor er det så utenkelig og uaktuelt å beholde en eks som venn? Ikke nødvendigvis rettet direkte mot deg, Yvonne, for det er mange som føler det sånn. Men hvorfor? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Hvorfor er det så utenkelig og uaktuelt å beholde en eks som venn? Ikke nødvendigvis rettet direkte mot deg, Yvonne, for det er mange som føler det sånn. Men hvorfor? Tja, jeg føler meg ofte alene om den meningen når jeg uttrykker den på forum, men for meg er eks fortid og skal forbli i fortiden. For meg er det bare feil. Hvorfor er det i grunn ikke noe godt svar på, det bare føles helt grunnleggende feil antar jeg. 3 Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Hvorfor er det så utenkelig og uaktuelt å beholde en eks som venn? Ikke nødvendigvis rettet direkte mot deg, Yvonne, for det er mange som føler det sånn. Men hvorfor? Tja, jeg føler meg ofte alene om den meningen når jeg uttrykker den på forum, men for meg er eks fortid og skal forbli i fortiden. For meg er det bare feil. Hvorfor er det i grunn ikke noe godt svar på, det bare føles helt grunnleggende feil antar jeg. For meg er det sinnsjukt individuelt. Jeg har nettopp blitt dumpa av kjæresten min som jeg hadde vært sammen med i tre relativt fine og gode år, deretter noen ned- og oppturer, før hun til slutt sa ha det og farvel til meg for godt mens hun var i Argentina for å studere. Over Facebookchat. Denne jenta har jeg INGEN planer om å ha kontakt med noensinne igjen. En av mine andre ekser derimot, hun er herlig. Det er vel noe og fire år siden vi hadde noe på gang. Hun er utrolig koselig og trolig en av mine beste venninner. Er sjeleglad for at jeg har henne i livet mitt og hun har vært en fantastisk støttespiller siden jeg ble kjent med henne. Snakker med henne mer eller mindre hver dag, og har holdt jevn kontakt hele tiden. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Tja, jeg føler meg ofte alene om den meningen når jeg uttrykker den på forum, men for meg er eks fortid og skal forbli i fortiden. For meg er det bare feil. Hvorfor er det i grunn ikke noe godt svar på, det bare føles helt grunnleggende feil antar jeg. slenger meg på denne. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Hadde jeg vært sammen med ei dame som snakka med eksen sin opptil flere ganger om dagen på telefon, hadde det nok blitt slutt ganske fort. 3 Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Enig med deg der, Bytex. Selv har jeg aldri holdt noe særlig kontakt med eksene mine, selv om jeg snakker med hun første en sjelden gang i blant. Føler det kommer veldig an på. Hovedgrunnen min, i den første tiden etter et brudd ihvertfall, er at det ikke gjør meg bedre av å tilbringe tid med hun som en venn. Snarere tvert imot.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Ville det blitt helt rart å skrive noe slikt til en jente du har vært på en date med og planla neste? Hun har mistet et familiemedlem. Nå er jeg ekstremt trøtt men vet ikke helt. Jeg vet at du har det ganske vondt nå. Det blir heldigvis lettere med tiden. Og jeg vet at jeg er langt unna den første personen du tenker på for trøst, men hvis det er noe jeg kunne gjort så er jeg her. Uansett hva. Postet av anonym: 3e1e919de2abc847574e308144c122b4 Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 jeg har nylig slått opp med kjæresten min(dvs hun slo opp med meg), og både jeg og hun har et ønske om å kunne fortsette som venner til tross for bruddet da det var det vi var i utgangspunktet i forholdet. Jeg tror det vil gå greit etter en viss tid, men jeg trenger en viss avstand for å bearbeide følelsene. For meg er det andre følelser enn de tilknyttet eksen spesifikt som er de jeg sliter med, men det kan fort bli litt mye. Både jeg og hun klarer helt fint å være rundt hverandre og snakke med hverandre uten problemer, iallefall ved gjensidig respekt og forståelse for forskjeller i bearbeidelse og generelle familievansker ellers. Det jeg mener er at for min del fungerer det fint å skulle være venner med eksen, men jeg trenger(og hun) trenger litt tid for å jobbe med følelsene. Jeg tenker at det blir akkurat som et forhold, er det noe man genuint ønsker å fortsette med så jobber man mot det. Hvis det derimot ikke er så viktig å beholde vennskapet så lar man det svinne hen. Jeg kan ikke si til noen her at de kan eller ikke kan være venner med eksen, det er så utrolig mange faktorer som er med i bildet. Man må selv ta og føle på situasjonen, sine egne følelser og spørre seg; hva ønsker jeg? også gjør man det man ønsker(med det utgangspunkt at ønskene matcher selvfølgelig). Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Godt sagt juve89, og jeg føler det også sånn. Følelser forsvinner ikke på et blunk, og man er nødt til å få tid til å bearbeide følelser etter en brudd. Det tar tid å jobbe med følelser, og det er umulig å behandle ei jente som en venn rett etter et brudd. Med tid går alt, og normal høflighet syntes jeg en skal vise til en person man tross alt har vært med, delt mye med, og på et tidspunkt elsket Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Gjett hvem som vant vip-billetter til Seinfeld på Telenor Arena til helgen? Det kommer til å bli så fantastisk, og jeg skal ikke si noe til samboeren min før samme dag, det skal bli en overraskelse. Vi skal nemlig til Stavanger og han tror vi skal være der hele helgen, men jeg har bestilt flybilletter til Oslo og vi reiser lørdag kveld. Gleder meg til å se ansiktet hans, han digger nemlig Seinfeld. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Å fy, misunnelig her. Seinfeld er gud, hadde jeg hatt en kjæreste som gjorde noe slikt hadde jeg blitt ubeskrivelig glad. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Ja, jeg håper han føler det samme. Jeg har tenkt å gi ham overraskelsen lørdag morgen. Jeg tror jeg gleder meg like mye til å se reaksjonen hans som han kommer til å glede seg til showet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå